Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 51 |
Mobilspel
| Pågående | 19 924 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Singlan_ | 2009-06-11 11:07 | |
![]() | High Heels Jag tycker de är grymt snyggt med högklackat. Man får bättre hålling, ser slankare ut och får oftast skit snygga ben. Nu till min undran. Jag är 174 cm, har nyss köpt mig ett par pumps med 8 cm klack, alltså kommer jag bli 182 cm över havet. Är de okej att redan långa personer bär såna eller är pumps till för "småväxta" Ska jag ge upp mina snygga skor?? Är de fler långbenta som bär höga klackar? Nojjig fråga kanske, men vill inte gå runt som en jätte direkt :) | |
| Miss_jk | 2009-06-11 11:09 | |
![]() | Äsch, huvudsaken är att man kan gå ordentligt i dem. Ser alltför många som knäar och går framåtlutade och det ser inte alls bra ut. Då ser det bättre ut med lågskor. Träna hemma och sedan är det fritt fram, oavsett om du är lång, kort smal eller tjock. | |
| Linders - Ej medlem längre | 2009-06-11 11:11 | |
![]() | Nej, kort är sött! Gå hellre lite hukad. | |
| apbur | 2009-06-11 11:32 | |
![]() | Om du är slank redan från början tycker jag högklackat går bra, förutsatt att du kan gå i dem. Finns inget som är mer stötande än kvinnor som köper högklackat men inte förmår bära upp dem. Jo, det finns det, men det är hur som helst inte allt trevligt att se :) Är det kraftigt byggd ska du inte göra dig själv längre, det skulle nog uppfattas som obehagligt för många. | |
| apbur | 2009-06-11 11:33 | |
![]() | Är du kraftigt byggd ska det stå. | |
| SirMattBusby | 2009-06-11 11:33 | |
![]() | Singlan_ Det är toksnyggt med resliga tjejer som inte hukar utan håller huvudet högt. Långa tjejer som vågar använda högklackat är riktigt attraktivt:) | |
| Palini | 2009-06-11 11:38 | |
![]() | Obehagligt? På vilket sätt då? =) Varför skulle det inte vara okej att bära pumps om man är 1.74? Jag håller med miss JK att det kan se lite roligt ut ibland när man inte riktigt behärskar tekniken, men man kan ju vara fin för det. =) | |
| Singlan_ | 2009-06-11 11:44 | |
![]() | MissJk jag vet va du menar, ser illa ut när inte folk kan gå i högklackat men ändå väljer att stappla sig fram på dom. Jag har inte de problemet iaf. Apbur, nu fattar inte jag va du menar, om man är kraftig ska man inte gå i högklackat för de uppfattas som obehagligt?? Va de dummaste jag hört. Är de en egen fördom du har eller? SirMatte :) | |
| apbur | 2009-06-11 11:50 | |
![]() | Om du bara vill få positiv respons kan du väl skriva det. Du frågade ju om det var ok, jag tycker inte det är fint om man redan är kraftig eftersom man då blir väldigt manlig, dvs, stor och lång. Be inte personer vara ärliga om du inte vill att de ska vara det, mycket fult. | |
| Singlan_ | 2009-06-11 11:55 | |
![]() | Apbur, Fast min fråga handlade inte om kraftiga personer som bär högklackat, utan om långa. Men visst, vi kan blanda in kraftiga i leken oxå. Jag tycker att kraftiga ska bära skor med klack då dom ser slankare ut. | |
| Skugga | 2009-06-11 11:57 | |
![]() | Jag är 178 cm och bär huvudet högt, har gärna högklackat, från ett par-tre cm till modiga 12 cm. Det finns de som har problem med det, men de är små inte bara till kroppsväxten. Någorlunda slank är jag också, bmi 22. :) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-06-11 11:57 | |
![]() | Pumps är alltid fel. | |
| Singlan_ | 2009-06-11 11:59 | |
![]() | Skugga, de låter bra de =) Trashone, va man har läst va du har skrivit så verkar ju hela du vara fel :) | |
| Skugga | 2009-06-11 11:59 | |
![]() | Till saken hör att jag är galen i skor, har ca 45 par, varav si så där 30 par över 5 cm klack. :) Och bara ett par pumps, Trash. :) | |
| Dyslekso | 2009-06-11 12:00 | |
![]() | Haha. Svettig morgon för dig, trash. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-06-11 12:00 | |
![]() | Singlan_ Jaha. Ta det med någon som bryr sig, tex en värd. | |
| Skugga | 2009-06-11 12:01 | |
![]() | Tro inte allt du läser, Singlan, det finns många små (i flera betydelser) som väljer att störa sig på andra och egga till hetsjakt på trevliga personer. | |
| Dyslekso | 2009-06-11 12:01 | |
![]() | Det är tufft tycker jag. Att "våga" gå i högklackat när man är lång. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-06-11 12:01 | |
![]() | Dys: Sluta sitt o le. Ut i grådimmet med dig ;) | |
| apbur | 2009-06-11 12:02 | |
![]() | Pumps är dösnyggt. Singlan_, nej, du nämnde bara långa och småväxta personer i ditt första inlägg. Du ville veta om du ska behålla skorna eller inte, vad andra tycker. Är du stor, lämna tillbaka dem, är du slank, behåll dem. Så där, nu har du min åsikt i frågan vilket du efterfrågade. | |