Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 48 |
Mobilspel
| Pågående | 19 031 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| zorrro - Ej medlem längre | 2009-05-26 19:11 | |
![]() | Om Arbetslös? Tar du vilket jobb som helst?Eller var går din gräns? | |
| emmylish | 2009-05-26 19:12 | |
![]() | Nej. Jag läser inte ens annonser där säljare söks. | |
| Bitte - Administratör | 2009-05-26 19:13 | |
![]() | Vad är din tanke kring detta,, är du arbetslös och vad blir ditt svar då?? Bitte fd arbetssökande | |
| Hedenstierna | 2009-05-26 19:13 | |
![]() | Hur vet du att det är säljare som söks då? | |
| Rob_Cooper - Ej medlem längre | 2009-05-26 19:13 | |
![]() | Tulltjänsteman är på gränsen. | |
| emmylish | 2009-05-26 19:17 | |
![]() | Dom annonserna där det står i rubriken, kanske jag ska tillägga då... | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-05-26 19:30 | |
![]() | Håller med emmy. Ger hellre min själ till Djävulen själv än att ta ett säljarjobb. har varit på intervju där säljare sökes. För det första känns det värdelöst att ta ett jobb där jag inte har något att tillföra. För det andra så skulle jag inte få nån lön i stort sett så det är mest provisionsbaserat och för det tredje så skulle det inte ens vara värt att ens börja för att få kicken en vecka senare då företaget redan hunnit gå back på grund av min ineffektiva insats. å känner jag för säljarjobb ^^ Butikssäljare och så skulle jag nog fixa. Det verkar kul. men knacka dörr och sitta i telefon är helvetet, | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-05-26 19:34 | |
![]() | Kan tillägga att jag tycker att grundstenarna i en bra arbetsmarknad är att man har rätt kompetenser på rätt områden. Alltså att alla har chansen att jobba med något de är bra på och som de tycker om. Fast det kommer väl aldrig ta sig längre än till drömstadiet. | |
| b_player | 2009-05-26 19:34 | |
![]() | Jag skulle nog ta vilket jobb som helst. Men söker ju annat samtidigt som jag inte trivs. | |
| b_player | 2009-05-26 19:35 | |
![]() | om ska det stå. | |
| apbur | 2009-05-26 19:36 | |
![]() | Jag skulle aldrig ta vilket jobb som helst nej. | |
| emmylish | 2009-05-26 19:37 | |
![]() | Åh, någon som förstår mig! Du förklarade precis så som jag känner och tycker Viktor :) | |
| Linn79 - Ej medlem längre | 2009-05-26 19:43 | |
![]() | Det hela beror såklart på om man klarar sin ekonomi utan att ta "vilket jobb om helst". Det är lätt att säga att man inte gör det, men om man nu inte får en spänn om man inte tar det där jobbet, då gör man det nog. Sen finns det såklart jobb jag nästan känner att jag hellre svälter än utför, men skulle det verkligen komma till det valet - ja då knackar vi nog alla dörr. | |
| micro113 | 2009-05-26 19:43 | |
![]() | Nej, jag skulle inte ta vilket jobb som helst. Säljare är till exempel ett yrke där jag skulle vara helt inkompetent och därför avstår. Däremot skulle jag utan tvekan ta städjobb o dyl. | |
| Bitte - Administratör | 2009-05-26 19:43 | |
![]() | Så säljare är ett dåligt jobb,, ?? Vet ni det är ETT jobb det ger en lön , och vem fasen har råd att vara kräsen idag,, och om du blir anvisad måste du ju söka eller hur Bitte telefonförsäljare | |
| Ässät | 2009-05-26 19:44 | |
![]() | Idag så får man ju inte tacka nej till ett jobb... och jobb växer ju inte på träden precis. | |
| micro113 | 2009-05-26 19:45 | |
![]() | Bitte Jag tycker inte säljare är ett dåligt jobb, däremot vet jag att jag inte skulle klara av det då jag lider av socialfobi och har svårt med nya kontakter. Jag skulle helt enkelt inte klara av jobbet. | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-05-26 19:46 | |
![]() | Emmy, vad skönt att någon förstår mig :P ska vi sälja våra själar? | |
| Kjempegrejt | 2009-05-26 19:51 | |
![]() | micro113: det skulle du visst! såsnart du blir frisk och detta vore en av dom bästa övningarna ;) Fast om jag var arbetslös, vad skulle jag tacka nej till.. hmm.. Osociala jobb. mvh en före detta SF o På | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-05-26 19:51 | |
![]() | Bitte, jag instämmer med micro. säljare är säkert inget dåligt jobb och det menade jag inte heller. Jag kan bara inte tillföra något i ett sånt jobb och jag skulle inte trivas med det. Jag menar någon som inte kan ta hand om andra eller har nån ansvarskänsla kan inte jobba som vårdare. Som sagt, rätt kompetens på rätt område. Det jobbet den ene älskar kan den andre hata. | |