Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 18 677 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-12-15 20:20 | |
![]() | mentor läste någonstans att någon ville ha en mentor. säkert ett skämt men jag vill gärna vara mentor! jag är inte lastgammal men grymt driven och jag VET att jag kan skapa framgång på vilket område det än må vara i vilken kvinna som helsts liv (kanske inte långsiktiga relationer dock;). så här kan vi matcha mentorer med adept. bring it on!:) | |
| ANDERStG | 2010-12-15 20:25 | |
![]() | "kan skapa framgång på vilket område det än må vara i vilken kvinna som helsts liv" Är du... Oprah? www.elfreebo.com/?mo...bX nyluYQIg | |
| Lillstölla | 2010-12-15 20:25 | |
![]() | Undrar om du inte syftar på mig Ramsay, skrev att jag behövde både mentor och motor:) | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2010-12-15 20:25 | |
![]() | jag skulle både vilja ha en mentor och kunna tänka mig att vara en. Bra tråd! | |
| Eken_70 | 2010-12-15 20:36 | |
![]() | Vad behöver du för motor Lillstölla? Jag kanske har någon som passar.. | |
| Skugga | 2010-12-15 20:39 | |
![]() | Null; tyvärr finns det personer som inte förstår att de inte är välkomna, det spelar ingen roll hur många gånger de blir avstängda, de kommer ändå tillbaka. Tragiskt, men de har tydligen ingen stolthet i kroppen. :) | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-12-15 20:40 | |
![]() | va kul nulltj!:) vad vill du ha för mentor och vad känner du att du kan bidra m till adept? | |
| Skugga | 2010-12-15 20:45 | |
![]() | Jag förstår dig och tycker du ska köra, ingen skulle bli gladare än jag om det blev permanent! :) | |
| Lillstölla | 2010-12-15 20:46 | |
![]() | Eken_70: Ja nåt på 4 hjul, billig i drift, så felfri modell som möjligt och inte allt för dyr inköp, kan du ordna det? | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2010-12-15 20:48 | |
![]() | ramsay>> jag läser arkitektur, och eftersom jag till viss del vantrivs med den något pretentiösa inställningen som många av våra lärare har, så vore det intressant att bolla med någon som har en något mer pragmatisk och verklighetsanpassad syn på arkitektur & formgivning Till mina styrkor hör att jag gått den hårda vägen och provat på en hel del inna jag fastnade för det jag gör nu; jag har läst språk, jobbat som allt från kaffekokare till flygvärdinna, pluggat tillskärning/skrädderi, gått en halv läkarutbildning och forskat i tre år på preklin, samt har ett eget företag inom grafisk design. Så jag har inte nått fram än, men jag har mycket livserfarenhet. | |
| ANDERStG | 2010-12-15 20:49 | |
![]() | Det är klart du ska vara pretentiös som arkitekt. Om gårdskarlar och kontorsarbetare mår bra i din skapelse är den ett misslyckande. :) | |
| Lillstölla | 2010-12-15 20:51 | |
![]() | O jisses nulltj, och du och jag är lika gamla och du har gjort allt det!! Ja hade jag läst detta för några år sedan hade jag känt mig som en underpresterande idiot, men har lärt mig att acceptera mitt öde på ett annat sätt och glädjas åt andras framgång. Så jäklar vad duktig du är!!! | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2010-12-15 20:55 | |
![]() | Anders>> nej, jag vill verkligen inte det :P Jag vill bygga hus. Lillstölla>> Oj, tack! Jag känner mig inte duktig, jag känner mig spretig. Blir aldrig klar, men provat på det mesta. Många akademiska poäng, men ingen examen (än). Men det viktigaste man kan göra är ju att se till att man mår bra i sig själv (ok, lite pretto) och det gör jag nu. Innan har jag gått efter vad andra tycket (båda föräldrarna är läkare) och inte vågat göra det jag verkligen vill. | |
| Mouche - Administratör | 2010-12-15 20:58 | |
![]() | En drös inlägg raderade. Mouche | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2010-12-15 20:58 | |
![]() | Haha, borta =) | |
| Lillstölla | 2010-12-15 20:59 | |
![]() | Som trolleri:) Mighty Mouche has spoken:D | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2010-12-15 21:00 | |
![]() | Skönt | |
| Lillstölla | 2010-12-15 21:00 | |
![]() | Nulltj, som du sa innan så är ju huvudsaken att man själv mår bra. Och du ÄR duktig, så ta åt dig! | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2010-12-15 21:02 | |
![]() | Tack =) Det värmer. Jag har så otroligt kort intressespann, så jag måste jobba med något kreativt. Och måste göra massa olika saker, annars tröttnar jag och går i dvala. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-12-15 21:05 | |
![]() | jag läste ngnstans tidigare att du pluggade t arkitekt, coolt!:) jag vill gärna var mentor till någon som vill ha förändring och framgång. det är nämligen min specialitet. jag är nybakad jurist btw, men det är inte så viktigt att adepten väljer mig pga av det, tvärtom. en ung människa som tror sig utan möjligheter eller en gammal som stangerat i sitt "jag kan inte PGA tänk" skulle jag kunna göra under med. | |