Spelrum
| Giraffen | 26 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 46 |
Mobilspel
| Pågående | 19 229 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| CrazyQ | 2010-05-05 00:39 | |
![]() | Har varit och sett Terry Ewans! Hej! Har varit och sett Terry Ewans från Det Okända från TV ikväll. Jag kan säga att nu finns det inga som helst tvivel om att jag tror på mediernas förmåga och definitivt inte hans! En av tjejerna jag gick dit med, blev utvald och fick kontakt med sin mormor. Och det var rent skrämmande så bra allt stämde! Finns inga som helst chanser att han inte pratade med hennes mormor, för det blev verkligen också privata saker han tog upp med henne! Han pratade till och med om hennes sexliv som mormorn var väl insatt i! Haha! Var lite skämmigt för Lena då! Hennes mamma var också med och hon fick också givetvis hälsingar och "pekpinnar" från mamma. En annan tjej jag känner var där med sin man och han blev också utvald. Det var hans mamma som kom med "pekpinnarna" till honom och hon var verkligen så humoristisk denna kvinna, att alla höll på att dö av skratt! Och killen i fråga tvivlade inte en sekund på att det var hon. För hon visste ALLT! Haha! Det var många fantastisk saker vi fick uppleva, så pass att jag och mina vänner grät när en kvinna som förlorat sin son kom och besökte henne. Terry hann med ganska många faktiskt, så det var verkligen intressant! Så ni som är intresserade av att gå och titta på honom, gör det om ni får chansen! Här är en länk till hans kommande seanser under året och var dom kommer att vara. www.creativexperienc...st rations/ Så nu vet ni att jag inte tvivlar längre! Varken på medier eller på ett liv efter det här! | |
| LisaLong | 2010-05-05 00:47 | |
![]() | Härligt:) Jag har alltid trott på sånt:) | |
| Minta | 2010-05-05 01:18 | |
![]() | Vad kostade det? | |
| Dödmetalörn - Ej medlem längre | 2010-05-05 01:48 | |
![]() | sv.wikipedia.org/wik...ld _reading Han körde väl inte med detta? | |
| CrazyQ | 2010-05-05 01:58 | |
![]() | Nej verkligen inte! De som blev utvalda fick bara svara ja eller nej eller jag förstod inte. Ingenting annat. Han upprepade flera ggr att han inte ville ha någon som helst information från någon. Han hejdade några som ville säga mera. Och vi var 400 personer i lokalen och någon hypnos kunda han knappast ha hunnit med och hur i så fall? | |
| CrazyQ | 2010-05-05 02:14 | |
![]() | Det kostade 190:- för 2,5 timme. Totalt 3 timmar, en paus. | |
| kajix | 2010-05-05 06:10 | |
![]() | "De som blev utvalda fick bara svara ja eller nej eller jag förstod inte." varför skulle de svara ja, nej eller förstod inte? om terry var på riktigt skulle han prata med anden och berätta historien från början till slut utan att fråga publiken någonting. men en underhållare är han säkert. hoppas han sover gott om natten. | |
| LisaLong | 2010-05-05 06:44 | |
![]() | Kajix och Dödsmetallörn jag tycker ni verkligen ska reda på mer om Terry innan ni uttalar er:) | |
| ANDERStG | 2010-05-05 06:46 | |
![]() | Om han får kontakt med Saida så kan de hitta saker! | |
| LisaLong | 2010-05-05 06:52 | |
![]() | Kajix en annan sak du bör veta är att när ett medium har en sittning eller demonstration kan det komma in flera från andra sidan därav frågorna ja eller nej. Jag har själv en kompis som först var med med på möte med det okända och nu studerar för honom och han berättade saker för henne utan att hon ens behövde säga ja eller nej. Moa är det INTE som på film att ett medium frågar en viss ande att visa sig eller komma fram, det är andarna som bestämmer | |
| LisaLong | 2010-05-05 06:53 | |
![]() | AnderstG Terry jobbar med djupare grejer än att leta reda på saker åt folk. | |
| Eiralicious | 2010-05-05 07:36 | |
![]() | Har varit på flertal storseanser och privata sittningar. Är rätt kritiskt lagd men visst är de slående på många vis? Har även tagit en sk "utvecklingskurs" av Anders Åkesson, mkt givande. Andevärlden intresserar mig, eller ska jag säga, möjligheten att den existerar. För mig kan det lika gärna handla om att man själv bär med sig minnen som andra på något vis kan läsa av, mindreading/coldreading etc. Själv testade jag att "läsa av" folk på ett community jag är medlem på. Jag valde att tolka dem enbart av deras pressfoto. 9 av 10 försökspersoner gav mig betyget "skrämmande korrekt". Så, allt är relativt o väldigt mkt handlar om sittaren o inte enbart om mediumets förmågor. Nån form av kunskap besitter de ju o Terry Evans är en av de skickligaste jag träffat. Dock verkar han ha nåt emot mig personligen :) ...men det är en helt annan historia. | |
| Ässät | 2010-05-05 08:03 | |
![]() | Jag har läst boken Älskade Holly som hennes pappa har skrivit. Där hjälpte Terry Evans till och till slut kunde det klaras upp hur det gick till tack vare honom. Jag tror helt och fullt på att han kan prata med andar. | |
| BrokenString - Ej medlem längre | 2010-05-05 08:22 | |
![]() | Terry är mästarens mästare inom detta anser jag. Han är alltid klockren! Ska se honom någon dag när han är i närheten här. | |
| ANDERStG | 2010-05-05 08:28 | |
![]() | LisaLong: Men var är mina vattenfärger? Jag är djupt berörd av att saker försvinner i min lilla värld. Kan flödena i min lägenhet vara rubbade? | |
| The_Viking | 2010-05-05 08:59 | |
![]() | Samtidigt som jag tror på medium och då speciellt Terry, som jag alltid tyckt varit riktigt bra, så undrar jag varför inga mord tex har lösts med hjälp av medium. Jag har aldrig hört om något brott som lösts med hjälp av medium. Visst, det är andarna som bestämmer vad som kommer fram men det är ändå konstigt. | |
| ANDERStG | 2010-05-05 09:02 | |
![]() | en.wikipedia.org/wik...rg e_Medium | |
| Ässät | 2010-05-05 09:16 | |
![]() | The Viking, jo Terry hjälpte till att hitta Holly | |
| The_Viking | 2010-05-05 09:23 | |
![]() | Löste han ett brott eller hittade han en kropp? Jag har aldrig hört talas om det fallet med Holly. Men vad jag vet finns det inget brott som lösts med hjälp av medium och jag har inte hört att det finns nämnt någonstans i kriminalhistorien heller fast å andra sidan så är jag ingen expert vad gäller kriminalhistoria heller. | |
| The_Viking | 2010-05-05 09:35 | |
![]() | Jag har sökt runt på nätet nu lite lätt i ca 15min och har inte hittat ett enda mord som lösts med hjälp av medium. Det enda jag hittade var en liten notis ang ett rumänskt tv-program där det påstås att mediumet har gett information som hjälpte till att lösa ett mord men det var en liten textrad på wikipedia om programmet förnimmelse av mord. Jag har inte hittat en enda annan artikel där det framgår att ett medium löst ett mord. Jag sökte tom på Terry Evans och Holly men det dök inte upp något om att Terry löste det brottet. | |