Spelrum
| Giraffen | 41 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 29 |
| Inloggade | 70 |
Mobilspel
| Pågående | 19 702 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| LiiiLooo | 2009-05-14 19:34 | |
![]() | Skitsnack om grannar Jag lägger mig (nästan) aldrig i hur folk lever sina liv men är det någon mer än jag som har grannar som lägger sig i era liv. Mina grannar såg att min kära sambo var ute och putsade fönstren igår och idag har snacket och spydiga kommentarer haglat. Tydligen är det inte acceptabelt att en man putsar fönstren när han har en kvinna som kan göra det åt honom. Detta är inte första gången som såna här saker inträffar men nu är det nog. Nu ska jag flytta! Eller leja en hutman.... | |
| kajix | 2009-05-14 19:42 | |
![]() | Låt för guds skull sambon leja hitmannen. | |
| Catinka | 2009-05-14 19:43 | |
![]() | Löjligt ju! Är väl avundsjuka de beror på.....e de stenålders folk där du bor? | |
| LiiiLooo | 2009-05-14 19:53 | |
![]() | nej inte direkt... vanliga människor tyvärr. det är väl därför det blir så här. men ingen reagerar eller säger något när jag startar jordfräsen och fräser upp hela gräsmattan å sår en ny. kvinnor skall göra allt. män skall inte göra nåt | |
| micro113 | 2009-05-14 19:59 | |
![]() | Jag har jättenyfikna grannar. Så fräcka att när jag fördes med ambulans till sjukhus så väntade de tills min make åkt hemifrån och gick sedan och frågade mitt barn vad som hänt. Det värsta är att personen som gjorde det dessutom är sjuksköterska och borde veta att man inte utsätter barn för såna förhör. Själv skiter jag i vad grannarna gör, och önskar de kunde visa mig samma hänsyn. | |
| LiiiLooo | 2009-05-14 20:05 | |
![]() | suck... det låter som något mina grannar skulle kunna göra. dom skall alltid ha reda på allt som händer men kan inte lägga två fingrar i kors för någon annan. i vintras fick jag psykbryt på dem när en äldre alkoholiserad man hade trillat i en snödriva och låg och ropa på hjälp men ingen hjälpte honom upp.. jag följde mannen hem å på tillbaka vägen så kom grannarna och frågade vad det var för någon och vad som hade hänt. då fick de sig en rejäl moralkaka från mig | |
| Limer | 2009-05-14 20:05 | |
![]() | Ska du flytta för det???!!? Du och din gubbe kan göra gemensam sak och bara le när de där kommentarerna flödar. | |
| micro113 | 2009-05-14 20:08 | |
![]() | Jag vill flytta, det är skitjobbigt med nyfikna grannar. Men jag bor i eget hus och kan inte sälja just nu. | |
| LiiiLooo | 2009-05-14 20:09 | |
![]() | flytta är väl en kraftig överreaktion från min sida men nu känner jag att det räcker. jag vill inte vara bland sådana människor. helst inte ens bo inom samma postnummer som dem heller. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-05-14 20:10 | |
![]() | Man kan trösta sig med att om en kvinna gör allt jobb så blir det iaf ordentligt utfört. Annars så går det öva upp en slags inre mur. Man låter saker bara glida av en, att flytta låter väl drastiskt. | |
| LiiiLooo | 2009-05-14 20:11 | |
![]() | om någon vill bo ifred och inte ha nyfikna grannar kan ju vi alla flytta och ta över ett helt eget bostadsområde och skita högaktningsfullt i varandra hela dagarna =) | |
| remvanrijn | 2009-05-14 20:11 | |
![]() | LiiLoo, när tror du du har tid att komma hem till oss med den där jordfräsen?? | |
| LiiiLooo | 2009-05-14 20:14 | |
![]() | *rem... haha... jag är ledig på helgerna och står till mina medmänniskors förfogande då... | |
| Limer | 2009-05-14 20:25 | |
![]() | Tycker mig direkt se en lösning här. Micro och LiiiiLoooo byter boende. (ni kan skicka arvode för problemlösning till mig) | |
| singelkvinna - Ej medlem längre | 2009-05-14 20:30 | |
![]() | Skitsnack leder aldrig till något bra. Man kan bli sjuk av skitsnack, det förgiftar kroppen. Så mitt råd är helt enkelt att bara blunda och skita i det. Det är de som snackar som mår dåligt. | |
| anktejp - Ej medlem längre | 2009-05-14 20:31 | |
![]() | min granne tvättar åt mig ibland, det känns lite skumt eftersom vi inte känner varandra eller ens nånsin varit inne i varandras hem. Så nyfiken är hon ju inte... hon kanske gillar att tvätta bara. | |
| LiiiLooo | 2009-05-14 20:32 | |
![]() | hhmm.. hur funkar det upplägget eller snarare, hur kom det till anktejp? | |
| le-lou | 2009-05-14 20:34 | |
![]() | peka finger när ni står och tvättar fönstren nästa gång. Min granne knallade rakt in i vår lägenhet i går, han ringde först och sen klev han på och jag hittade honom i vardagsrummet. Det där fattar jag inte. Dels fick jag DÅ reda på att vi var grannar, eftersom jag aldrig sett människan förrut, sedan går man väl inte in i folks lägenheter hur som helst? Jag blev ilsk som ett bi på karln och körde ut honom. Nu har jag en skylt på dörren istället och vill de prata så är de varmt välkomna. | |
| sansh1ne | 2009-05-14 20:37 | |
![]() | I tvättstugan var det ett tag någon som vek ihop mina kläder. tänkte länge att det måste vara något skumt med det, men det var det inte. | |
| LiiiLooo | 2009-05-14 20:38 | |
![]() | har ni inte lås i era tvättstugor? | |