Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 835 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| lullul | 2009-05-26 14:11 | |
![]() | Spelrum för yngre efterlyses Ibland spelar man mot någon som man vinner väldigt överlägset mot. Det visar sig att den man spelade mot var ett barn på kanske 10-12 år, som dessutom var nybörjare. Och då får man dåligt samvete. Det borde finnas ett särskilt spelrum för barn som vill hitta andra barn att spela mot. Jag har också vänner vars barn har spelat en eller ett par gånger och sedan lägger av, för att det är för svårt att möta vuxna som har mycket större ordförråd. Fler som håller med? | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-05-26 14:12 | |
![]() | Nej. | |
| Skid Row - Ej medlem längre | 2009-05-26 14:15 | |
![]() | nä inte mer rumsindelningar nu .Det blir för mycket annars om alla ska ha olika rum | |
| apbur | 2009-05-26 14:16 | |
![]() | Jo, gör det, ska skapa barnkonto och känna mig duktig när jag spöar tioåringar. Varför kollar du inte ratingen? | |
| ElectricEye - Ej medlem längre | 2009-05-26 14:18 | |
![]() | Det är så härligt när man får använda sig av ord som man precis har lärt sig: kanske ett kombinerat rum för barn och hebefiler? ;) | |
| Måns_E | 2009-05-26 14:21 | |
![]() | Med ratingsystemet så behöver man väl inte ha ett särskillt rum för barn? De kommer rimligtvis på sikt få möta jämbördiga motståndare när ratingen har stabiliserats. Åldern spelar väl inte så värst stor roll? Även barn kan vara olika duktiga på Scrabble. | |
| nataber | 2009-05-26 14:21 | |
![]() | barn ska väl också känna sig välkomna. om ni inte vill spela med barn så kan ni helt enkelt välja att inte gå in i det rummet. barn ska väl också kunna få utveckla sina språkkunskaper utan att känna sig nedslagna av en vuxen som är ute efter rating! | |
| ppi | 2009-05-26 14:26 | |
![]() | ska man få dåligt samvete för att man spöat ett barn i betapet? ;) | |
| ppi | 2009-05-26 14:27 | |
![]() | vinst som vinst. Jag brukar brottas med min 3åriga dotter, som sagt. vinst som vinst ;) | |
| nataber | 2009-05-26 14:28 | |
![]() | ja moralen skiftar ju från person till person. | |
| Bitte - Administratör | 2009-05-26 14:30 | |
![]() | Är skeptiskt till detta,, vet ni hur mycket sjuka typer det finns på nätet som bara suktar efter barn,, vem ska hålla koll på att åldern på de som spelar är rätt, eller om det är en eventuell pediofil som tar en chans Bitte | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-05-26 14:31 | |
![]() | Det är nyttigt att lära sig livets sura sida direkt, ett barnrum skulle bara förvilla. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2009-05-26 14:34 | |
![]() | Bollhavet på McDonalds. <3 | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2009-05-26 14:35 | |
![]() | Träffade mitt ex där. | |
| Lillot | 2009-05-26 14:41 | |
![]() | Jag tycker att det var en bra idé med ett "barnrum", har själv en dotter som efterlyser det. | |
| apbur | 2009-05-26 14:50 | |
![]() | Bitte, jag hoppas du inte menar allvar, att ett barnrum hade lockat till sig pedofiler. Vad tycker du om bollhavet på McDonalds förresten, där nattravn brukar ragga? Betapet riktar sig inte till barn utan till alla som gillar scrabble, oavsett ålder. Som någon sa tidigare så finns redan ett ratingsystem som talar om ungefär på vilken nivå man ligger, också det oavsett ålder. Det fungerar fullgott. Lägg ner tanken på barnrum tack och blanda inte in massa trams om att barnen inte känner sig välkomna. | |
| ludovitz | 2009-05-26 14:55 | |
![]() | bra tänkt, känner igen mig i problematiken som trådskaparen beskriver. eller varför finns inte en helt egen sida för barn? när jag spelade alfapet som liten brukade vi ha ett särskilt poängsystem. när poängen räknades ihop mot slutet fick jag femtio bonuspoäng pga min ringa ålder. fungerade bra! | |
| ppi | 2009-05-26 14:58 | |
![]() | Då ska jag skriva mig som 12år och få skitfin rating ;P | |
| ppi | 2009-05-26 15:00 | |
![]() | Om man är över 40, får man mer avdrag om man förlorar då? Låter rimligt. | |
| Just L - Ej medlem längre | 2009-05-26 15:06 | |
![]() | då tycker ja vi skall ha ett rum för singlar också och ett för homosexuella. Ett rum för riktigt gammla suratnter och så ett rum för utlänningar. De handikappade borde få ett eget rum också. Ingen skall särbehandlas upp med typ 50 olika rum. | |