Spelrum
Giraffen10
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
0
Inloggade10
Mobilspel
Pågående18 678

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Delicious - Ej medlem längre2010-12-13 21:24
Antal inlägg: 11661

När blev du förbannad senast och vad berodde det på?
Lite irriterad kan man bli nu och då, kanske rätt arg med..Men när var du riktigt förbannad senast och vad berodde det på?

Sickla - Ej medlem längre2010-12-13 21:25
Antal inlägg: 135

Jag är förbannad nu. Försöker köpa böcker på nätet, ingen sida funkar. Vad händer?

le-lou2010-12-13 21:34
Antal inlägg: 17500

jag var topp tunnor rasande på min skola i förra vecka.
regler är till för att brytas men bara när rätt person gör det - dvs lärarna får tänja men inte elever. Var så vansinnig att jag inte kunde tänka klart - än mindre uppdatera min facebook på mitt vanliga kreativa sätt på en HEL vecka. Nästan i alla fall.
Jag fick rätt till slut, och det var ju ett riktigt antiklimax efter att ha gått i morgonrock och surat i flera dagar och dessutom ställt in mig på att sura ännu längre. Lite snopet att det gick så lätt ändå.

cokki2010-12-13 21:34
Antal inlägg: 290

Blev förbannad på katten som bet sönder sladden till julgrans belysningen. Ja katten överlevde men inte belysningen..

Cuppycake2010-12-13 21:36
Antal inlägg: 126

härom veckan, var en kombination av många saker försov mig lite, hade ingen frukost hemma, bussen var sen, datorn strejkade, kunde inte skriva ut på universitetet av nån outgrundlig anledning och det var dessutom enda anledningen till att jag åkte dit (har ingen skrivare hemma), tog tid att få mitt kaffe från fiket (hur svårt är en laktosfri latte med extra espresso egentligen?), här är jag lagom varm och obekväm och då är det nån IDIOT som står på fel sida i rulltrappan när jag har bråttom!!! DET var inte en bra dag!

Uisge-beatha - Ej medlem längre2010-12-13 21:43
Antal inlägg: 1338

En klassiker... jag sprang in i ett bordsben med tån i morse, och svor en extremt lång harang av finska och svenska svordomar i minst en kvart. Jag blev så arg att jag nästan förlorade medvetandet. Det finns inte mycket som får mig så ur balans som att slå i en tå eller en knäskål på morgonen - och dessvärre är det lite av en hobby min kropp har lagt sig till med.

Delicious - Ej medlem längre2010-12-13 21:47
Antal inlägg: 11661

Har säkert blivit förbannad ett par gånger sedan dess, men för någon månad sedan skulle jag tvinga mig ut och handla med feber, snor och allt sånt trevligt, men mat måste man ha. Blev två tunga kassar mat (iofs inget att klaga på att man har råd med men men) och jag börjar lufsa hemåt.
I höjd med Konsum vid Hornsgatan pågår byggarbete. Två fjortiskillar passar ett par meter framför mig på att roa sig med att sätta upp ett snöre mellan byggställningarna så att vägen blockeras. Man måste alltså hoppa över detta snöre om man ska komma förbi.
Jag försöker gå över med mina jävla kassar men min sko fastnar och jag snubblar till lite lätt. River ner snöret och stormar mot fjortisarna som gömmer sig i ingången vid Konsum och börjar min avhyvling mot killarna som tyckte att jag skulle "ta det lilla lugna".
Dom hade nog rätt och det var tur att jag hade händerna fulla.

Det irriterar mig fortfarande! Tänk om någon blind människa kommit och ramlat och slagit upp huvudet i asfalten. Eller någon som bara inte såg snöret i mörkret. USCH!

Pottränad - Ej medlem längre2010-12-13 21:49
Antal inlägg: 4315

Great minds är lika klantiga, Uisge!
Jag dammade också i med lilltån i morse, fast denna gång gjorde det bara jävulskt ont, förra gången gick den av.

Midna792010-12-13 21:53
Antal inlägg: 1117

När jag läste om den korkade, empatilösa sköterskan på BB som ansåg att kvinnor i födslovåndor borde kunna behärska sig i sin smärta och inte skrika så högt (det störde henne nämligen).

Hoppas hon ramlar på isen och slår sig. Illa!

Dyslekso2010-12-13 21:54
Antal inlägg: 8945

Igår. Impotent raseri över Sony Ericsson-telefonens EXTREMT svåröppnade batterilock. Skulle aldrig drömma om att vråla så mycket könsord åt en levande varelse.

mr-z - Ej medlem längre2010-12-13 21:57
Antal inlägg: 1651

Igår när jag fick ett mail av en person som idiotförklarade mig! Fick hålla igen för att inte skriva ett svar med många FINA ord i.

nettan232010-12-13 21:58
Antal inlägg: 4086

Åhh gud vad mitt tålamod är kort, bättre nu än när jag var yngre dock, då blev det bara svart!

Senast var igår när datorn krånglade...

Sambon satte sig brevid och jag kollar surt på hans arm som nuddar mig

Vad är det?

Då svarar jag, FLYTTA på dig jag klarar inte av hudkontakt just nu

Haha

mrperfect2010-12-13 22:00
Antal inlägg: 11437

För 10 minuter sedan packade TV nätet ihop här hemme, men jag blev inte förbannad utan jag fortsatte städa utan TVn igång :)

Minta2010-12-13 22:05
Antal inlägg: 20042

mr-z, var det kollegan?

Osthyvlad - Ej medlem längre2010-12-13 22:05
Antal inlägg: 105

Igår när Essien sparkade styggt på Bale.

mr-z - Ej medlem längre2010-12-13 22:23
Antal inlägg: 1651

Minta ja en av dom!

taxam - Ej medlem längre2010-12-13 23:49
Antal inlägg: 427

Migrationsverket för deras inhumana behandling av en del flyktingar!

ttiittii - Ej medlem längre2010-12-14 12:18
Antal inlägg: 37631

har varit förbannad på familj och individ omsorgen i Sandviken,för att dom inte sköter sitt jobb och för att dom inte har insikt och empati att de låter en ung man gå utan pengar sedan 27 september,att dom inte lämnar över sitt arbete till en kollega när dom är sjuka i 2 veckor, att dom överhuvud taget inte behandlar andra som dom vill bli behandlad själva,att dom uppenbarligen ljuger om när dom har betalt ut pengar till människor att dom har en arrogans som inte borde finnas EMPATI kan dom inte ens stava till,jag är så arg på individ och familj så det finns inte

ttiittii - Ej medlem längre2010-12-14 12:20
Antal inlägg: 37631

Ja,Migrationsverket är jag också skit arg på

lillsyrran_ - Ej medlem längre2010-12-15 13:39
Antal inlägg: 1377

Hm...jag borde inte, men kan inte låta bli att irritera mig grovt på folk som lämnar ut sina partners på olika sätt. Som med andra dividerar sin livskamrats fel, brister och egenheter.

- Och omvänt, _respekt_ för dom av vännerna som har vett att hålla det privata för dom själva och aldrig snacka illa om den andra.

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?