Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 1 |
Mobilspel
| Pågående | 19 716 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| 2007 - Ej medlem längre | 2009-08-24 20:31 | |
![]() | För blyg för att inleda en konversation med Honom Det senaste dygnet har jag bara kunnat tänka på en sak. Killen jag inte ens vet namnet på. Är helt såld i honom, trots vi knappt pratat med varanda. De tre senaste matcherna har han ställt sig framför mig på läktaren. Han är verkligen modellsnygg och en av de absolut snyggaste killar jag sett i hela mitt liv! Har alltid inbillat mig att han har kollat liite extra på mig, men det har jag alltid inbillat mig angående andra snygga killar också som jag spanat in under mina år. Och så igår så tog han av sig sin jacka och hängde den på räcket som var precis framför mig. När jackan hade hängt där i 10 minuter eller nåt så vända han sig om och sa "Är det okej jag hänger min jacka där?" och jag hade verkligen inget emot det, så jag sa bara "jaadå". Då svarade han med "Är det säkert?" och log. Jag sa ja igen, såklart. Efter att jag hade sagt ja så stod han kvar och kollade på mig, och vi fick en lång ögonkontakt, åtminstone kändes det så eftersom världen stannade upp på ett sätt den aldrig gjort tidigare i hela mitt liv! Han log samtidigt med ett riktigt mysigt leende som jag fortfarande har på näthinnan, och stunden kändes magisk. Så vad tror ni? Kan det vara något mer än bara inbillning/tro/förhoppnin gar? Han är verkligen modellsnygg, sju år äldre än mig och en riktig drömman sett till utseendet. Jag däremot är inte direkt snygg, om max är 10, medel är 5 så ligger jag väl på ungefär en 3:a. Så att han skulle falla för just mig känns ungefär lika troligt som att jag skulle börja flyga. Jag skulle ju självklart vilja luska lite i vem han är, om han bor ensam och så vidare. Det enda jag vet är vilket år han är född (han har en tautering med sitt födelseår ;)) och är ganska säker på att jag har sett honom på sitt jobb. Så det enda jag vet är hans ålder och var han antagligen jobbar. Men det kommer man ju inte långt med, och jag är oerhört blyg för att ta egna initiativ. Läser han detta nu eller någon av hans kompisar som känner igen beskrivningen så skäms jag ihjäl för övrigt :) Hjälp mig tolka och luska lite i hur jag ska få reda på mer om honom, tack! För blyg för att inleda en konversation. | |
| bowieinspace - Ej medlem längre | 2009-08-24 20:42 | |
![]() | med risk för att låta lite tråkig: lägg den energin på dig själv istället. använd tiden du skulle haft till att spionera till att lära dig om dig själv istället och hur du kommer över din blyghet. För det kvittar ju hur mycket du vet om honom om du inte vågar prata med han. | |
| Ässät | 2009-08-24 20:42 | |
![]() | Han verkar väldigt artig och väluppfostrad iallafall, det är vad jag kan säga :) Och sen vill jag få bort stämpeln på att snyggingar ALLTID tar andra snyggingar. Alla går inte bara efter utseendet (tack och lov).. om du vet vart han jobbar så kanske du kan gå dit och låtsas titta på nåt..om det nu är en affär eller nåt :) Lycka till. | |
| nightaudit - Ej medlem längre | 2009-08-24 20:46 | |
![]() | För blyg?? Snackar du lika mycket som här i trådstarten, ber han dig snart hålla truten=) | |
| Harlort - Ej medlem längre | 2009-08-24 20:50 | |
![]() | be någon kompis fråga chans på honom, eller väx upp och ta tag i saken, du kommer må så mycket bättre efteråt oavsett om det blir ja el nej, nästa gång pratar du med honom, basta! | |
| 2007 - Ej medlem längre | 2009-08-24 20:51 | |
![]() | nightaudit, kan lova dig att jag är tystare irl ;) Ässät, nej det vet jag.. men han känner ju inte min insida så då måste det ju vara utsidan i så fall. Och jo, också funderat på att besöka affären fler gånger, men då vill det ju till att han börjar prata i så fall..jag hade väl max vågat säga ett itet "hej" om han vi fick ögonkontakt då också | |
