Spelrum
| Giraffen | 38 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 65 |
Mobilspel
| Pågående | 18 812 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| qazplm | 2010-11-11 11:57 | |
![]() | utskälld av motståndaren apropå ge upp - har ni varit med om att motståndaren sitter och skäller för att man är jättetråkig, bara för att man inte serverar öppningar till denne? Jag hade ett sånt parti igår och funderade på hur det stod till där... Man har ju valet att ge upp om det är trist. | |
| msevawal | 2010-11-11 12:07 | |
![]() | Jadå, flera gånger. Det finns många konstiga typer här. Jag har t o m blivit uppraggad?!? Vad tror folk egentligen? | |
| boffertomte | 2010-11-11 12:31 | |
![]() | Ja, det finns alla möjliga dårar här. En skulle abuse-anmäla mig till admin för att jag passade istället för att lägga ut mina sista brickor. Och det var inget skämt, hon var riktigt lack. Det fanns dock ingenstans jag kunde lägga brickorna. Jag frågade en som brukade klaga mycket om det kliade inuti hans huvud, för det gjorde det antagligen att döma av hans liksom tvångsmässiga hackande på mig. Då blev han sur, och sen ville han icke spela med mig mer. Jag tror han spelade här mest för att få klaga och vräka ur sig spydigheter åt folk som inte kunde ge honom på käften irl. | |
| qazplm | 2010-11-11 12:34 | |
![]() | jag är så glad att jag är anonym på nätet ibland :-) hetsa upp sig över alfapet, ja då har man det nog inte så kul... | |
| wildman | 2010-11-11 12:50 | |
![]() | Visst har jag träffat på sådana. Men själv tycker jag att det är en ren triumf när man lyckats spela så att man får dom så ur balans att dom tar till sådant. Då sitter jag och skrattar inombords. Sadist? Javisst! :-) | |
| golden | 2010-11-11 13:00 | |
![]() | jag brukar spela mot en som blir sådär arg. det är väldigt lustigt | |
| jonsjohn | 2010-11-11 13:04 | |
![]() | herregud vem fan bryr sig .... | |
| gullefjun90 - Ej medlem längre | 2010-11-11 13:05 | |
![]() | Det händer. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2010-11-11 14:28 | |
![]() | ja, jag har blivit utskälld för att jag lade där min motståndare tänkte lägga, ett antal ggr. Är inte det en del av spelet? | |
| Hedokatt | 2010-11-11 14:34 | |
![]() | Jag har blivit anklagad för att vara psykiskt sjuk, en fegis, en jävla hetsare (jamen spela inte panik då?!) samt att fuska. I samma match. Den som sig i leken ger..... ;) | |
| Bettanse | 2010-11-11 15:56 | |
![]() | Är rellativt ny på detta spel, jag blir oftast nekad när jag vill spela. Men är det för att jag är för ny och dålig? Jag älskar ordspel så alla ska väl tycka det är kul att spela här och inte neka en som är ny! Chansen är ju större då att motparten vinner lätt över mig. | |
| wildcard | 2010-11-11 16:01 | |
![]() | Bettanse: de som är mycket bättre måste slå dig med skitmånga poäng för att faktiskt vinna matchen. Jag tycker också att det är uppmuntrande om motståndaren blir frustrerad, då ler jag elakt! | |
| Zanetka | 2010-11-11 16:17 | |
![]() | @Wildcard: Den som har flest poäng vinner matchen men sedan beror det på ranking om man får plus eller minus i rankingpoäng. Och "folk" är ofta så rädda om sin ranking att de inte spelar med nån med lägre ranking för då kan man ju hamna längre ner på listan, buhu! | |
| oHarlert | 2010-11-11 16:19 | |
![]() | Underbara personer som tar ut sin aggression på betapet. Lite kul är det faktiskt =) | |
| Svedboy | 2010-11-11 16:31 | |
![]() | Jag blir aldrig utskälld, men fösöker mest att spela med kvinnor. Dom är trevligare... | |
| Loozer | 2010-11-11 16:32 | |
![]() | jag har lackat ur rejält ett fåtal ggr då motståndaren spelar tråkigt, jag la till och med till en på min kompislista för att komma ihåg namnet för att slippa spela mot denna person igen. | |
| nailil | 2010-11-11 16:36 | |
![]() | Jag blev beskylld för att fuska, för att jag lade ut mina ord för snabbt. Klart... hon spelade 'normal' och tänkte på all den tid, som finns för det. Den tiden hade ju jag också till att tänka! Undrar vad hon tänkte med? | |
| Ålandspojken - Ej medlem längre | 2010-11-11 16:44 | |
![]() | Själv hamnade jag i vad som kunde liknas vid ett religiöst bönemöte här på Betapet. Dock var vi bara två inbjudna, och det var tydligt att jag skulle omvändas, och att det var viktigare än allting annat just då. När jag å det bestämdaste motsatte mig alla former av frälsning och välsignelse blev tonen en annan, ironisk, rå och hotfull. Det skulle komma att gå illa för mig, inte bara i spelet utan även privat fick jag veta. Jag visste inte mitt eget bästa o.s.v. "Du, nu tar du och håller käften tack" fann jag till slut anledning att skriva. Då fick jag till svar att så säger man inte till Gud. Wow, häftigt! Jag spelar mot självaste Gud! Dock visade det sig att just den här varianten påminde betydligt mer om Djävulen. Han slutade så småningom helt att lägga ut ord och skrev långa rader med nedlåtande tillmälen istället. Själv fann jag det patetisk och loggade ut. | |
| Advokat | 2010-11-11 16:44 | |
![]() | wildcard: Nej det måste dom inte alls det. | |
| Nyrakad | 2010-11-11 16:49 | |
![]() | Jag måste tillägga att det finns kvinnor som blir irriterade också, med tanke på det alias som min motspelare hade så var det en kvinna. Hon tyckte att jag spelade tråkigt och skrev i chatten att och undrade om vi skulle spela eller inte , bara för att jag inte lade upp åt henne i området som var fullt med 3x och 2x rutor......Är inte det en del av spelet att vara taktisk ?? | |