Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 5 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 27 |
| Inloggade | 68 |
Mobilspel
| Pågående | 19 821 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Eva_Margaret | 2009-06-04 09:24 | |
![]() | Meninglösa Trådar Jag tycker forumet börjar bli trist... Trådar som totalt spårar ur Trådar som är rena "blaha" Intressanta trådar som spårar ur och blir typ ett chattrum istället och till slut vet man inte vad tråden handlade om från början. Jag tycker forumet är bra när man undrar över något som man inte förstår sig på, eller vill ha reda på något och då hade det varit bra om folk höll sig till ämnet. Sen finns det vissa som alltid ska göra sig roliga på andras bekostnad i trådarna. Det kan vara en seriös fråga som får ett svar från nån som bara svävar ut och försöker göra sig rolig. Man ser sarkastiska människor som hakar på varje tråd bara för att få utlopp för en massa spydigheter (oftast samma personer). Givetvis kommer dessa människor att haka på även denna tråd och spy galla över detta jag just nu har skrivit. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-06-04 09:31 | |
![]() | Du kunde ju skickat ett mail ist och sluppit alla dessa spydiga folk. | |
| PutteKock - Ej medlem längre | 2009-06-04 09:33 | |
![]() | Jag håller helt och hållet med dig! Det verkar mer regel än undantag att trådarna spårar ur... | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-06-04 09:36 | |
![]() | Tycker också det är trist när seriösa trådar spårar ur och förlöjligas totalt. Sen tycker jag dock att det är roligt att det finns vissa trådar där man kan fjanta på och bara prata liksom :) Tycker de seriösa trådarna ska förbli seriösa och att de mindre seriösa trådarna får förbli chatt-trådar ;) | |
| emmylish | 2009-06-04 09:40 | |
![]() | Men folk tycker tydligen att det är roligare att skriva trams i alla andra trådar än fjanttrådarna... :( | |
| nettan23 | 2009-06-04 09:42 | |
![]() | Inte märkt av trams i de seriösa trådarna :S Sen e det ju nackdelen med internet, finns alltid oseriösa anonyma människor. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-06-04 09:42 | |
![]() | Kan ju bero på att "folk" ser på olika ämnen olika seriöst. | |
| Mitis75 | 2009-06-04 09:47 | |
![]() | Håller med. Det kan börja med något jätteintressant, men så slutar man läsa nästan direkt eftersom det blir en chatt mellan några personer bara. Och som du sa, tillslut har man glömt vad det faktiskt handlade om från början. | |
| nettan23 | 2009-06-04 09:48 | |
![]() | Trashone: Precis! Sen vilket humör man e på med :) | |
| Eva_Margaret | 2009-06-04 09:51 | |
![]() | Exempel : En tråd handlar om en hund med nån olat eller åkomma och tråden slutar med en hamster som är förkyld.... Tycker man kan hålla sig till ämnet i en SERIÖS tråd. | |
| nettan23 | 2009-06-04 09:54 | |
![]() | Okej, inte läst den, men det e ju kasst! :O | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-06-04 09:56 | |
![]() | Eva: Ett ganska dåligt exempel, men okej. Är ämnet tömt så blir det ju så, vad är det att reta sig på? | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-06-04 09:59 | |
![]() | Jag tycker det är mera pinsamt med löjliga trådar under seriöst. Det här är ett forum, okej? Öppet för argument och motargument. Läs gärna upp er på forumregler, hur och var man startar sina trådar, informativ rubrik mm. | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2009-06-04 10:04 | |
![]() | Eva_Margareta jag tror att ett forum många gånger kan bli precis som när en grupp människor sitter och diskuterar eller pratar om nåt, att en sak leder till en annan:) | |
| Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-06-04 10:12 | |
![]() | "Exempel : En tråd handlar om en hund med nån olat eller åkomma och tråden slutar med en hamster som är förkyld...." Ja såna trådar har man sett många av. Vilken seriös människa skulle fråga om sin hund på en sida för sällskapsspel? Är man själv för lat för att skapa en användare på en sida där hundkunnit folk är i majoritet eller inte orkar gå upp på morgonen och passa veterinärens telefontid har man kanske inte så stor rätt att bli besviken om man inte får de svar man väntat. Eller jo, man vet ju inte bättre så man kanske har rätt att bli besviken trots allt. | |
| le dauphin - Ej medlem längre | 2009-06-04 10:12 | |
![]() | Låt forumvärdarna sätta munkavel på användare som missköter sig. Detta skulle lämpligen, utan att hänga ut någon, kunna se ut enligt följande på vederbörandes profilsida: Trashone har munkavel 2009-05-10 - 2009-06-21 | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-06-04 10:13 | |
![]() | Diskret. | |
| Plumspapper - Ej medlem längre | 2009-06-04 10:14 | |
![]() | hundkunnigt ska det vara. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-06-04 10:19 | |
![]() | Plumspapper, det var väldigt bra skrivet. Det här är inte en gratis frågespalt för all världens problem. En veterinär irl hade säkert ägnat hunden och hamsterns lika stor uppmärksamhet. Herregud folk, det finns en värld utanför datorn. Har ni hälsoproblem för er själva eller ert djur, finns det faktiskt sjukvård! | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-06-04 10:21 | |
![]() | :D | |