Spelrum
Giraffen | 49 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 28 |
Inloggade | 80 |
Mobilspel
Pågående | 20 280 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
numsan | 2011-03-16 12:44 | |
![]() | Är du singel? Kärleken lurar i alla hörn på Betapet och här är flera stycken som träffat sin själsfrände. För att uppmuntra detta beteende och ge er en extra spark i baken har vi en singeltråd! Skriv lite om dig själv, vad du söker och hur din drömpartner ska vara så kommer du inom kort bli matchad med passande partner. Det är som magi! Resten är upp till dig. Ett litet trevande pm kanske kan vara en bra början? För att sen leda till en dejt eller två.. Och sen förväntar sig matcherskan/matcherskorna såklart en inbjudan till bröllopet! Sätt igång! | |
Skugga | 2011-03-16 12:57 | |
![]() | Bra inledning! Låt <3 blomma. :) | |
numsan | 2011-03-16 13:01 | |
![]() | Men Skugga då, du ska ju skriva vem du är, vad du söker och hur din drömpartner ser ut! =) | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-03-16 13:03 | |
![]() | Här är jag! En 37-årig kvinna modell rund. Är mamma till en Belsebub-wannabe som desperat letar efter min treudd för att förfärdiga förvandlingen. Har en sarkastisk och ironisk ådra som drabbar alla i min omgivning, men var lugn. Den kombineras med en brutal ärlighet, ett stort hjärta och en stor portion humor. Söker inte en sambo och föredrar ibland att umgås med kompisar eller en bra bok istället för med dig. Jag lagar gärna mat åt oss men är inte din mamma och överlåter disken och din tvätt åt dig. Ägnar ibland mycket tid åt mina skriverier eller funderingar om dem. Lev med det! Mina böcker är som mina extrabarn. Gillar djupa diskussioner med någon som förstår dem. Älskar nya kunskaper, även om ämnet i sig kan vara trist och träligt. Har ett minne som får dig att önska att jag vore senil och skäms inte ett dugg av att påminna dig om sådant du helst vill glömma. Är ekonomiskt utfattig men rik på många andra sätt. Sex ord som beskriver mig; Ärlig, rak, enkel, tålmodig, rättvis och social." *fundilurar* Äsch, vad fan... Jag skulle troligen få fler svar på en kortare variant, typ; "Sexsvulten 37-årig kvinna söker någon som vill skingra ensamheten tillsammans med henne!" | |
LufsLudde | 2011-03-16 13:04 | |
![]() | Vad hände med den förra tråden? | |
Skugga | 2011-03-16 13:05 | |
![]() | Nja, överlåter kärleken till er andra, jag har gett upp... ;) | |
numsan | 2011-03-16 13:09 | |
![]() | Skugga - Du skulle bara våga!! | |
LadySol - Ej medlem längre | 2011-03-16 13:10 | |
![]() | Ludde - eftersom den inte beskrev förfarandet av matchningarna alls bestämdes det att en ny tråd där man direkt ser vad som gäller skulle skapas. Välkommen. :) | |
LufsLudde | 2011-03-16 13:25 | |
![]() | Aha, på det viset. Jag avvaktar dock med att anmäla mitt intresse, ska nämligen sätta mig på tåget imorgon och åka 140 mil till Göteborg för att träffa en trevlig sötis som jag hittade i den föregående tråden :) | |
Skugga | 2011-03-16 13:26 | |
![]() | Way to go Ludde! :) | |
numsan | 2011-03-16 13:30 | |
![]() | Wohooo!! Go Ludde!!! Någon du blev matchad med? =D | |
LufsLudde | 2011-03-16 13:32 | |
![]() | Haha, nej faktiskt inte. Tyckte du tog sådan tid på dig med matchningen och jag hade ju hittat en som jag var säker på att jag skulle bli matchad med så jag skrev ändå. Sen när matchningen kom så blev vi som sagt inte ens matchade men det är ju inget hinder ;) | |
numsan | 2011-03-16 13:36 | |
![]() | Yaaayyy! | |
pichipichi - Ej medlem längre | 2011-03-16 15:04 | |
![]() | Den här tråden blev ju riktigt bra. Gullig ingress. ---> 2011-03-16 13:25 Helt underbart! Och 140 mil! Och till rätt stad dessutom. Nu håller jag alla tummar och tår att personerna också blir super-rätt för varandra. Kram på er. <3 | |
lycopersicon | 2011-03-16 18:38 | |
![]() | Jag är singel och har egentligen inte för avsikt att sluta vara det men är så förbannat trött på omgivningens tjat varför jag aldrig träffar någon...Måste man verkligen ha ett förhållande för att inte verka onormal? Finns kanske någon här som kan få mig att vilja överge mitt singelliv? | |
Motherlode | 2011-03-16 18:49 | |
![]() | Wohoo jag hoppar in i här :D | |
nulltj - Ej medlem längre | 2011-03-16 18:54 | |
![]() | numsan, om du och jag ska matcha sen så kan vi ju bara plocka vem vi vill, så jag behöver väl inte presentera mig? ;) | |
numsan | 2011-03-16 18:59 | |
![]() | Hohoho, så går det minsann inte till nulltj, vill man matchas får man skriva en text. Sådäså. Följ nu Ladys fina exempel. ;) | |
firedancer | 2011-03-17 09:06 | |
![]() | jag är inte singel.. jag ska gifta mig... woohoooo | |
MalanMos | 2011-03-17 11:21 | |
![]() | Grattis! | |