Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 50 |
Mobilspel
| Pågående | 18 738 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| sophistry - Ej medlem längre | 2009-08-24 02:51 | |
![]() | porrfilmer En av mina kompanjoner är gift med en man, vars största intresse är att sitta framför datorn och kolla porrfilmer. Hon bara skrattar och säger sig inte vara svartsjuk. Jag skulle nog stänga dörren tyst utifrån, om det inträffade i mitt förhållande. Är det svartsjuka eller ren äckel? Vad skulle du göra om din karl ägnade sig åt sådant? | |
| sophistry - Ej medlem längre | 2009-08-24 02:54 | |
![]() | Gör en uppdatering: Vad skulle du göra om din PARTNER ägnade sig åt sådant? Det kan ju vara tvärtom i vissa förhållanden! | |
| Miss Taget | 2009-08-24 06:49 | |
![]() | Jag kan inte bli svartsjuk på någon/några som åmar och stönar på tv. | |
| boffertomte | 2009-08-24 07:31 | |
![]() | Om det var hans största intresse så hade jag tänkt att det var en beroendesjukdom. | |
| limelimelime - Ej medlem längre | 2009-08-24 07:36 | |
![]() | Jag skulle nog tycka illa om det. Som jag ser det är porr ett substitut till samlaget när man är singel. Om man fortfarande har behov av att se på porr när man har tillgång till sex ändå, känns det mer som ett... beroende, kanske, än något hälsosamt. Det finns ju alltid en individuell aspekt också. Om personen i fråga mår bättre, och därmed kan ge sin partner ett bättre liv om han får stimulera sitt intellekt på detta vis, kanske det är lika bra att det fortlöper? Ett liknande fenomen är många människors behov av att uppfattas som attraktiva bland främmande artfränder. Borde inte alla män som har fruar som står och sminkar sig och letar i garderoben efter den mest iögonfallande klädesmodellen vara minnst lika svartsjuka? Varför räcker det inte med att se extra bra ut hemma hos sin partner? | |
| pion ekrot | 2009-08-24 07:44 | |
![]() | Skulle inte bli svartsjuk, men förmodligen betrakta det som något slags sexmissbruk/beroendebetee nde. Sen skulle jag se på det hela på olika sätt beroende på vad för slags porrfilm det handlar om, men jag skulle oavsett vilket inte tycka att det vore nån hit direkt. Milt uttryckt. | |
| Miss_jk | 2009-08-24 08:41 | |
![]() | Om det var hans största intresse så skulle jag nog inte bli så glad, men helt ärligt, hur naiv får man vara? Jag skulle nog kunna säga att alla killar kollar på porrfilm lite då och då, vad de än säger själva. Det är fullt normalt även om man har tillgång till sex hemma. Jag vet att min sambo kollar ibland och jag bryr mig inte ett dugg. Det påverkar ju inte vårt sexliv negativt så vad är problemet? | |
| le-lou | 2009-08-24 08:43 | |
![]() | om det är det största intresset - well, då skulle jag anta att det var nåt knas. Inte annars, jag ser inte porrfilm som ett substitut till något. | |
| HumbleBug | 2009-08-24 08:59 | |
![]() | 1. Om han ägnar all tid så har för mycket fritid. Kvinnan borde se till att han gör nåt vettigt som att tjäna pengar istället. 2. skulle vara lättare att avgöra om människan var sjuk i huvet eller inte om man vissta VAD för slags porrfilmer han tittade på. 3. Porr e kul ju, inge fel me det. :) | |
| Shinesia - Ej medlem längre | 2009-08-24 09:12 | |
![]() | Skulle inte gilla det men svartsjuk blir jag nog inte tror jag.. | |
| annihilate | 2009-08-24 09:24 | |
![]() | Ut med den f.d. partnern. Då får han sin fulla frihet att ägna hur mycket tid han vill till sina porrskådisar. | |
| UlfTjur | 2009-08-24 09:32 | |
![]() | men tänk om han lär sig något som kan förhöja glädjen för partnern obs ironi antar att den som ser på porrfilmer saknar något hemma | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-08-24 09:37 | |
![]() | Jag skulle inte gilla om kaninen kollade porr istället för att ägna sig åt mej. Men om han använder det som ett substitut när vi inte är tillsammans bryr jag mej nada om:-) | |
| winterdreams | 2009-08-24 09:39 | |
![]() | Skulle faktiskt inte bry mig,skulle nog göra honom sällskap,,,mer porr åt folket!!! | |
| stålis75 | 2009-08-24 09:44 | |
![]() | jag tycker oxå man kan ha sex med varandra varför inte liksom? prova frugan först vill inte hon då ska hon inte gnälla heler | |
| amythyste - Ej medlem längre | 2009-08-24 10:07 | |
![]() | Eller så kan man göra som jag och min pojkvän gör: kolla på porr TILLSAMMANS! | |
| klobba2 - Ej medlem längre | 2009-08-24 10:11 | |
![]() | Leve porren......... | |
| stålis75 | 2009-08-24 10:15 | |
![]() | amy: men allvarligt hur gör ni då? fattar inte | |
| dgeo27 - Ej medlem längre | 2009-08-24 10:20 | |
![]() | porr är bra grejer | |
| le-lou | 2009-08-24 10:21 | |
![]() | Kvinnor som är helt emot porr (och framförallt att ens partner kollar på det) har problem med självkänslan. Provocerande eh? | |