Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 56 |
Mobilspel
| Pågående | 19 494 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Just L - Ej medlem längre | 2009-04-22 12:55 | |
![]() | Soppdiet Jag har nu gått på soppdiet i 3 dagar och gått ner 3,6 kilo :P. Jag trodde inte på det men de funkar verkligen och man blir riktigt gott samtidigt som den är stark och god. Snart redo för sommaren 09. Någon annan som prövat? Har de funkat för er? | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-04-22 12:55 | |
![]() | Grattis, du har tappat massa vatten. | |
| Liisa-Pirjo | 2009-04-22 12:57 | |
![]() | Vad är det för soppor du äter, pulver eller egna recept? | |
| emmylicious | 2009-04-22 12:57 | |
![]() | Jag kör med "träna mer och ät vad du vill"-dieten. -1,1 kg på en vecka. Känns mer naturligt. | |
| Just L - Ej medlem längre | 2009-04-22 13:00 | |
![]() | Liisa-Pirjo de är en soppa med tomat,lök,vitlök,selleri, kål, kycklingbuljong och kryddor efter smak och tycke. Emmylicious mm de är också bra. jag tränar också men den senaste tiden gick ja upp en massa pga av depresion ägde över 60 kilo och hatade det. Gick ner lite och nu kör ja detta i en vecka för att liksom f bort de snabbare och sedan fortsätta med normal kost och träning. | |
| Liisa-Pirjo | 2009-04-22 13:11 | |
![]() | Just L: samma soppa varje dag? | |
| Bitte - Administratör | 2009-04-22 13:13 | |
![]() | Trams det funkar för dagen , så fort du börjar äta så kommer kroppen att suga åt sig kalorier och sedan går du upp igen,,, Bättre att satsa på ordentlig mat , och motion, om vi nu bara pratar om "trivsel" kilon Bitte | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-04-22 13:14 | |
![]() | lyssna på Bitte! | |
| uisge beatha - Ej medlem längre | 2009-04-22 13:20 | |
![]() | Om soppans innehåll grundar sig på äkta råvaror så är det väl inte så tramsigt? Soppor med sådant innehåll är väl "ordentlig mat"? | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2009-04-22 13:23 | |
![]() | Liisa-Pirjo: "Gick ner lite och nu kör ja detta i en vecka för att liksom f bort de snabbare och sedan fortsätta med normal kost och träning." Det kan vara den där lilla extra kicken man behöver för att komma igång, och det kan (som i ditt fall) räcka med en vecka. Följer man sen efter det upp med en sund kost och träning så finns det inget osunt i det. Det är en nyttig soppa och dricker man även ordentligt med vatten så mår inte kroppen dåligt av en sådan kur. Lycka till! =) | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2009-04-22 13:25 | |
![]() | Oj! Felciterade! Det var inte Liisa-Pirjo utan Just L som sa: "Gick ner lite och nu kör ja detta i en vecka för att liksom f bort de snabbare och sedan fortsätta med normal kost och träning." | |
| Liisa-Pirjo | 2009-04-22 13:25 | |
![]() | Låter vettigt, ska koka din soppa och testa lite jag med, kul! Det är ju bara att blanda på friskt med grönsaker! | |
| Charliiie | 2009-04-22 13:28 | |
![]() | Jag gick ner 58 kg med nutrilett! | |
| Eva_Margaret | 2009-04-22 13:41 | |
![]() | Jag håller med Bitte... Jag har gått ner 14 kilo bara genom att undvika fett. (pga av gallan). Och jag har inte bantat :) | |
| Just L - Ej medlem längre | 2009-04-22 13:44 | |
![]() | 58 kilo oj de va inte dåligt. Riktigt så mycket vill ja inte ner då blir de inte möe kvar av mig ;) | |
| tvesala | 2009-04-22 13:53 | |
![]() | Soppdiet, haha. Du kommer bara att gå upp de kilon du gått ner plus att du kommer väga mer än du vägde innan. Vet inte hur många jag varit i kontakt med, vilka varit med om liknande scenario. Nej, bättre att du äter en sund kost och rör dig mer. Det lönar sig i det långa loppet. | |
| krutmarie | 2009-04-22 14:32 | |
![]() | Min dotter var i England för några år sen och jobbade på ett ställe där de bara serverade soppa eller smörgås. Hon åt bara soppa (hade väl inga pengar till nåt annat, det är dyrt i London) och gick ner 8 kg på en månad. Hon var så glad när hon kom hem och har inte gått upp de kg igen! Lycka till, det är alltid värt ett försök, sen är det ju bra med motion också helt klart och att låta bli kaffebröd, godis och chips. | |
| Leopardhonan | 2009-04-22 15:43 | |
![]() | fan vad alla verkar avundsjuka! tycker också det låter helt vettigt i bara en vecka, bra dessutom med en liten utrensning.. ungefär som detox.. Grattis och lycka till! jag måste också komma igång nu efter vinter och depp.. Men för mig blir det små mål 5-6 gånger dagligen och motion. Men kanske en veckas soppa för mig med.. Kan man få receptet? :) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-04-22 15:45 | |
![]() | Ser inte en enda som verkar avis. | |
| krutmarie | 2009-04-22 15:50 | |
![]() | Det går väl att variera soppdieten, finns ju massor med goda, näringsrika soppor. Jag älskar faktiskt soppa, men tyvärr är min man inte lika förtjust. Gulaschsoppa är i princip den enda som han gärna äter. Jag är iaf inte avis för jag vet att jag kan göra samma sak om jag har lust, men jag brukar inte tröstäta när jag är deppig, jag spelar Betapet och dricker vatten istället. Det är kanonbra för viktminskning. :) | |