Spelrum
| Giraffen | 8 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 9 |
Mobilspel
| Pågående | 19 842 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Venatici | 2009-05-27 18:17 | |
![]() | Hyss! Jag gillar hyss. Främst om det drabbar andra. Nu är har jag det skittråkigt (skitväder damn you!) och behöver lite inspiration till nya hyss. Inget hard core som att tömma folks rum på möbler eller tejpa fast någon i sängen när de sover. Subtila grejer, ni vet... små grejer som man kanske inte märker förrän om ett tag. Typ knäckebrödsmulor i skor eller i sängen, karamellfärg i mjölk, tejpade osthyvlar, byta plats på tavlor etc etc. Ge mig inspiration!! Tack på förhand J | |
| anktejp - Ej medlem längre | 2009-05-27 18:26 | |
![]() | Limma fast ett mynt på golvet precis innanför skjutdörrarna i matbutiken så folk böjer sig ner tillräckligt länge för att tvingas hoppa undan för dörrarna när dom stänger sig igen. Eller på någon plats där du kan se från kassakön så har du nåt att titta på om det är lång kö. | |
| anktejp - Ej medlem längre | 2009-05-27 18:29 | |
![]() | det går även, om det finns två par skjutdörrar som bildar en sluss, att ställa om knappen så att dörrarna bara släpper in eller ut folk i butiken. Om du ställer in knapparna så dom bara kommer in genom den första så blir det som ett akvarium med människor. Ta kort på dem med mobilen. | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-05-27 18:29 | |
![]() | Jag var med min dotter på ett stort varuhus en gång och jag orkade inte följa med henne runt och kolla allt som hon ville. Jag och min pojkvän satte oss precis innanför skjutdörrarna och efter ett tag så märkte vi att mattan som låg innanför hade hamnat lite knöligt så folk som kom in snubblade på den. Vi skrattade så vi låg dubbla, så kul att se folk snubbla runt:-) Elakt kanske men det var ingen som skadade sig:-) | |
| Päronmüsli | 2009-05-27 18:36 | |
![]() | Lägg dej bakom en buske som ligger brevid vägen, och lägg ut en plånbok (helst öppen, med sedlar i) på vägen i ett snöre, och när nån kommer förbi och försöker att ta upp den så drar man snabbt in den i busken! *skratt* :-D | |
| Venatici | 2009-05-27 18:39 | |
![]() | Det där med myntet ska absolut testas! :) Fick ett tips om sprutgrädde i näsan på någon som sover. Är det ok på ens syster eller är det elakt? ;) | |
| vinterresa - Ej medlem längre | 2009-05-27 18:40 | |
![]() | Låter kul. Tyvärr har vi helt underbart väder i dag och jag är inspirerad till att vara snäll. Men, jag skall göra något av de ovan föreslagna hyssen när det blir "skitväder". | |
| Skid Row - Ej medlem längre | 2009-05-27 18:42 | |
![]() | Brorsan la raklödder i handen på mig och klia mig på näsan när jag sov gissa vad skumt det va att vakna kladdig | |
| Waffel - Ej medlem längre | 2009-05-27 18:43 | |
![]() | Om du har nycklar till någons hem, eller ska vakta och vattna blommorna över semestern, kan du ta alla, och då menar jag alla, bestick som finns i lådan, lägga dem i en skål med vatten och ställa in dom i frysen. Var är mina bestick? Ah dom är ihopfrysta till en glasspinne! | |
| Skid Row - Ej medlem längre | 2009-05-27 18:46 | |
![]() | Det skulle vara kul om man bytte ut alla låsen i det huset man vattnade blommor åt när husets ägare är på semester . | |
| Venatici | 2009-05-27 18:52 | |
![]() | Jag brukar vara barnvakt åt syrrans katt. Är det etiskt okej att färga den eller raka den lite på svansen? | |
| Carinaa | 2009-05-27 18:53 | |
![]() | ge bort en blomma . fyll krukan med jord, ta en medicin kopp gör hål i den och lägg i 3 brustabletter och trä på en kondom över med koppen och på med lite jord. Be dom vattna massor för den växer fort den här blomman och är törstig. kul grej | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2009-05-27 18:55 | |
![]() | En annan fiffig grej är väckarklocketricket. Var på en riktig rackabajsarfest en gång och ramlade hemöver i samband med solens uppgång. Stöp som en fura i sängen och sov den berusades tunga sömn. I ett par timmar, tills ett infernaliskt oväsen slet upp mig från drömlandet och brutalt återförde mig till det rusiga vaklandet. Det visade sig att två synnerligen lustiga gossar hade placerat en väckarklocka längst in i min sovrumsgarderob. Denna klocka var inköpt i Tunisien och bestod i att en böneutropare skrek en vaken. Och som han skrek. Och som jag svor, innan jag lyckades lokalisera det jävulska ljudet och dräpa klockhelvetet. Nu, såhär ett tiotal år senare, kan jag tycka att det var ett ganska kul bus :) | |
| Carinaa | 2009-05-27 18:55 | |
![]() | den reser sig upp ur krukan kondomen när tabletterna börjar lösas upp. | |
| Gimp2 - Ej medlem längre | 2009-05-27 18:57 | |
![]() | vad snackar hon om? | |
| Gimp2 - Ej medlem längre | 2009-05-27 18:57 | |
![]() | carina LOL den ska jag prova :) | |
| anktejp - Ej medlem längre | 2009-05-27 18:58 | |
![]() | Sätt upp roliga "köpes/säljes"-annonser och lämna telefonnumren till dina vänner. Låt det gå nån vecka eller två och när ni träffas, gärna flera 'offer' på samma gång, säger du: "vet ni, det va nån skummis som ringde och frågade ifall han fick köpa min..." Om alla nappar på det betet och börjar berätta om sina egna samtal lär ni få en kul kväll =) | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-05-27 19:06 | |
![]() | Har tejpat upp folks blåsinstrument och sånt i taket ett par gånger och det är alltid lika kul. Lägg ägg bakom element. det är också kul. Känner några som lade räkor i ett skåp under en vecka på gymnasiet. Var väl lite halvomoraliskt iofs men... | |
| anktejp - Ej medlem längre | 2009-05-27 19:11 | |
![]() | när ni lämnar en förfest (alla lämnar huset/lägenheten) så ser du till att vara sista personen som går på toa. Lyft sitsen, spänn plastfolie över hålet och fäll sedan ned både sits och lock. Bjud ägaren till förfesten på några extra öl under kvällen så har dom troligtvis extra bråttom in där när dom kommer hem och är lagom lulliga för att inte hajja något förräns det är försent. | |
| marga626 | 2009-05-27 19:28 | |
![]() | lägg makaroner mellan toan och sitsen och fäll ner sitsen! Nästa som sätter sig därpå kommer att tro att hela toan går sönder. Har själv blivit utsatt för det, myyyycket underhållande! | |