Spelrum
| Giraffen | 42 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 3 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 31 |
| Inloggade | 76 |
Mobilspel
| Pågående | 19 717 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| -Nephelia- | 2010-02-10 13:19 | |
![]() | Den perfekta dagen Beskriv en perfekt dag, en 'drömdag' en dag när allt är precis så som du vill, från morgonen tills du lägger dig. Var befinner du dig, vad äter du, vad gör du? Det kan vara något du redan upplevt, hur minns du en perfekt dag ur ditt förflutna? Om du fick välja att leva en och samma dag om och om igen, vilken dag skulle det vara? | |
| odin - Administratör | 2010-02-10 13:30 | |
![]() | Jag vaknar upp, går in på Betapet och det är 10.000 personer on-line SAMTIDIGT! Räcker nog så för mig :-) | |
| Ässät | 2010-02-10 13:37 | |
![]() | Den perfekta dagen har inte kommit till mig än.. | |
| foxy_1 | 2010-02-10 13:41 | |
![]() | Att en företagare ringer och frågar: Vill du ha en tillsvidareanställning hos mig? Trivsamt, hyfsat bra betalt och heltid? Lovar att det skulle passa dej perfekt!!!! Snacka om att jag skulle lysa ikapp med solen! | |
| Scarpetta - Ej medlem längre | 2010-02-10 14:36 | |
![]() | Hade en perfekt dag med ett ex för några år sen. Förhållandet var på väg utför & vi var lagom trötta på varann. Den 6:e juni tog vi bilen till Sthlm tidigt på morgonen & parkerade någonstans lagom centralt. Det var en helt fantastisk sommardag med underbart väder. Sen tog vi hela dagen att bara promenera runt i Sthlm. Käkade lunch med min kusin, tittade på studenter, vandrade på Skansen där de förberedde flaggansdagfirande & avslutade med en trevlig middag hos en barndomskompis till mej. Vi grälade inte på hela dagen, utan tog det bara lugnt hade mysigt. Helt perfekt enligt mej. | |
| Pingiskillen - Ej medlem längre | 2010-02-10 15:02 | |
![]() | Karin Boye´s syn på saken. Den mätta dagen, den är aldrig störst. Den bästa dagen är en dag av törst. Nog finns det mål och mening i vår färd - men det är vägen, som är mödan värd. Det bästa målet är en nattlång rast, där elden tänds och brödet bryts i hast. På ställen, där man sover blott en gång, blir sömnen trygg och drömmen full av sång. Bryt upp, bryt upp! Den nya dagen gryr. Oändligt är vårt stora äventyr. | |
| klobba2 - Ej medlem längre | 2010-02-10 15:22 | |
![]() | En morgon Ala I am legend. bara jag........... | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2010-02-10 15:26 | |
![]() | Den dagen jag blir forumvärd på betapet. Jag äter nog pizza, samtidigt som jag går ner 20 kilo. Niiiice. | |
| Mouche - Administratör | 2010-02-10 15:33 | |
![]() | Den perfekta dagen är när jag har Henne här hos mig och vi äter gott, njuter av musik, ledighet och av varandra. Detta då under förutsättning att Odins 10 000 samtidigt närvarande personer här på Betapet sköter sig. =) Mouche | |
| molusken - Ej medlem längre | 2010-02-10 15:41 | |
![]() | Vaknar hemma i stugan av tvåsamheten..Frukost på sängen med alla tillbehör. En fantastisk förmiddag på altanen i solens sken, gärna en hink is med kall dricka däri. En grillad köttbit till lunch tillsammans med en grönsallad och till efterrätt jordgubbar och glass.. En riktigt långpromenad, hand i hand, runt byn och ner till badet efter lunchen, för att sedan komma hem och tillbringa minst ett par timmar i hängmattan i skuggan med en god bok. Fram mot kvällningen en god 3 rätters måltid och något gott att dricka till. I solnedgången ett sista kvällsdopp från bryggan för att sedan värma oss i de sista dalande solstrålarna.. En kvällsdrink på altanen och sedan i säng.. | |
| Bennechi | 2010-02-10 15:45 | |
![]() | Den bästa dag jag någonsin upplevt var långt ifrån perfekt. | |
| Bitte - Administratör | 2010-02-10 15:47 | |
![]() | En sommarkväll tar jag och min vän/tvillingsjäl en promenad efter älven , stannar till vid en av forsarna där vi gör upp eld, kokar kaffe ,sedan sitter vi där hela natten och pratar om livet, blir det kallt så delar vi samma filt Bitte | |
| barde | 2010-02-10 16:09 | |
![]() | Skulle jag få den där storöringen någon gång så skulle jag vara nöjd. | |
| tenggill | 2010-02-10 16:28 | |
![]() | I förrgår vaknade jag vid 10, åkte skateboard ner till stranden (bor i San Diego), under armen hade jag min surfbräda. Stanna på starbucks och tog en kaffe, surfa i några timmar, sen upp hem igen, sambon hade startat grillen och bjudit över några grannar så mellan 12 och 17 satt vi på pation och grilla och drack några öl, lite innan det började skymma så ringde en poolare o fråga om jag ville med ut o segla. Packa grejerna och hann inte mer än ut från hamnbassängen förens ett gäng delfiner kom upp och vill leka. Vi hoppa i och simma lite med dom innan det blev lite kallt i vattnet. Segla hem igen, gick ner till närmaste krog och spelade lite biljard med samma grannar och sambo. En öl där blev flera och dagen tog inte slut förens solen gick upp då vi satt en gäng på 30 pers och grilla vid yachtklubben där vi segla ut ifrån. Då mina vänner kan jag lova att man mår bra, och det bästa är att jag vet att dagen kommer se exakt lika dan ut imorgon om solen bara skiner. Tyvärr ska jag bara bo här i 6 månader till... | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2010-02-10 16:31 | |
![]() | tenggill: Jag hatar dig. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-02-10 16:34 | |
![]() | Västkusten, båt, sol, pussar, medhavd mat, stillsam glädje. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-02-10 16:35 | |
![]() | Mouche: Vilken "Henne"? Menar du någon specifik eller i fantasins värld? | |
| Dyslekso | 2010-02-10 16:35 | |
![]() | Slipper jag slå stortån på en snökoka är dan som gjord. | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2010-02-10 16:36 | |
![]() | Mouche skrev fel vokaler. Ska såklart vara a. | |
| Mouche - Administratör | 2010-02-10 17:01 | |
![]() | Definitivt någon specifik ja, SylviaPlath. Hanna: Du är vacker, intelligent och charmig men alldeles för ung för en halvgammal stut som jag. =) Mouche | |