Spelrum
| Giraffen | 25 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 52 |
Mobilspel
| Pågående | 19 697 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Jumanjia | 2010-05-18 17:51 | |
![]() | Sångtexter som ibland blir lite fel. Detta är en tråd med humor. :-D Har ni någonsin sjungit eller hört någon sjunga lite fel? texten kan bli jätterolig. Te.x min kompis sjöng på låten "Ice ice baby" Med Vanilla Ice. Men hon sjöng -Hasch hasch baby. Oerhört roligt tills vi fick bevisa för henne att det var ice han sjöng och inte hasch. Jag själv skulle sjunga studentlåten för några år sedan och jag sjöng. För fulla hals i Aulan -Sjung om Studentens lylliga laar (istället för lyckliga dar) några fler som sjungit/hört lite fel därute? | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2010-05-18 18:07 | |
![]() | "What have I, what have I, what have I done to this cirkus?", sjöng min kompis bror. (eg. "What have I done to deserve this?", Pet shop boys) | |
| bj-olle | 2010-05-18 18:09 | |
![]() | klassikern är ju "excuse me, while i kiss this guy" från purple haze med jimi. ("kiss the sky") aaahhh, det är mycket bättre så! | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2010-05-18 18:17 | |
![]() | Eg hörde jag rätt från början, men jag tänker ändå fel när jag hör den, Winter Winds med Mumford & Sons innehåller raden 'The flesh that lived and loved will be eaten by plague', men jag har alltid 'eaten by slaves' | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2010-05-18 18:17 | |
![]() | hör, inte har | |
| niala22 | 2010-05-18 18:27 | |
![]() | En kompis sjöng "She's a man-beater" (Nelly Furtado) på blodigt allvar. | |
| alpha-elf | 2010-05-18 18:55 | |
![]() | Jag gillade egentligen inte hip hop, men nån gång på 90-talet klämde sig Dr. Dre in på listorna med California love och jag hörde av nån anledning ganska fel. In the city, city of compton... skulle det nog varit men jag fick det till In the city, city of comfort... Inte så hårt. | |
| Janinja - Ej medlem längre | 2010-05-18 18:59 | |
![]() | har en ganska pryd kompis som gillade moby-låten "im gonna find my baby, before that sun goes down" och hon fnittrade förtjust över den roliga texten som hon trodde var; "im gonna fart now baby, ohhh that sound" | |
| Jumanjia | 2010-05-18 19:56 | |
![]() | hahah. ja jag har en klassiker. som en kompis till mig söng. Im blue im a need of a guy när texten egentligen är I'm blue da ba dee da ba da. med gruppen Eiffel65 | |
| Little15 - Ej medlem längre | 2010-05-18 20:14 | |
![]() | Låten "Red dress" med Sugababes. Jag trodde tidigare att de sjöng: "Fool him in the red dress". Tydligen hade jag helt fel. De sjunger "Cooler than the red dress". | |
| LenaG | 2010-05-18 20:17 | |
![]() | Lite Carola då... Främling; Som Mona-Lisa har sin lägenheeet... | |
| Lillstölla | 2010-05-18 20:19 | |
![]() | Min kära mor när det begav sig när Beatles var populära sjöng istället för " She loves you yeah yeah" "Schalffs ju nä nä nä" var texten hon och henns kusin vrålade ut. | |
| Jumanjia | 2010-05-18 20:20 | |
![]() | hahahhhahahahahahah!! klockrent med carola! | |
| vindsus86 | 2010-05-18 20:23 | |
![]() | Detta är i och för sig inte riktigt samma sak eftersom jag inte råkat höra fel, men det är roligt att det låter som de sjunger "Hej på lille Lennart" i den afrikanske låten Yeke yeke av Mory Kante. Strax efter 01:25. :D www.youtube.com/watc...IU D1Z3pU1g | |
| vindsus86 | 2010-05-18 20:24 | |
![]() | Lillstölla: Det har pappa berättat att han sjöng också. :D Eller ja, ungefär. Schlafs you jäjäjä sjöng han. | |
| _fantomen_ | 2010-05-18 20:31 | |
![]() | Vengaboys sjöng We're going to Ibiza min kompis Annica sjöng We're going to eat pizza. | |
| Linders - Ej medlem längre | 2010-05-18 20:33 | |
![]() | Whiskey in the shower, lalalalala la lalaaaa | |
| Satyra | 2010-05-18 20:33 | |
![]() | Vet inte om någon känner till låten "Fire & Ice"- Hanne Boel, men jag brukar själv ofta framföra den under spelningar och under alla år har jag sjungit en rad fel, upptäckte jag till min fasa då jag gick på en livespelningar av just låtskriverskan Hanne Boel. :-o Textraden SKA lyda - To commit to me JAG har alltid sjungit - To come in to me HAHAHA - tycker dock att min variant är lite roligare. ;-) | |
| F_Errari | 2010-05-18 20:47 | |
![]() | En variant på I'm blue da ba dee da ba da: I'm blue, I will bleed I will die | |
| granit69 | 2010-05-18 20:56 | |
![]() | Linda Rosing sjöng lite fel när hon var med i BB. Kent:s FF sjöng hon: "När barnen ser påååååååååååå" Det ska vara: Tellement loin de ce monde. Svårt är det ju,till Lindas försvar. | |