Spelrum
Giraffen36
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
15
Inloggade51
Mobilspel
Pågående19 481

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Tunnelbanan82010-01-02 01:13
Antal inlägg: 126

Onödiga inlägg
Sitter här mitt i natten och funderar över varför det finns så många som måste håna andras inlägg istället för att seriöst delta i debatten med egna åsikter??? *suck*

(kanske borde skrivit detta under "Saker jag stör mig på"-tråden).

ElectricEye - Ej medlem längre2010-01-02 02:08
Antal inlägg: 3604

Och var fick du luft ifrån? :)

Tunnelbanan82010-01-02 02:28

HAHA, inte från dig iaf. *kvävs långsamt*

mrperfect2010-01-02 02:29
Antal inlägg: 11437

Jag saknar en tråd som heter Onödiga trådar...

ordgodis2010-01-02 02:31
Antal inlägg: 1

Jag har inte tidigare skrivit i någon tråd. Men jag har läst o jag har förundrats över hur många som tycker så mycket om liksom ingenting.... Kan det passa in här?

Tunnelbanan82010-01-02 02:33

Jadu mrperfect, menar du att denna tråd är onödig? Det här är alltså ingen skojtråd. Och ditt inlägg klassar jag som ett hånande. *raderar*

Miss Yoco - Ej medlem längre2010-01-02 10:07
Antal inlägg: 2521

"....varför det finns så många som måste håna andras inlägg...."

Just, varför?
Tror en del av svaren kan hittas i det vi har spånat i "mobbingtråden", det vill säga, de små själarna spyr sitt illamående över andra. Fegråttorna.

Bra tråd, Tunnelbanan.

myra64 - Ej medlem längre2010-01-02 10:54
Antal inlägg: 578

Jag tror att det finns för att folk måste hävda sig, ha rätt, vara bäst och slå sig för bröstet hela tiden.
Grejen att du är anonym, utan bild och med nonsensnamn, gör att du kan häva ur dig vad skit som helst mot andra utan någon form av mothugg, om du inte vill ha de.. vill du inte ha mothugg så stänger du ju bara ner och bryr dig inte om vilka svar du får..

Ger mig faen på att många, av de anonyma, som hugger, spottar, fräser, jävlas, trollar och är allmänt dryga här är små tysta gråsuggor hemma/i skolan/på arbetet... De verkar här få utlopp för en (växande
) vrede de bär på.

Tommy 19792010-01-02 11:01
Antal inlägg: 1192

Håller med trådskaparen helt och hållet. Det spelar ingen roll om ämnet man skriver om är regeringens budgetproposition eller fiskmåsarnas familjeliv, man kan ändå ge sig fan på att tråden förr eller senare urartar och förstörs p g a dessa idioter.

Tunnelbanan82010-01-02 11:55

Ja, det är onekligen trist. Personligen tror jag det har att göra med att de inte får ur sig nåt vettigt att säga/skriva, och måste hävda sig.

potthuve - Ej medlem längre2010-01-02 12:03
Antal inlägg: 197

Tycker det är vackert på nåt vis. Halvdiskuterade trådar som spårar ur... lite som ofullständiga dikter av en död författare.

ViktorWig2010-01-02 12:07
Antal inlägg: 442

Tunnelbanan, ja e lite nyfiken på vad du egentligen vill få ut av din andra tråd "får poliser..."?

katalias - Ej medlem längre2010-01-02 12:07
Antal inlägg: 2032

Tunnelbanan, jag är benägen att hålla med dig om varför folk skriver såna där kommentarer. Men lägger nog ingen värdering i det. Har märkt att jag mentalt struntar i såna inlägg, eftersom de inte tillför diskussionen något, och då är det knappt att jag registrerar dem.

gnill2010-01-02 12:32
Antal inlägg: 1942

Jag tror att många gör det för att det är för lätt (och anonymt). Lack of impulskontroll, typ. Jag menar många av oss (inkl jag själv) tänker halvdumma (läs hånfulla) kommentarer när vi ser ett inlägg, men låter bli att skriva dem, medan andra inte (pga sin neurokemi eller pga tillförda substanser) har nedsatt inhibering av impulser och därför släpper ut dem. Att inte vara anonym här (som jag inte är) hjälper ju en också att låta bli om man skulle få lust...

Tunnelbanan82010-01-02 12:37

ViktorWig, du får gärna utveckla? Det här är väl ett diskussionsforum? Hur menar du med få ut? Jag kom på nåt som jag funderade över, och skapade en tråd. Har du nåt speciellt i tanken så utveckla gärna. Sen kan du gärna hålla dig till ämnet. Om du nu är så intresserad av vad jag ville med min polistråd, varför frågade du inte där istället för här?

Pingiskillen - Ej medlem längre2010-01-02 12:41
Antal inlägg: 947

Sen kan man vara road av att vissa är så otroligt snarstuckna.

Tunnelbanan82010-01-02 12:45

Mmm, det kan säkert ge själaro åt vissa. Tydligen är det nåt du tänder på Pingiskillen?
Om du menar att jag är snarstucken ska du nog tänka om. Puss i ljumsken.

Tunnelbanan82010-01-02 12:47

Ännu en anledning till att jag gillar personliga och mindre forum mer. Där kan man nämligen inte vara anonym. Och då kommer inte de här spydigheterna fram.

mrperfect2010-01-02 12:50
Antal inlägg: 11437

Uttrycket håna var nog feltolkat, mer skojaktigt då. Jag tycker det är så konstigt att en del reagerar så häftigt på att man skojar med dem eller deras trådar. Jag kan inte se ett Forum som något seriöst. Ifall någon har problem eller sörjer någon närstående skulle jag aldrig driva med dem men vardagliga händelser kan jag inte förstå varför de skall vara så heliga att man inte kan skoja om dem. Jag är likadan i verkliga livet att jag kommenterar allt och alla.
Dessutom åker jag hellre bil än åker tunnelbana :)

ViktorWig2010-01-02 12:59
Antal inlägg: 442

:)

Hade lite på känn i din förra tråd att du är lite känslig för kritik, om du läser ett av dina svar där förstår du kanske varför.

Du tycker att jag ska utveckla mitt svar till dig, börja med att utveckla din fråga i din förra tråd istället. Du hade chansen att göra det men du har valt att inte göra det och då blev din fråga i ditt förra inlägg ett "onödigt inlägg" så de hänger lite ihop här.

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?