Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 47 |
Mobilspel
| Pågående | 18 654 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| becccaaaaa | 2010-12-05 19:50 | |
![]() | Besvikelse... Om någon säger att den ska komma till en, sen sitter man och väntar på att personen ska komma. Man får senare frågor av andra om man ska ses men man säger "nej, jag har andra planer." Sen väntar man lite till och till slut frågar personen "vart är du? skulle inte vi ses?" och personen säger "vet inte." Sen inget mer. Hur ska man göra... Man blir ledsen och arg för att en person har frågat om man kan ses och sen säger att den inte vet om man ska ses... | |
| Daggdroppe | 2010-12-05 19:54 | |
![]() | Då ber du den personen dra åt helvete i fortsättningen. | |
| Rooibos-Rob - Ej medlem längre | 2010-12-05 19:55 | |
![]() | Börja med att berätta för personen att du blir ledsen och arg. Raka rör och kommunikation är nyckeln till alla relationer. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2010-12-05 19:58 | |
![]() | Det är väldigt respektlöst att göra så. Jag skulle inte vilja ha en vän som gör så. Fråga inte vad andra tycker, utan vad du själv tycker om det hela. Är det ok för dig att behandlas så??? | |
| Pocaloca | 2010-12-05 19:58 | |
![]() | mm....man bör ju behandla andra som man själv vill bli behandlad jue.....så sätt gränser =) | |
| Rooibos-Rob - Ej medlem längre | 2010-12-05 20:06 | |
![]() | Beror ju lite på om det är första gången det händer. Då kan godtagbara skäl finnas för detta beteende. Men för att få reda på det måste Becca fråga personen i fråga. | |
| Lillstölla | 2010-12-05 20:10 | |
![]() | Nu chansar jag ju hej vilt här, men låter lite som att det skulle kunna vara en kille det handlar om, så gör dig själv en tjänst och dumpa honom! Nu kan jag ju ha fel och det handlar om en vän men är väl ungefär detsamma där, får du inte mer respekt och respons än så ja då ger det dig inget och personen är en energitjuv. | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2010-12-05 20:12 | |
![]() | Det är aldrig ok. Då är den personen inte tillräckligt intresserad av dig. Så enkelt är det. För en gångs skull håller jag med dagdroppen. :) | |
| maarieell | 2010-12-05 20:13 | |
![]() | Känner igen mig. Det är verkligen hemskt att bli behandlad på det sättet, som att man inte betyder någonting. | |
| nettan23 | 2010-12-05 20:15 | |
![]() | Ja herregud vem har inte fått sitt hjärta krossat av kompisar eller pojkar...skit i personen och umgås med dina riktiga kompisar som gör dig glad istället. | |
| Rooibos-Rob - Ej medlem längre | 2010-12-05 20:18 | |
![]() | Ni har ganska lätt att ta till storsläggan utan att veta alla detaljer i ärendet. Ponera att kompisen mår taskigt av någon anledning och därför inte vet om hon orkar träffas. Becca måste snacka med henne innan en eventuell dumpning verkställs. | |
| Kalmanczhei | 2010-12-05 20:20 | |
![]() | Usch vilket vedervärdigt beteende!!!! istället för att svara "vet inte" kan väl personen i fråga iaf säga en anledning varför denne inte kommit som sagt!! Håller me övriga inlägg att berätta att du blir ledsen å att d e inte ok att göra så... händer d fler gånger be personen dra åt helvete!!! Såna vänner e verkligen inget å ha! Hoppas d löser sig :) | |
| becccaaaaa | 2010-12-05 20:22 | |
![]() | jag kan säga såhär... Tack för alla ni som har svarat.. det känns bättre när jag får svar på hur jag ska göra.. Och ja det handlar om en kille.. det har hänt flera gånger... | |
| Rooibos-Rob - Ej medlem längre | 2010-12-05 20:24 | |
![]() | I så fall: Dumpa! | |
| P-bakelse | 2010-12-05 20:25 | |
![]() | Låter som om du ska satsa på annat kort istället, han har väl redan varit tydlig nog med att visa vad han går för! Så intresserad var han...respektlöst sa Bull! | |
| becccaaaaa | 2010-12-05 20:28 | |
![]() | jag försöker få honom att säga en anledning oxå. men då kommer oftast ytterligare "vet inte". Jag vet inte vad jag ska göra... Jag älskar honom för mkt för att lämna honom... Det är svårt.. :( | |
| Kalmanczhei | 2010-12-05 20:28 | |
![]() | Verkligen dumpa!!! Vem e han å göra så?? | |
| Lillstölla | 2010-12-05 20:35 | |
![]() | becccaaaaa: Men du måste älska dig själv mer! Ingen kille är värd din kärlek när han beter sig så. Låter du det fortgå så kommer du bara må sämre och sämre. Gör dig själv en tjänst och släpp honom. För din egen skull! | |
| nippertippan | 2010-12-05 20:54 | |
![]() | Tycker du ska säga att du blev ledsen och fråga varför han/hon gjorde så och berätta att du faktiskt inte har lust att bjuda hem honom/henne mer, så får du se vad hon säger. Hon/han kanske ber om ursäkt och lovar att det inte ska hända igen. Tycker inte man ska dumpa vänner hur som helst. | |
| raisingirl | 2010-12-05 20:56 | |
![]() | Ett boktips: "he´s just not that into you" om hur vi tjejer ibland har svårt att fatta att vi verkligen är värda såååå mycket bättre än att "springa efter" nån som egentligen inte är intresserad. Om han verkligen tyckt om dig så hade han inte betett sig så här, jag håller med övriga talare att du skall dumpa honom, du förtjänar nån som behandlar dig schysst!!! | |