Spelrum
| Giraffen | 39 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 13 |
| Inloggade | 52 |
Mobilspel
| Pågående | 19 615 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Källargubben - Ej medlem längre | 2010-04-30 09:04 | |
![]() | Paranormal Activity- Bra eller anus? Själv funkade filmen perfekt på mig, satt som ett uppskrämt barn och kollade på den, iof själv... Men det intressanta är att minst lika många som tycker att den är genialisk tycker att den suger. Vad säger ni? Såklart måste ni styrka varför ni tycker som ni gör så det blir mer intresssant diskussion! Puss! | |
| oso | 2010-04-30 09:15 | |
![]() | Mitt ärliga betyg är att Paranormal Activity kanske är den äckligaste film jag sett. Jag gillade även Blair Witch Project som gick lite i samma "wannabe-dogma" filmkategori. Den kändes genuin och äkta eftersom man riktigt aldrig visste vad som jagade dem och vad som skulle hända härnäst. Jag brukar lämnas oberörd av skräckfilmer, men denna film lämnade mig med kallsvettningar och bultande hjärta. Slutbetyg; 8/10. | |
| klobba2 - Ej medlem längre | 2010-04-30 09:21 | |
![]() | ANUSX1000 | |
| beta_queen | 2010-04-30 09:21 | |
![]() | Min syster älskar skräckfilmer men när hon sett denna sa hon ALDRIG MER! ;) Det var första gången och gråtit för att en film var så äcklig! Jag MÅSTE se den! =) Min andra syster tyckte däremot att den var kass! | |
| Källargubben - Ej medlem längre | 2010-04-30 09:25 | |
![]() | Klobba2, vad var det i "Såklart måste ni styrka varför ni tycker som ni gör så det blir mer intresssant diskussion!" som du inte förstod? :) | |
| Källargubben - Ej medlem längre | 2010-04-30 09:27 | |
![]() | Det är en annorlunda skräckis, jag uppskattar såna, även om de inte är så bra, man måste ju inte följa samma koncept hela tiden. Iof så kommer säkert PA att bli till ett "nytt" koncept. Nygammalt då :) | |
| Pekkis | 2010-04-30 09:32 | |
![]() | Halvanus. Om jag sett den i hemmets tysta vrå, i stället för på en salong fylld med hysteriska fjorisar, hade den säkerligen varit motherfuckingasswhoppingB ra. | |
| Pekkis | 2010-04-30 09:33 | |
![]() | (minus space, såklart). | |
| Noime | 2010-04-30 09:38 | |
![]() | Jag såg den hemma, med min pojkvän. Och i slutet (vill inte göra en spoiler men alla som sett den vet vad som hände) så gick min hund runt mina ben :) trodde jag skulle skita på mig innan jag fattade att det var hunden och inte monstret. | |
| Källargubben - Ej medlem längre | 2010-04-30 09:38 | |
![]() | Ah, know the drill Pekkis, såg Drag Me to Hell med några fjortisar där bakom, bad dem vänligt men bestämt att hålla käften. De blev jätterädda och knäpptysta :) Är det ingen som tycker att PA är anus som kan säga något? Nyfiken! | |
| BorderBeta | 2010-04-30 09:43 | |
![]() | Eh... Inte alls rälig. Och tro mig, jag kan min skräck. Nej sugapa. Långsam, slö, fantasilös. Dåligt slut. | |
| Källargubben - Ej medlem längre | 2010-04-30 09:48 | |
![]() | BorderBeta, utveckla dig lite så vi förstår vad du menar. "sugapa"? Que? | |
| Källargubben - Ej medlem längre | 2010-04-30 09:51 | |
![]() | BorderBeta, du kan din skräck alltså? Det kan jag med, har sett skräck sedan jag var alldeles för liten :) | |
| MiaMore | 2010-04-30 09:53 | |
![]() | Jag älskar verkligen skräckfilm - har nåt slags behov av att bli skrämd under kontrollerande former...är mkt kräsen och gillar inte filmer a'la Hostel och de senare Saw-filmerna med bara VM i blodbad...blir bara patetiskt på nåt vis. Jag är inte heller överförtjust i filmer som just Blair Witch project som nämndes tidigare...således gillar jag inte Paranormal Activity. Syftet är ju att man ska bli skrämd på ett raffinerat vis och såna filmer skrämer mig inte alls...jag blev mkt besviken på Paranormal Activity då jag hört så massa bra om den. Filmer som jag däremot "går igång" på är klassikern The Shining eller den nyare The Strangers eller The Others med Nicole Cidman...finns hur mkt bra som helst...men som sagt - Paranormal Activity - inte det sämsta jag sett...bra uppbyggd och hade kunnat bli nåt mer skrämmande men, näe...rädd blev jag inte = inte bra skräckfilm! | |
| promenad - Ej medlem längre | 2010-04-30 09:56 | |
![]() | usch vågar inte kolla på sånt | |
| Källargubben - Ej medlem längre | 2010-04-30 10:00 | |
![]() | Det är individuellt antar jag, filmen skrämmer vissa, och vissa inte. Det är ju klart, filmen är ju inget mästerverk, det är en lågbudget som faktiskt har funkat på en hel del då den blivit så poppis. När det gäller skräck så är det nog som MiaMore säger, att man har ett behov av att b li skrämd under kontrollerade former. Det ger en kick, en kick man måste leta efter bland alla miljarder skräcksiar som finns där ute. För mig var PA en riktig lyckoträff! :) | |
| redfield | 2010-04-30 10:02 | |
![]() | den läskigaste filmen jag har sett. så om jag skulle betyga filmen så får den 10/10!!!!=) | |
| caughtbock | 2010-04-30 10:04 | |
![]() | Bra, men skrämd blev jag inte. Lite obehaglig på sina ställen men jag såg den ändå ensam och hoppade inte till en enda gång. BorderBeta, det finns två (eller fler) slut på filmen. | |
| le-lou | 2010-04-30 10:18 | |
![]() | usel film, jag blev så besviken. En film som jag stängde av däremot var Mirrors. Klarar inte sånt. | |
| le-lou | 2010-04-30 10:20 | |
![]() | jag ska utveckla - Paranormal var seg som kola och det enda som egentligen hände var steg i trappan. Att de försökte göra den "realistisk"gjorde den bara ännu segare. Blair Witch var bättre, där hade de lyckats bättre med den "realistiska" känslan. | |