Spelrum
| Giraffen | 41 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 62 |
Mobilspel
| Pågående | 19 836 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| odin - Administratör | 2006-07-07 23:57 | |
![]() | Depeche Mode Betapet Crew (men bara jag) var på Depeche Mode på Stockholm Stadion. Någon mer som var där? Jag är ingen stor Depeche Mode fan, var där mest för stämningen skull. Men de var helt OK! | |
| Onda fåret - Ej medlem längre | 2006-07-08 01:48 | |
![]() | Jag lyssnade nästan sönder på Ultra. Märkligt nog gillade jag dom inte särskilt varken före eller efter. | |
| Scandal - Ej medlem längre | 2006-07-08 02:11 | |
![]() | kan tänka mig att spelningen var skoj, men orka depeche, de är tråkiga. älskar synt, älskar den stilen de kör, men finner just depeche trista, de är kyliga på nåt sätt! 80s depeche-fester är roligare än själva spelningar ;) | |
| sirspellalot - Ej medlem längre | 2006-07-08 02:41 | |
![]() | Såg depeche i Köpenhamn tidigare i år. Finfin spelning. | |
| joelxy79 | 2006-07-08 06:52 | |
![]() | Depeche Mode är det absolut bästa mainstream-syntbandet som finns, tyckte deras Exciter och Ultra var tråkiga men deras senaste Playing the Angel är riktigt bra. Bästa spåret på den skivan: Nothing's Impossible. Deras absolut bästa spår enligt mig: Enjoy the Silence från Violator | |
| jssfrk | 2006-07-08 12:14 | |
![]() | Jag såg Depeche i Globen 1998 tror jag det var. Globen är ju ett riktigt skitställe för konserter, så spelningen var väl inte så bra, men det var ändå mäktigt. Fast i ärlighetens namn tycker jag att de borde lagt av efter Violator, ända sen dess har de ju levat på gamla meriter. | |
| joelxy79 | 2006-07-08 23:33 | |
![]() | Personal Jesus borde väl vara din bästa från Violator | |
| lelou - Ej medlem längre | 2006-07-09 03:14 | |
![]() | Depeche Mode är kalas, speciellt den "sena" DM, och håller fullständigt med joelxy om Enjoy The Silence..det är en av världens bästa låtar enligt mig. | |
| eurythmech - Ej medlem längre | 2006-07-09 06:58 | |
![]() | Dom är ganska halvtråkbra, lite smådåliga på deppolicious låtar, tror ingen av deras låtar överträffar "Just can't get enough" | |
| Gustavicus - Ej medlem längre | 2006-07-09 13:09 | |
![]() | Skulle gärna varit där, en kompis som bevittnade hela konserten berättade att Personal Jesus var grym där, och eftersom det är en av mina favoritlåtar så..skullej ag gärna varit där som sagt. ;-) | |
| joelxy79 | 2006-07-09 22:29 | |
![]() | Just can't get enough är deras absolut sämsta enligt mig. Den där jävla Vince Clarke fjollade till allting med sina blippsyntar. Bra att han slutade efter första skivan. Hoppas han dör. | |
| Eintoon - Ej medlem längre | 2006-07-10 13:18 | |
![]() | Jag kan aldrig riktigt få en ordentlig uppfattning av Depeche.. Vilka är dom? | |
| newersong | 2006-07-10 13:31 | |
![]() | bara ett av tidernas absolut bästa band...;) | |
| Ankhor | 2006-07-10 14:24 | |
![]() | Jag önskar att jag varit där - det är inte ofta man skulle ha chansen att se två av sina favoritband live vid samma tillfälle. Älskar både DM och Muse. Såg DM i Helsingfors tidigare i år - det var härlig stämning åtminstone närmast scenen där jag stod. Fast jag föredrar Depeche tiden före Violator. Some great reward, Black Celebration och Music for the masses är de bästa skivorna. Amen. | |
| newersong | 2006-07-13 14:55 | |
![]() | musik för människor som förstår, och älskar, detta med musik, lyrik och ljud på ett s.a.s. lite djupare plan...;) | |
| Pekkis | 2006-07-13 15:01 | |
![]() | Såg dem i Globen för ett par år sedan, blev förälskad i Martin Gore och har varit det sedan dess. Absolut bästa låten är.... A question of lust. Eller Stripped. *ryser* | |
| Freds | 2006-07-13 16:50 | |
![]() | www.youtube.com/watc...Iu IHqRAbxI www.youtube.com/watc...ch =depeche www.youtube.com/watc...ch =depeche www.youtube.com/watc...ch =depeche | |
| Aleksia | 2006-07-17 16:50 | |
![]() | Depeche är och förblir ett av världens bästa band! Göteborg i februari -06 va grymt =) Sthlm nu i juli va helt fantastiskt! Å äntligen Photographic LIVE! Jag tror jag dör! | |
| E_Cantona | 2008-03-16 22:52 | |
![]() | Håller med...Depeche är o kommer alltid vara husgudar för mig...Violater är bästa plattan, älskar Clean på maxhög volym... Fast synth är bäst, jag har blivit mer extrem ju äldre jag blir, varför lugna ner sig*S* | |
| spacious - Ej medlem längre | 2008-08-23 23:46 | |
![]() | Ni har fel Black Celebration är bäst. | |