Spelrum
| Giraffen | 11 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 3 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 8 |
| Inloggade | 22 |
Mobilspel
| Pågående | 19 150 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| segaråttor - Ej medlem längre | 2010-07-03 13:57 | |
![]() | Vii som inte tål solen! Fy fabian så varmt det är. Jag mår som en skit när det blir för varmt. Gillar sommaren men bara när det är max 20 gr. Finns det fler som är lika "knepiga" som mig? | |
| Lillstölla | 2010-07-03 14:02 | |
![]() | Äälskar när det är varmt, men hatar verkligen att sitta inne i stan när det är såhär varmt, vill helst vara ute i stugan vid vattnet! Blir helt orkeslös när det är så varmt. | |
| bethsy | 2010-07-03 14:08 | |
![]() | Jag är som segråttor. Värmen tar all must ur mig och solen bränner och ger mej soleksem. Med andra ord är det bäst att vara inne och då är det vaaaaaarmt. | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-07-03 14:11 | |
![]() | Jag är med dig. Max 20 grader annars blir jag koko i huvudet! Har aldrig fattat tjusningen med att sola längre än typ 30 minuter. Hatar att svettas i solen och framförallt när man är i stan håller jag mig inne/i skuggan så mycket som möjligt. Att ligga på en brygga i solen och ha tillgång till en sjö är dock trevligt, med en bok eller tidning eller kanske lite musik :D Fast jag är en sån där som är väldigt ljus i hyn och inte blir direkt brun så jag kör på brun-utan-sol och solar max 30 minuter utan solskydd så får man sig lite d-vitamin. | |
| Mian45 - Ej medlem längre | 2010-07-03 14:14 | |
![]() | tips till dej Bethsy,,,det finns vitaminer alt maxosol...på hälsokost butiker som hjälper en som har soleksem o dom som har lätt för att bränna sej.En kollega till mej hade samma problem men köpte det då hon for till utlandet och hon hade inge problem som helst.... | |
| bethsy | 2010-07-03 14:23 | |
![]() | Tack Mian, det kan vara värt att prova. Det är ju t o m så att man undviker att åka utomlands där solen gassar hela tiden, men håller med Linders. Snöööööö är inte fel... under vinterntid alltså;) | |
| wildman | 2010-07-03 14:33 | |
![]() | Jag har också svårt för för mycket sol, tycker man blir slö till både kropp och själ. | |
| Take Aim - Ej medlem längre | 2010-07-03 14:46 | |
![]() | Håller verkligen med. Jag gillar våren och framför allt hösten. På sommaren står allt still och man kan knappt röra sig - nej tack! | |
| paddel - Ej medlem längre | 2010-07-03 14:49 | |
![]() | Brukar hamna på akuten minst 2 ggr varje sommar. Det spelar ingen roll hur mycket vätska jag sätter i mig. För jämt värmeslag och kan tuppa av när som helst om det blir riktigt varmt. | |
| Lillstölla | 2010-07-03 14:53 | |
![]() | Gnäller nog egentligen inte över någon årstid, men tycker minst om vintern, mest för jag mår så dåligt kroppsligt när det är kallt. Hela jag blir liksom stel. Men dagar som denna, 31 grader ska vi ha där jag bor idag, så håller jag mig rätt lugn till kvällen. Om jag inte, som jag nämnde innan, är ute i stugan för då har jag lyxen att vara precis vid sjön och kan då hoppa i o svalka mig. | |
| apbur | 2010-07-03 16:18 | |
![]() | Injicera lite melanotan så tål ni solen bättre. På egen risk då :) sv.wikipedia.org/wik.../M elanotan | |
| apbur | 2010-07-03 16:39 | |
![]() | Jag kan förstå att folk blir lite småirriterade eftersom det inte verkar vara ok att klaga på värmen. Så fort man gör det ska man helst ursäkta sig lite. Det är ju knappast nån hemlighet att en del bleka nordbor blir yra i bollen när det blir för varmt. Man tål helt enkelt inte solen och värmen. Blir ineffektiv och slö. Personligen har jag väldigt svårt att förstå folk som solar. | |
| Pocaloca | 2010-07-03 16:52 | |
![]() | äääässcchh....jag säger hellre: - oj, så varm jag är! =) | |
| yak55 - Ej medlem längre | 2010-07-03 17:29 | |
![]() | jag gillar sommaren, men tycker att det är lite väl varmt just nu. | |
| Mouche - Administratör | 2010-07-03 18:14 | |
![]() | Återgå till ämnet och lägg av med grälandet! Alldeles för varmt för sånt. Förresten så avskyr jag alltför mycket värme själv. Mouche | |
| Megaherz | 2010-07-03 18:16 | |
![]() | Hur varmt har ni det? Här är det 35+ och jag tvingas sitta hemma och vakta hunden :( | |
| Behringer | 2010-07-03 18:24 | |
![]() | Jag har inte glömt hur det var i vintras och njuter av värmen, så länge den den varar. Visst kan det vara lite varmt att döma fotboll tre timmar i sträck mitt på dan under Nils Liedholm Cup men vätska, salt och socker samt äta ordentligt emellanåt löser det mesta | |
| Tess 08 | 2010-07-03 18:26 | |
![]() | +31 i skuggan... | |
| Tess 08 | 2010-07-03 18:27 | |
![]() | (men det var jäkligt kallt i älven) | |
| Mouche - Administratör | 2010-07-03 18:29 | |
![]() | + 33 *gråter nästan* | |