Spelrum
| Giraffen | 7 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 19 109 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| le-lou | 2010-07-05 15:43 | |
![]() | Bästa tidningen Vilka tidningar läser ni - både på nätet och i pappersform? Saken är den att jag har insett att jag numera enbart köper tidningar som innehåller mer bilder än text :(. Det får mig att känna mig korkad, lite som ett våp faktiskt. Tidningen är uttittad på 6 minuter, sen kommer ångesten för att jag slängde pengar på skit. Jag vill ha tips på bra bra tidningar. Spelar mindre roll om vad faktiskt, jag gillar att läsa om det mesta. Huvudsaken är att det är bra. Undanber mig tips på tidningar som innehåller nakna kroppsdelar och dylikt. Finns det någon som brukar köpa utländska tidningar? Tipsa. Tipsar själv om en tidning som bara finns på nätet www.svenskbladet.se Fantastiskt rolig. | |
| Miss_jk | 2010-07-05 15:47 | |
![]() | Situation Stockholm ska ju vara många bra reportage i, dock har jag aldrig läst den. Köper den för att vara snäll... | |
| CroCop86 | 2010-07-05 15:47 | |
![]() | Jag är iaf stor fan av Good Food, som jag får varje månad i brevlådan från London. Otroligt bra läsning och bra recept samt massa fina bilder. Man blir inspirerad. :) Sen är det Fighter Magazine som jag köpt varje månad i 3-4 år. Och till slut, Costume. Det är mode och skönhet, egentligen mest för jag ska ha något feminint i hemmet. Vad gäller läsning då. :) Prenumerade också i några år på Svensk Polis som jag fick skickat hem av RPS. Också bra läsning om man är intresserad av sånt. | |
| le-lou | 2010-07-05 15:48 | |
![]() | Miss - man ska aldrig köpa saker för att vara snäll! Skärpning :) | |
| le-lou | 2010-07-05 15:49 | |
![]() | Åh Good Food - mattidning? Den ska jag googla bums. Tack för tipset, älskar mat och recept och inspiration är nåt jag saknar i svenska mat tidningar. | |
| Miss_jk | 2010-07-05 15:50 | |
![]() | I know. Men han är ju så söt, den lilla gubben jag köper av... =) | |
| Miss_jk | 2010-07-05 15:54 | |
![]() | "Illustrerad vetenskap" älskar jag att bläddra i. Kollade runt lite på Tidningskungen och hittade "Modern Psykologi". Det är nog en tidning jag skulle kunna köpa. "En tidning om psykologi och hjärnforskning som är både smart och snygg. Modern Psykologi är en tidning för dig som vill veta mer om tankar, känslor, medvetandet, intelligens och relationer." | |
| le-lou | 2010-07-05 16:02 | |
![]() | Good Food åker med. Modern Psykologi låter intressant - mucho... jag känner mig kass som inte kollat själv utan låter er göra grundjobbet :) Illustrerad snålläser jag hos brorsan, ännu en mycket bra och intressant tidning. | |
| bj-olle | 2010-07-05 16:04 | |
![]() | börja med vanity fair. kolla lula girl of my dreams, acne paper, brown book och tank också :) | |
| 850710 | 2010-07-05 16:06 | |
![]() | finns bara två bra svenska tidningar: Filter & Offside | |
| tydal | 2010-07-05 16:18 | |
![]() | I pappersfom läser jag Språktidningen, Datormagazin och Studio. På nätet Slashdot, Ars Technica, Engadget, Gizmodo, Tech Crunch samt några bloggar för Android- och iPhone-utvecklare. | |
| regression | 2010-07-05 16:24 | |
![]() | Det finns bara en tidning. The Economist. www.economist.com/ Annars är Axess och Neo bra svenska försök. | |
| CroCop86 | 2010-07-05 16:40 | |
![]() | Bra le-lou, du kommer inte ångra dig angående Good Food! :) | |
| Margana | 2010-07-05 16:40 | |
![]() | Älskar inredningstidningar och Lantliv är numero uno. Dagstidningar läser jag på nätet dagligen, ja eller skumma igenom rubrikerna rättare sagt. Är det semester vill jag gärna ha en Allers så jag kan ge mig i kast med A-korsordet som är fullständigt outstanding i korsordsvärlden. | |
| tsarraz - Spelvärd/Forumvärd | 2010-07-05 19:18 | |
![]() | Jag läser med bara inredninbgstid ningar just nu framför allt alla som handlar om badrum på utsidan. Men bra vet jag ju inte om de är. | |
| 24an | 2010-07-05 19:27 | |
![]() | Cosmopolitan och Solo - kan skylla på att jag är under 20 och måste ha något att läsa när man ligger ute och solar på balkongen. | |
| -Nephelia- | 2010-07-05 21:25 | |
![]() | Nemi såklart. | |
| Blondie__90 | 2010-07-05 21:28 | |
![]() | Sweden Rock och fototidning ... | |
| Candino2 | 2010-07-05 21:30 | |
![]() | Tempus kommer ut en gång i veckan och ger bra sammanfattningar på alla stora händelser i världen :) | |
| Nasty Nimrod | 2010-07-05 22:13 | |
![]() | Nephelia: Tror det var en nyvariant av Nemi på gång (om den inte redan kommit ut) i magasinformat med tjockare pärmar, som var inspirerad av den norska versionen. Verkar snyggt. | |