Spelrum
| Giraffen | 11 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 13 |
Mobilspel
| Pågående | 19 158 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Eureca - Ej medlem längre | 2006-05-17 14:52 | |
![]() | Lägg ner melodifestivalen! Jag är så sjukt trött på den så kallade melodifestivalen, det är ju alla musikgenrer nu i alla fall, vad är vitsen!? Tyck till ni.. | |
| sirspellalot - Ej medlem längre | 2006-05-17 15:47 | |
![]() | Du har sett www.votelordi.org/ - va? Tanken är att om tillräckligt många röstar på Lordi så kommer Lordi att vinna och då kommer detta att innebära en så pass stor förtroendekris för melodifestivalen att man måste lägga ner skiten. Rösta på Lordi vettja ... | |
| lelou - Ej medlem längre | 2006-05-17 18:31 | |
![]() | nej gör inte det vetja, det är väl mobbing mot Lordi. | |
| Eureca - Ej medlem längre | 2006-05-17 18:45 | |
![]() | trots att det var jag startade denna hattråd så ändrar jag mig nu. det är kul att "vi" fajtas och slåss om att vinna på ett fredligt sett, många kulturer visas även.. | |
| Scandal - Ej medlem längre | 2006-05-17 18:50 | |
![]() | Vissa melodifestivalslåtar är rätt skojiga, och det är ändå en rätt kul underhållning en kväll om året, lite som att kolla på bingolotto när man myser på landet. En kväll om året kastar man av sig sina ambitioner och bara är dum och nunnar med dansdängor. Det är väl bra att många genrer är representerade, jag personligen avskyr "gammal hederlig shlager". Och så är det kul att skratta åt vissa länders kostymval! Hahi. Nej fan, Eurovision är skoj. | |
| cptzoom | 2006-05-17 18:52 | |
![]() | tycker man inte om det kan man ju låta bli att kolla | |
| milima - Ej medlem längre | 2006-05-17 19:11 | |
![]() | håller med scandal... underhållande att kolla på , och vissa låtar e ju riktigt bra.. | |
| eurythmech - Ej medlem längre | 2006-05-17 19:15 | |
![]() | tycker det är ett mkt fint verktyg för att sortera in med(mot?)människor i idiotfacket så att man slipper umgås med dom. | |
| Gunilla N - Ej medlem längre | 2006-05-17 19:24 | |
![]() | Det är många år sedan schlager-festivalen gick i graven och blev melodifestivalen resp ESC - European Song Contest. Och det är väl just det som är vitsen. Att flera genre kan tävla mot varann!!? Förvisso borde man tvinga folk att lyssna på låten genom att låta samma person/grupp framföra alla bidrag (så var det visst för länge sen). Haha - det vore väl fint om Lordi framförde Carolas låt!! Nä, klaga inte, skit i å se det bara! Det handlar om några få timmar på ett helt år c", | |
| lelou - Ej medlem längre | 2006-05-17 20:01 | |
![]() | jag tycker det är superkul iaf och jag är en äkta schlagernörd som inte skulle missa det för ganska mycket iaf :) | |
| Coma_Black - Ej medlem längre | 2006-05-17 20:09 | |
![]() | Tycker också det är superkul! Ser fram emot imorgon. :-) | |
| jenns | 2006-05-18 19:21 | |
![]() | heh, skall bli spännande och se hur det går för Lordi :P | |
| dawnie - Ej medlem längre | 2006-05-18 19:23 | |
![]() | jag tycker det ska bli roligt. | |
| andraideal - Spelvärd/Forumvärd | 2006-05-18 19:28 | |
![]() | Lägg ner skiten. | |
| IMO - Ej medlem längre | 2006-05-18 19:37 | |
![]() | Herregud nej! Lägga ner schlagerfestivalen vore ju som att förbjuda sill och nubbe till midsommar! Svenskare diskussionsämne finns väl inte? Och hur skulle en nedläggning påverka den redan stora arbetslösheten bland journalister? På vad skulle kvällspressen då egentligen sälja sina lösnummer? Och på vilka tvivelaktiga betalsamtal skulle telefonbolagen då tjäna sina pengar? Och vad skulle detta i slutändan betyda för Sveriges BNP och moral? Vad skulle tidningarna skriva om ifall Schlagerfestivalen lades ned? EU-beslut och annan ovidkommande information såklart! (Brrr, så trist...) Ärligt talat, hur många av er skulle köpa en kvällstidning med löpet: Nakenchock i EU-departementet? Nej! Självklart ska Eurovision Song Contest vara kvar! Och lycka till Carola! | |
| Bror Adam - Ej medlem längre | 2006-05-18 19:54 | |
![]() | Synd bara att inte Slayer är med. | |
| västgöten - Ej medlem längre | 2006-05-18 23:15 | |
![]() | håller med IMO!! tänk på stackars kvällspressen.melodifesti valen är ju en säker mjölkko,skulle melodifestivalen läggas ned,persbrant bli nykter å ingen som knullar i big bother skulle väl kvällstidningara försvinna... | |
| Gunilla N - Ej medlem längre | 2006-05-19 05:43 | |
![]() | Men det var ganska sanslöst att Turkiet gick vidare... Hur gick det till egentligen???? | |
| milima - Ej medlem längre | 2006-05-19 09:22 | |
![]() | men gunilla, turkiet va väl bra.. om man jämför med Litauen... haha.. .skrattretande, | |
| lelou - Ej medlem längre | 2006-05-19 12:36 | |
![]() | Bosniens låt är ju för snygg....vilken maffig ballad. | |