Spelrum
| Giraffen | 24 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 3 |
| Grisen Böjningslistan | 30 |
| Inloggade | 57 |
Mobilspel
| Pågående | 19 460 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Cement - Ej medlem längre | 2009-10-14 12:18 | |
![]() | Chemtrails eller Contrails ? Vad tror ni om sk. Chemtrails ? Är det bara en i mängden av galna konspirationsteorier eller finns det nån substans i det hela ? "Chemtrail (kemikaliespår), även Aerosolized powder contrails, är ett begrepp som konspirationsteoretiker använder för att beskriva något som ska vara utsläpp av aerosoler från jetflygplan. På fotografier på många av webbplatserna som tar upp ämnet chemtrails kan mönsterna som bildas på himlen vara allt från rutmönster till mer slumpmässiga linjer. Dessa ska, enligt konspirationsteoretikerna , skilja sig från de vanliga kondensationsstrimmor som jetflygplan lämnar efter sig" Källa: Wikipedia Jag hävdar att det har sprutats stora mängder Chemtrails över norrlandskusten nu på sistone. Och jag befarar att man gör detta för att skapa en H1N1 pandemi, eller att det åtminstone ska se ut som en sån. Det var i lördag förra veckan som jag la märke till dom underliga trailsen upp i himlen då jag gick ut från kulturens hus i Luleå. Jag reagerade omedelbart på det jag såg. Jag har för vana att titta upp mot himlen så gott som alltid när jag är ute och jag reagerar på sånt som inte ser normalt ut, vilket jag kunde konstatera då. Hade inte tänkt på Chemtrails på länge, så det var inget jag sökte, utan jag konstaterade helt enkelt att det liknande vad man brukar kalla Chemtrails. Dagen efter, upptäckte jag åter igen hur det sträckte sig kondensspår, men denna gång över byn jag bor i. Och det var inte några få, utan det var ett dussin, kanske fler som låg och bredde ut sig över byn. Inte fan flyger det plan så där tätt över byn tvärs över i normala fall. Har aldrig sett nåt liknande så länge jag bott i den här byn. Trailsen sänkte sig sakta och bredde ut sig så att det till slut var en hinna som täckte byn. Precis så som chemtrails beter sig, vilket inte vanlig kondens gör. | |
| Devotio - Ej medlem längre | 2009-10-14 12:26 | |
![]() | Startade du inte en tråd om det i helgen...? Och när någon ifrågasatte det hela så hade du "ingen lust att tjafsa"...? Hur som helst - jag tror att Chemtrails är just som du säger - "en i mängden av galna konspirationsteorier". Vad skulle man för övrigt uppnå med att skapa en pandemi?! | |
| Cement - Ej medlem längre | 2009-10-14 12:27 | |
![]() | Vet du vad. Tråden låstes, och senare blev den även borttagen. Fick ingen motivering. I normala fall brukar låsta trådar få vara kvar. Men inte i det här fallet. Är inte allt det underligt ? | |
| Cement - Ej medlem längre | 2009-10-14 12:28 | |
![]() | Håll koll på nyheterna. Det kommer en pandemi i norrbotten längs kusten. | |
| Cement - Ej medlem längre | 2009-10-14 12:29 | |
![]() | Nåt stort e på gång | |
| jaap_conrad - Ej medlem längre | 2009-10-14 12:30 | |
![]() | Jag tror försäkringskassan ska förmedla sjukersättning medelst tjugokronorssedlar istället för banktransaktioner i fortsättningen. Det kan vara dessa som lagt sig som en hinna över byarna i Norrland. | |
| Cement - Ej medlem längre | 2009-10-14 12:30 | |
![]() | Skulle inte förvåna mig om .se domänerna snart slutar funka | |
| Cement - Ej medlem längre | 2009-10-14 12:30 | |
![]() | igen | |
| Cement - Ej medlem längre | 2009-10-14 12:32 | |
![]() | Verkligheten börjar hinna ifatt oss alla, mer eller mindre | |
| Cement - Ej medlem längre | 2009-10-14 12:34 | |
![]() | jaap_conrad, jag trodde bättre om dig | |
| ANDERStG | 2009-10-14 12:45 | |
![]() | I Sverige kan man stjäla en betydande del av kontanterna i omlopp med en helikopter. Behöver du faktiskt icke-bekräftade konspirationer som underhållning? | |
| SämstpåBeta | 2009-10-14 12:48 | |
![]() | är det din 293:e startade tråd om diverse konspirationsteorier som du nu har startat? Lika underhållande varje gång. Jean-Jaques Rousseau led av förförjelsemani mesta delen av sitt vuxna liv. Han fick till slut det bekräftat och blev förföljd och fick fly till sin gode vän Hume som han senare förvisso blev fiende med. Månne det vara en ny norrländsk Rousseau som vi har att göra med här?? | |
| Cement - Ej medlem längre | 2009-10-14 12:50 | |
![]() | Känns det bra i magen när ni förlöjligar ? | |
| Sahlander | 2009-10-14 13:00 | |
![]() | Orsaken till att du uppfattar det som fler contrails så här på hösten beror på att luften är kallare nu och att dessa strimmor lättare uppkommer dessutom försvinner dom inte lika fort som när det är varmare. Det faktum att dom kommer i "klungor" beror på att alla flygplan flyger i samma "korridorer" och när sedan vindarna transporterar dom kan man se dom på ställen som normalt ej flygs över. Fast är du så rädd så borde du nog inte skriva om det så här offentligt. För då lär dom ju komma och tysta dig på ett sätt eller annat... :-) | |
| Cement - Ej medlem längre | 2009-10-14 13:10 | |
![]() | Okej, då vet jag din uppfattning | |
| Cement - Ej medlem längre | 2009-10-14 13:11 | |
![]() | Inga vindar här på flera dagar förresten | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2009-10-14 13:11 | |
![]() | Nu ligger swoppers.SE nere - det måste va kemikalier i spårets fel. | |
| Dyslekso | 2009-10-14 13:24 | |
![]() | Cement: vilka är det du tänker dig står bakom denna spridning av H1N1-virus? | |
| Fetzer - Ej medlem längre | 2009-10-14 13:27 | |
![]() | Vad skulle syftet med att starta upp en pandemi i norrland va? Vill de onda krafterna ta död på norrlänningar? OK det kan jag leva med ;-) | |
| Cement - Ej medlem längre | 2009-10-14 13:33 | |
![]() | Dyslekso - lönnlöst att spekulera om det. Det finns tillräckligt med fakta som styrker alla farhågor. Det viktigaste är att fler blir medvetna om farorna med vaccinen och vad som egentligen pågår, för om vi fortsätter lita på allt som myndigheter mm säger, kan vi lika gärna lägga oss ner och dö. | |