| 2007 - Ej medlem längre | 2009-08-24 20:52 | |
![]() | Harlort, jag är en person som gillar att luska och tycker det är spännande att diskutera händelser med andra, oavsett om det kan uppfattas barnsligt eller inte, men sån är jag! Sen föredrar jag också att saker rinner ut i sanden än att höra sanningen då den är negativ. | |
| Ässät | 2009-08-24 20:55 | |
![]() | 2007, han har väl sett ditt leende? Det kan räcka. | |
| 2007 - Ej medlem längre | 2009-08-24 20:57 | |
![]() | Ässät, nej det har han inte. Jag log väl lite tillbaka till honom när log bara. | |
| Shinesia - Ej medlem längre | 2009-08-24 21:04 | |
![]() | Skratt, va inte för blyg om du är säker på att han spanar på dig =) Gå fram :D | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-08-24 21:06 | |
![]() | meeen!tuta å kör=P man måste våga förlora för att ha chans att vinna! | |
| 2007 - Ej medlem längre | 2009-08-24 21:08 | |
![]() | Shinedia, jag är ju inte alls säker, kan lika gärna vara inbillning ;) Har tyvärr inget självförtroende heller så att bara gå fram är lättare sagt än gjort.. | |
| Tinna | 2009-08-24 21:27 | |
![]() | Köp en dricka till honom nästa gång.. Fråga "Var det bra så? Eller vill du ha mitt nummer också?" Och le. ;) | |
| 2007 - Ej medlem längre | 2009-08-24 21:29 | |
![]() | Haha aw, önskar verkligen att jag hade vågat det. | |
| Tinna | 2009-08-24 21:52 | |
![]() | Skriv ditt nr på en lapp och smuggla ner det i hans jackficka då. :) | |
| bowieinspace - Ej medlem längre | 2009-08-24 21:52 | |
![]() | säg bara hej då. Du behöver inte säga nåt mer, han lär fatta ändå. Om du inte kommer på vad du ska säga, be honom fråga dig saker då. Man kan faktiskt säga "jag vet inte riktigt vad jag ska säga". Om han frågar varför du gick dit kan du svara att han ser trevlig ut och du ville lära känna honom. Reagerar han fortfarande negativt på det kan du hångla upp en gubbe i närheten och se om han blir avundsjuk. | |
| bowieinspace - Ej medlem längre | 2009-08-24 21:53 | |
![]() | allså inte hej då som i farväl utan... hej... då. äh va fel det där blev men du fattar ju hur jag menar eller hur? | |
| tyston12 - Ej medlem längre | 2009-08-24 21:58 | |
![]() | haha | |
| 2007 - Ej medlem längre | 2009-08-24 22:01 | |
![]() | Tinna, den tanken slog mig mer än en gång.. hans jacka låg väldigt inbjudande där ;) bowieinspace, förstod vad du menade. och din idé va inte heller så du,.. ska fundera på det! | |
| Rhotheta | 2009-08-24 22:29 | |
![]() | Hehe. Om det ändå är dödsdömt på förhand kan du ju lika gärna ha lite kul under tiden;) Oavsett hur ful du är eller hur små eller skeva tuttar du har tycker jag att du skall fixa en rejäl urringning till nästa match. Gärna mha en blus eller något så att den samtidigt ser (helt uppenbart fejkat) oskyldig och omedveten ut. Det är en väldigt sexig signal som också signalerar självsäkerhet. Sedan låtsas du bara vara lite självsäker och ler tillbaka lite busigt/trotsigt ("jag har godis och kanske möjligen att du kan få smaka;), men fortfarande helt oskyldigt ("vaddå? jag är bara glad") Detta kommer att du kan ha roligt på matcherna och låtsas att du flirtar med honom. Använd honom bara som en snäll lekkamrat. Då kanske du börjar känna dig lite sexigare så att dina ögon öppnas för någon annan guldklimp i ditt liv som du kan förföra med schwung innan han fattar vad som händer;) Låt den här modell killen vara ditt sexobjekt och utnyttja honom skamlöst och sedan när du gift dig med nummer två går du fram och tackar ettan för pirret och ger honom en stor fet på munnen;) Det är mitt råd. Skall det ändå gå åt skogen kan du lika gärna ha kul;) | |