Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 606 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| lindamamma | 2010-05-09 22:44 | |
![]() | vänner!!?? vad är en vriktig vän?+++ för mig är en sann vänn, en som alltid finns där på gott å i ont och på lika vilkor:!!! vad ären vän för er?? min vän kan ringa mig mitt inatten å bara vilja prata, men då ska jag kunna göra det samma, eller?? | |
| le-lou | 2010-05-09 22:45 | |
![]() | japp. en vän ger och tar. akta dig för att bli utnyttjad, rensa ut vän-garderoben med jämna mellanrum är ett bra tips. | |
| Bitte - Administratör | 2010-05-09 22:46 | |
![]() | En vän är någon som finns i med och motgångar som tillåter en att göra fel och misstag men ändå står kvar, en vän är någon som vet allt om dig och som accepterar dig som den du är Bitte | |
| MiniLudd | 2010-05-09 22:47 | |
![]() | haha och vad betyder den där långa klyschan egentligen bitte? | |
| Bitte - Administratör | 2010-05-09 22:49 | |
![]() | Faktiskt att jag har många sånna vänner som faktiskt finns där ,, bara ett samtal bort vilken tid på dygnet om jag behöver stöd,, och jag vet att dessa vänner kan ringa mig precis när de vill och behöver Citat " Att ha sådana vänner gör en rik " Bitte | |
| krillo18442 | 2010-05-09 22:50 | |
![]() | En vän är någon man kan prata med sällan men ändå förstå. Kompisar måste man prata med ofta men förstår dem ändå inte alltid. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-05-09 22:59 | |
![]() | Jag har bara en vän...för det ligger i sakens natur att man bara har en vän. Resten är bekanta. | |
| WCstol - Ej medlem längre | 2010-05-09 23:28 | |
![]() | har du blivit sårad av en vän?? | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-05-09 23:34 | |
![]() | Jag? nej,det har jag inte, | |
| bj-olle | 2010-05-09 23:35 | |
![]() | "vi räcker alltid fram en vass och slipad klo" "så du förstår att vår vän du är, och vänner är till kärt besvär" dom har nåt där :) | |
| MaadMaxx | 2010-05-10 00:02 | |
![]() | "En vän är någon som säger att du kan, fast du inte kan, sen hjälper den dig tills du kan." -sagt av ett barn. | |
| Pocaloca | 2010-05-10 00:03 | |
![]() | Mitt motto är...för att få en vän måste man vara en....och behandla dom som man själv vill bli behandlad... =) | |
| lillakia | 2010-05-11 18:04 | |
![]() | Självklart ska man ge och ta, det ärju sann vänskap | |
| Lillstölla | 2010-05-11 18:12 | |
![]() | Jag är lyckligt lottad som har mina vänner som ställer upp i vått och torrt. En av mina vänner sa till mig en gång " det kvittar om du inte orkar komma fast vi bestämt att vi ska ses, jag kommer ändå fortsätta att fråga om vi ska fika både tre, fyra och fem gånger och mår du fortfarande inte bra sjätte gången så tar jag med fika hem till dig istället" Det fick mig nästan att gråta! Jag har blivit väckt mer än en gång mitt i natten av telefonen och vänner som behöver prata. Var rädd om dom vänner som ställer upp på dig och hjälper dig. De "vänner" som bara tar och inget ger, de är energitjuvar och man mår sällan bra när man träffat dom. De ska man välja bort för sin egen skull. | |
| bittekrstd | 2010-05-11 18:38 | |
![]() | Bättre att ha få och nära än många och flyktiga.Tror att det är svårt att ha för många vänner som man kan dela allt med. En vän ska vara ska man kunna dela allt med, och känna sig trygg med att det stannar där. Man ska kunna dela på både bekymmer,sorg och glädje,och även om man inte setts på ett tag,så finns man ändå där för varandra om det behövs. En vän ska både kunna ge och ta,,,håller med Lillstölla,energitjuvarna ska man plocka bort och hålla sig till sina äkta vänner! | |
| pion ekrot | 2010-05-11 19:15 | |
![]() | Vänner i motgång - javisst, då känner sig många behövda och trygga. Jag uppskattar dem som även finns där för en fullt ut genom ens största framgångar och i lycka, de som kan dela sånt med en också. Det som särskiljer de riktigt bra och nära vännerna för mig är de jag kan skratta och "bara vara" med. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-05-11 19:18 | |
![]() | Klokt, pion. Sanna vänner känner ingen avund. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-05-11 19:19 | |
![]() | Eller det gör de kanske (eftersom de är människor), men de döljer den väl för din skull. | |
| _--Robban--_ - Ej medlem längre | 2010-05-11 19:19 | |
![]() | I glädjen prövas vännen. | |
| pion ekrot | 2010-05-11 19:19 | |
![]() | Hej Sylvia. :) | |