Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 116 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Cement - Ej medlem längre | 2009-11-11 14:36 | |
![]() | Bomber i WTC och building 7 ? Kolla klippet här: www.youtube.com/watc...n- nT-luFIw Om det inte var bomber man kan höra, och som alla dessa vittnen påstod sig ha hört, och i vissa fall även känt av, vad var det då ? Och varför har man kunnat hitta Nano Termit i stoftet från byggnaderna ? www.youtube.com/watc..._t f25lx_3o www.newsmill.se/arti...es ter-av-h | |
| Steve Zissou - Ej medlem längre | 2009-11-11 14:38 | |
![]() | Here we go again... | |
| Cement - Ej medlem längre | 2009-11-11 14:41 | |
![]() | Yes here we go again | |
| ANDERStG | 2009-11-11 14:46 | |
![]() | Varför satt regerande mästaren närmast fönstret när Scrabble-SM blev utsatt för bombattentat? Hade alfapetarna en insider bland arrangörerna? Spelar Björn dubbelspel (Scrabble OCH Alfapet)? Det här är frågor jag tycker man borde ta på allvar och gräva fram Sanningen. | |
| ejnar2 - Ej medlem längre | 2009-11-11 14:46 | |
![]() | Det fattar väl vilken idiot som helst att inga hemmasöner till terrorister kapade några flygplan. | |
| caughtbock | 2009-11-11 14:48 | |
![]() | Kyle did it! | |
| Cement - Ej medlem längre | 2009-11-11 14:48 | |
![]() | Men vad var det alla dessa vittnen misstog som bomber då ? om det nu med all säkerhet inte fanns några bomber i byggnaderna. Jag tycker det är en valid fråga. | |
| Steve Zissou - Ej medlem längre | 2009-11-11 14:51 | |
![]() | Jag kan nog erkänna att jag antagligen skulle kunna tro att en explosion var en bomb. | |
| Cement - Ej medlem längre | 2009-11-11 14:54 | |
![]() | Det var ju flera... | |
| Steve Zissou - Ej medlem längre | 2009-11-11 14:54 | |
![]() | Jag justerar: Jag skulle antagligen kunna tro att explosioner var flera bomber | |
| ANDERStG | 2009-11-11 14:57 | |
![]() | Om vi bortser från all psykologi som sänker gemene mans i vanliga fall oerhörda analytiska förmåga då det gäller sprängämnen; I en vanlig husbrand finns många konstiga fenomen. Hur många fler är de inte i en skyskrapa som tagit emot en flygplanskrasch och stora mängder jetbränsle? | |
| Smutsig Djur - Ej medlem längre | 2009-11-11 15:00 | |
![]() | Det hänger blå korgar i träden i skogen utanför mitt jobb. Jättekonstigt, hoppas att det har nåt med bomber att göra så jag får ledigt. | |
| MiaHudik - Ej medlem längre | 2009-11-11 15:03 | |
![]() | Klart det var bomber! Dom gör en Kuba all over again! | |
| Inkstfrnhger - Ej medlem längre | 2009-11-11 15:09 | |
![]() | Jag tror att byggföretagen som byggde husen var inblandade; det kan knappast vara en slump att husen stod just där flygplanen kom eller hur? Om det bara hade varit ett plan, men två plan? | |
| Rhotheta | 2009-11-11 15:28 | |
![]() | Jag har aldrig i hela mitt liv sett en enda sanning presenteras med snabba suddiga känslomässiga klipp, starka bilder och Hajen-musik. Sådant används i syfte att kollra bort intellektet, vilket ju är oerhört lätt som synes. Den som har något sant att presentera gör detta sakligt. Därmed inte sagt att man inte kan ljuga sakligt. Då har man i alla fall chansen att lura de lite mer kritiska. Vad är sant här? Kan något ha exploderat? Kanske. Var det CIA? Nej. Var det Al-Qaida? Varför? Missade ni planen? Var det därför husen rasade? Nej. De rasade uppifrån och var intakta nedtill, vilket lätt ses på bilderna. | |
| Cement - Ej medlem längre | 2009-11-11 15:35 | |
![]() | **** *** | |
| Dyslekso | 2009-11-11 15:38 | |
![]() | **** ***, ********* | |
| ElectricEye - Ej medlem längre | 2009-11-11 15:39 | |
![]() | Damma av Ockhams rakniv, vännen. Ibland är den enklaste förklaringen också den riktiga ... | |
| ElectricEye - Ej medlem längre | 2009-11-11 15:40 | |
![]() | Åh, nej! CIA har kommit underfund med att vi är dem på spåren och börjar censurera Betapets forum så att vi inte kan säga sanningen, att **** **** ** ********* ***. **** ****** ** * ******! | |
| Rhotheta | 2009-11-11 15:46 | |
![]() | Cement! Du glömde "!" Såg förresten Amelia Andersdotter i debatt. Det är en tjej som inte är tappad i farstun. Hon har rätt bra koll på nätfrågor och noterade att alla fritänkande och upplysta sanningssökare hämtar all sin information från ett ynka litet antal källor, som infowars.com, alex jones, zeitgeist och några till. Kritiskt tänkande, ** ***!;) Electric eye! Du chockerar;) | |