Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 53 |
Mobilspel
| Pågående | 19 331 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| le-lou | 2010-09-05 11:43 | |
![]() | Leka forumvärd tycker betapet borde införa i sina regler ett förbud mot vanliga medlemmar att uppföra sig som forumvärdar om man inte är det. Är man forumvärd så är man. Är man det inte så är man det inte - av nån anledning. Vill man bli det, fråga. Men ta inte på er roller ni inte har. tack för ordet. | |
| le-lou | 2010-09-05 11:46 | |
![]() | ska tillägga - att jag har fått mail av vissa icke forumvärdar om önskad ton eller att jag dubbelpostar inlägg när det redan finns trådar. Vet inte vad jag ska svara tillbaka - när de inte ens är forumvärdar! såna svar vill jag ge en forumvärd, inte en annan vanlig medlem. Störigt är det hur som helst. | |
| lycopersicon | 2010-09-05 11:52 | |
![]() | Håller fullständigt med! Det är fruktansvärt irriterande. Värst är alla dessa kommentarer om att det minsann redan finns liknande trådar och så länkar dit....Att man orkar! | |
| Egenskap - Ej medlem längre | 2010-09-05 11:58 | |
![]() | Håller med. | |
| ElectricEye - Ej medlem längre | 2010-09-05 12:02 | |
![]() | Jag kan väl tycka att det finns ett egenvärde i att man försöker samla debatten på ett ställe, men när kreti och pleti börjar skicka p.m. om "ton" och annat är det stalker-vibbar. | |
| Mitch Ryder - Ej medlem längre | 2010-09-05 12:07 | |
![]() | Ja, men det är frågan om vem som ska samla debatten. Självpåtagna forumvärdar eller de formellt utsedda. | |
| stansjaern | 2010-09-05 12:12 | |
![]() | det är ju ganska tydligt att en del av de självpåtagna forumvärdarna har lite svårigheter när man skall tillämpa de här länkarna. | |
| onobond | 2010-09-05 12:12 | |
![]() | Mer eller mindre skämtsamma kommentarer när någon postar i fel tråd, eller utanför trådens ämne är ok; håller däremot med om mail/PM-biten. Gränsen går en bra bit innan. | |
| Johanna73 - Ej medlem längre | 2010-09-05 12:13 | |
![]() | lycopersion: haha, eller hur?? Hur orkar man? | |
| Bergarn1 | 2010-09-05 12:19 | |
![]() | Läs ÖVRIGT paragraf 4 i ordningsreglerna: "Vi är här för att ha kul och delta i intressanta diskussioner, inte hacka ned på varandra." Jag ville bara att ni skulle tänka på det när ni postar i den här tråden. | |
| ElectricEye - Ej medlem längre | 2010-09-05 12:20 | |
![]() | Besserwisser! :) | |
| Tess 08 | 2010-09-05 12:22 | |
![]() | Haha Bergarn!! | |
| Mouche - Administratör | 2010-09-05 12:26 | |
![]() | Jag håller helt och hållet med le-lou. Det finns absolut ingen anledning att ens bry sig det minsta om sådana mail/PM. Kommer det fler sådana saker via mail till vem det vara månde av er så hänvisa dem till mig i fortsättningen. Alltsammans är rena rama dumheterna enligt mig! Mouche | |
| Liftactiv | 2010-09-05 12:30 | |
![]() | Hur kommer det sig att det numer så gott som bara finns en enda aktiv forumsvärd? - Har övriga ledsnat/kickats? - Klarar inte övriga av att vara lika präktiga och därmed tappat självförtroende och sug? - Är övriga inte lika övernoga och behöver därmed inte moderera hela tiden? eller?? | |
| Skugga | 2010-09-05 12:31 | |
![]() | Finns det en Mouche behövs ingen annan... ;) | |
| Bitte - Administratör | 2010-09-05 12:33 | |
![]() | Jag brukar länka ,, ja , kanske är forumskadad eller så,, =) har väl även jag fått "mindre" trevliga pm/mail om detta .. Sedan så gör Mouche ett jättejobb i forumet och ett tålamod som är otroligt , Bitte | |
| ElectricEye - Ej medlem längre | 2010-09-05 12:38 | |
![]() | Bitte (och jag hoppas att du inte tar illa upp nu), är det inte så att typ 50% av dina inlägg här på forumet är hänvisningar till andra trådar? :) | |
| Emollas | 2010-09-05 12:41 | |
![]() | Har i och för sig länkat att det finns dubletter av trådar ibland men tycker också detta verkar onödigt när forumvärden eller forumvärdarna är så aktiva själva. De verkligen hittar allt. Man kan ju undra om de har något annat liv än det här. Eller är det deras jobb. Hur mycket kan man tjäna på att sitta framför datorn som forumvärd tro? | |
| kremlan - Ej medlem längre | 2010-09-05 12:41 | |
![]() | Ofta är det så i alla fall Bitte!! | |
| le-lou | 2010-09-05 12:42 | |
![]() | ställ frågan till oss andra istället Emollas - hur mycket kan man tjäna på att sitta framför datorn som vanlig person som lägger ner alldeles för mycket tid på att skriva inlägg här? Jag har ångest för min datortid. Jag borde bryta vanan men likt förbannat sitter jag här och glor. | |