Spelrum
| Giraffen | 53 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 3 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 33 |
| Inloggade | 89 |
Mobilspel
| Pågående | 18 794 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| gresa | 2011-03-31 00:49 | |
![]() | Rakade armhålor eller inte Jag satt och läste en tråd om att bära bh eller inte, och i den tråden var det flera som sa att de inte rakade armhålorna. Hur gör ni? Själv rakar jag bort håret under armarna, det blir så mycket fräschare så. | |
| Gautama | 2011-03-31 00:56 | |
![]() | Alltid rakade, känner mig inte ren om jag inte har rakat överallt. | |
| MalanMos | 2011-03-31 00:56 | |
![]() | Rakar utan tvekan! Har även insett att jag trycker att killar som gör det är jävligt mycket fräschare.. | |
| Näva | 2011-03-31 00:59 | |
![]() | Jag rakade mig jämt förr. Tills jag insåg att jag inte kände mig kvinnlig MED hår. Tyckte det var förnedrande och slutade raka mig för att få känslan att jag är vacker hur jag än ser ut. Den känslan kom faktiskt och jag kan till och med tycka det är sexigt med hår (på tjejer). Dock rakar jag mig nu igen...men det går lite i perioder. Om jag skulle träffa en man som inte skulle klara av orakade armhålor skulle jag på en gång låta de växa ut. Jag vill inte ha någon som är så pass insnöad på vaniljsex och dess stereoyper att det är avgörande för vem man väljer att leva med. | |
| Gautama | 2011-03-31 00:59 | |
![]() | Håller med MalanMos. Äckligt med för mycket hår på killar med. Ansa är det minsta man kan begära. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2011-03-31 01:05 | |
![]() | Känns lite frisörbögigt med män som håller i saxar så jag röstar för oansat på män. | |
| OrbOrb | 2011-03-31 01:06 | |
![]() | Det är naturligt med hår, sluta klaga.. | |
| Gautama | 2011-03-31 01:12 | |
![]() | Hellre frisörbögigt än äckelarmhålor. | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2011-03-31 01:12 | |
![]() | Jaså? Man vet aldrig vad han ämnar klippa av därnäst... | |
| Gautama | 2011-03-31 01:14 | |
![]() | Vad syftar du på då Larvbrud? Om han ansar alla ställen på kroppen där han har hår så är jag nöjd. | |
| Gautama | 2011-03-31 01:16 | |
![]() | Har han hår på fel ställen så är det vaxning som gäller, så är det bara:-) | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2011-03-31 01:16 | |
![]() | Jag tänkte mer att han kanske var beredd att kapa av sin penis. Seriöst, jag skämtade. | |
| Gautama | 2011-03-31 01:17 | |
![]() | joo jag förstod nästan det men jag visste inte:-) Nää, den får han inte kapa... | |
| le-lou | 2011-03-31 01:19 | |
![]() | urk. säger man "inget hår" så får man feministerna på sig. säger man "hår" så blir man kallad för ofräsch. Men utvuxet långt hår under armarna på tjejer är nog det äckligaste jag vet. | |
| MaadMaxx | 2011-03-31 01:25 | |
![]() | Rakar mig under armarna under de perioder jag inte har något viktigare att lägga tiden på. ...eller när jag vill ...eller är det kanske när jag ids. Förövrigt anser jag att det är helt upp till var och än hur man vill göra i den frågan, dock tycker jag att det är mer än lite tragiskt då folk känner att de MÅSTE göra det. Ungefär lika tragiskt som de som MÅSTE sminka sig innan de känner sig bekväma med att möta en annan människa. | |
| Näva | 2011-03-31 01:43 | |
![]() | Äckligt är när kvinnor säger att hår under armarna är äckligt. Blir riktigt rädd för vilka förebilder man har då...kanske BigBrotherBerta? | |
| Jeannica | 2011-03-31 02:18 | |
![]() | Håller med Näva (fast vet inte vad du menar med Berta, har aldrig sett BigBrother)...med tillägget att de människor är tragiska som kallar andra tragiska. Man sminkar sig väl om man vill, eller inte...rakar sig om man vill, eller inte. Summa summarum för mig är att alla är fria att göra som de vill utan att bli dömda eller bedömda av andra. Hallå!! | |
| Gautama | 2011-03-31 02:28 | |
![]() | Men herregud tråden handlar ju om vad man tycker om hår under armarna. Om man då svarar att man tycker det är äckligt så är man helt plötsligt äcklig som person? Jag svarar vad jag tycker om det på mig själv, vad andra gör bryr jag mig nada om. | |
| Lokex | 2011-03-31 03:17 | |
![]() | En kvinna ska raka sig under armarna PUNKT | |
| PalomaFaith | 2011-03-31 03:43 | |
![]() | SJÄLVKLART rakat! Och om vi ska snacka på killar så tycker jag de ska ha hår under armarna, men att ansa lite är ju alltid trevligt. Inte så kul med killar med buskar under armarna. | |