Spelrum
| Giraffen | 16 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 13 |
| Inloggade | 29 |
Mobilspel
| Pågående | 19 496 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Teddow | 2009-09-23 10:44 | |
![]() | Badrumsetik Jag kunde inte sova igår natt då jag låg vaken och funderade över vad folk egentligen tycker om duschkissare. Vad tycker ni, är det okej att kissa i duschen på hemmaplan eller anser ni att det är äckligt? Visst, om man inte är ensam i duschen så är det väl kanske inte så jäkla fräscht. Och det är heller kanske inte så fräscht om man duschar jättevarmt och någon annan är i badrummet, då tränger ju den där härliga doften fram som man även kan framtsälla genom att kissa på ett bastuaggregat. Men som sagt, är man ensam i badrummet är det ok då? Min inställning till det hela är att det är helt okej, jag har varit en duschpissare sen jag var en liten knodd. Jag tror att fenomenet är rätt vanligt men mörkertalet är nog stort. Så, hur är det här? | |
| micro113 | 2009-09-23 10:54 | |
![]() | För min del får folk gärna kissa i duschen om de vill - bara de ser till att spola rent efter sig. Det vore ju inte fräscht om det låg kvar på golvet. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-09-23 11:10 | |
![]() | jag behöver bara dra duschdraperiet åt sidan,ta två steg,vända på mig å sätta mig så har jag toaletten under rövva! va är det å spara tid på... | |
| nettan23 | 2009-09-23 11:11 | |
![]() | Ja det e väl okej, e inte kiss rent, man ska väl tom kunna dricka det? haha | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-09-23 11:13 | |
![]() | jag har inte fattat det där rikigt,har oxå hört det är rent,men kisset innehåller massa slaggprodukter som ska ut ur kroppen!så hur fan kan de va rent?? de skulle vara i nödfall då som om man skulle bli fast ute i öknen*urk* | |
| Teddow | 2009-09-23 11:16 | |
![]() | Mys: Jo, så har jag det också. Jag kan säkert träffa toaletten från duschen då, jag når till och med kanske fram att hal ner den i toaletten. Men skämt åsido, det är drygt att sitta på toaletten medans man fortfarande är blöt. Och det är riktigt drygt att gå ur den varma duschen bara för en sådan sak. Har det inte hänt dig att du känner att du inte orkar? Ett annat fenomen är att jag alltid blir kissnödig när jag ställer mig i duschen. | |
| magga | 2009-09-23 11:19 | |
![]() | Alltså, personligen kissar jag inte i duschen och jag skulle nog tycka det var ofräscht om jag visste att någon gjorde det. Men dock så sparar man på vattnet om man kissar när man duschar i stället för att duscha först och kissa i toaletten direkt efteråt. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-09-23 11:20 | |
![]() | ja fast jag tar bara handduken=) Näe Teddow,jag för min egen del tycker det skulle kännas äckligt*S*vetenskapen om att det inte bara är vattnet som rinner nedför benen..även om de skäljs bort rätt fort men jag gjorde de säkert då jag var liten,haha men hey!ni andra gör precis som ni vill=)jag tänker inte lägga mig i!haha | |
| myra64 - Ej medlem längre | 2009-09-23 11:22 | |
![]() | Kiss är bra för fötterna, det gör nämligen så risken för fotsvamp minskar rejält! Om det gör det egalt eller inte att kissa i duschen får var och en avgöra. Hellre hemma i duschen än i badkaret, eller i badhusets bassäng :D tänk att bli hembjuden till Teddow och det enda man ser framför sig är hur han kissar i duschen( bergis i samma pose han har på bilden också med händerna bakom nacken) skrivandes sitt namn.. :) | |
| Teddow | 2009-09-23 11:24 | |
![]() | Det kanske är skillnad mellan killar och tjejor. Jag personligen kissar ju inte över hela mig själv bara för att jag inte orkar gå till toaletten, jag kissar i duschen men en golden shower är dock inte riktigt min grej. Jag ser det lite som, avlopp som avlopp (med viss restriktion då jag inte skulle bajsa i duschen). | |
| Teddow | 2009-09-23 11:26 | |
![]() | myra64: Nja, den posen lirar nog inte på mornarna. Då är det nog risk för en ansiktstvätt, och så extrem är jag inte. Men efter jobbetduschen kan nog se ut så. | |
| magga | 2009-09-23 11:27 | |
![]() | Men alltså, jag fattar egentligen inte varför själva toaletten befinner sig i badrummet som är ett rum där man ska tvätta sig. Toaletten borde finnas i ett separat rum så det inte kommer kiss och bajspartiklar på tandborsten | |
| Scarpetta - Ej medlem längre | 2009-09-23 11:27 | |
![]() | Teddow: Tips: Kissa INNAN du ställer dej i duschen. | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-09-23 11:27 | |
![]() | tänker på alla kallsupar man fått i bassänger som liten :S nog för att det är klor i,vill inte tänka på det ändå | |
| Myspruppen - Ej medlem längre | 2009-09-23 11:28 | |
![]() | magga:här gnuggas de å gnids med trasor å klorin!haha! men finns det inget mer miljövänligt som är bakteriedödande? kommer inte köpa klorin mer | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2009-09-23 11:29 | |
![]() | Om någon av er råkar ha psoriasis, kissa gärna ner er så ofta ni kan eller be er partner göra det. Kiss har en läkande effekt på psoriasis. | |
| magga | 2009-09-23 11:30 | |
![]() | allt som är svanenmärkt? | |
| Teddow | 2009-09-23 11:31 | |
![]() | Magga: Meningen är väl att man ska tvätta sig efter att man har bajsat/kissat. Scarpetta: Nu är det så att jag kan bli kissnödig under själva duschningen, det är liksom inte ett begär jag har att kissa i duschen. Jag går inte in i duschen och kissar vanligtvis, bara om jag blir kissnödig när jag duschar. | |
| micro113 | 2009-09-23 11:32 | |
![]() | Myspruppen Du har rätt -- urin innehåller slaggprodukter, och är skadligt att dricka. Man kan i nöd göra det för att hålla vätska ett kort tag -- sen tar njurarna skada av slaggprodukterna. Jag har också toa ett steg från duschen, så för mig är det inte problem -- men som sagt, folk får göra hur de vill bara de håller golvet rent efter sig. | |
| magga | 2009-09-23 11:34 | |
![]() | haha jojo men handfatet får ju gärna hänga med toaletten. Men liksom.. man förvarar sina hygienprodukter i badrummet, man dushar o borstar tänderna så varför ska man bajsa i samma rum? | |