Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 5 |
| Inloggade | 32 |
Mobilspel
| Pågående | 18 917 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Dersu | 2011-05-12 11:04 | |
![]() | Jag ser ut som Tintin 50 spänn för en klippning? Bra det tar vi, hur stor skillnad kan det vara liksom? Det blir säkert jättebra. Eller inte... Efter ett nytt världsrekord i hur fort man kan klippa ngn, tog på fullt allvar inte mer än tre minuter i stolen, ser jag ut ungefär som en efterbliven variant av Tintin. Gött, skitbra, verkligen... Va fan gör man nu liksom? För kort för att klippa om det (inte jag alltså, utan frisyren). Dricka en massa öl och hoppas att det växer fort? :P Skaffa jobb som look-alike? Får försöka spänna hårsäckarna så att det växer fortare... | |
| Tess 08 | 2011-05-12 11:06 | |
![]() | Ta det lugnt! Kamma till dig och vänta en vecka eller två. Annars finns alltid rakapparaten... *tipsar* | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2011-05-12 11:07 | |
![]() | Ja precis, snagga det så det blir jämnlångt. | |
| apajävel | 2011-05-12 11:07 | |
![]() | Eller så kör du på en sommarsnagg? | |
| wildman | 2011-05-12 11:07 | |
![]() | Lyd Tess och raka bort det bara :-) | |
| numsan | 2011-05-12 11:10 | |
![]() | Hahaha, Dersu då, jag som trodde att du var en äkta malmöit. Men det kan du ju inte va, såna har ju koll på att man inte kan klippa sig på möllan för en 50-lapp. :) Jag tror dock på öl-behandlingen. Kan till och med tänka mig att ställa upp som sällskap under din behandlingsperiod. Sån är jag liksom. Ställer upp för mina vänner. Uteserveringsöl imorgon kanske? Alternativt ikväll men jag har en vernissage så jag är inte hemma i malmö förrän runt 21. | |
| tipitina | 2011-05-12 11:10 | |
![]() | Skulle också säga snagga. Det är snyggare med ett jämnlångt(-kort?) snagg än nån spretig variant. | |
| Pottränad - Ej medlem längre | 2011-05-12 11:11 | |
![]() | Snagga. Du har fin form på ditt ansikte, så framhäv det :) | |
| _nelliee - Ej medlem längre | 2011-05-12 11:12 | |
![]() | Dersu....... du är nog snygg ändå ;) | |
| Lilno | 2011-05-12 11:18 | |
![]() | Du kan få ett tjejtips från mig som jag kör när jag har en bad hair day: en snygg vit heps | |
| koksiken | 2011-05-12 11:22 | |
![]() | Gör en grej av det, skaffa ett par snygga mössor, hattar, kepsar eller varför inte en peruk? =) Du har som sagt fint ansikte... raka bort det som ser skumt ut och börja om från början sas. | |
| AndoKongo | 2011-05-12 11:25 | |
![]() | ta rakapparaten trimma och trimma ner det :) sedan kletar du in huvudet med raklödder så man får en vit fin "badmössa" sedan hyvlar du ner allt hår. Upprepa detta två gånger tills man är len som en babystjärt :D | |
| AndoKongo | 2011-05-12 11:27 | |
![]() | lite fel där :) inte lätt att skriva när man är nyvaken :D | |
| Dersu | 2011-05-12 11:29 | |
![]() | Tack för allt beta-stöd :) Tycker inte det är så farligt, mest fult och lite roligt. Snagga går bort, då får man den där skitjobbiga perioden när man har jämnlångt hår smo inte liknar någonting och sen är man fast i en ond snagg-spiral :) Har man dessutom haft hår till höfterna tidigare är man lite rädd för trimmers, det sitter djupt rotat i hårdrockssjälen. | |
| apajävel | 2011-05-12 11:32 | |
![]() | Säg då till folk som kommenterar frillan att det var meningen och att du tycker att det är skitsnyggt. Då vågar ingen säga emot :) | |
| Dersu | 2011-05-12 11:33 | |
![]() | Numsan: Tack för ditt öl-stöd, förstår att det måste vara en enorm uppoffring. Uppskattar att du anstränger dig för dina vänner :) Kan inte dock :P Åker till Göteborg över helgen. Vi får jobba på det nästa vecka istället. | |
| le-lou | 2011-05-12 11:34 | |
![]() | Hehe, en kompis till mig gjorde precis samma sak. Han tog sig en härlig klippning på en kvart för 80 spänn här i stan, girigheten tog över. Hur dåligt kan det bli tänkte han, gick in som grottjohnny, kom ut som Jim Carrey i Dum och Dummare. Det var helt fruktansvärt, jag garvade så jag höll på att pinka ner mig när han tittade ut från frissan (som för övrigt hette nåt i stil med Rabams mustach & klipp vad jag kan minnas, så en varning utfärdas ). Han hade sagt att han ville ha det "kortare och lite rufsigt", frisören har nickat och skridit till verket. Enligt min kompis gick det så fort att han knappt hann öppna tidningen som låg på bordet, swooosh sa det så var han en klar katastrof hahaha. Jag skrattar fortfarande åt mitt enda kort jag har på honom i den här frillan. Han löste det genom att raka av sig allt :D | |
| bobcat69 | 2011-05-12 11:39 | |
![]() | Le-lou....*ASG* åh, hade velat vara med! haha | |
| numsan | 2011-05-12 11:49 | |
![]() | Dersu. Nästa vecka it is. Då är jag ju till och med ledig flera dagar. Förövrigt så rekommenderar jag "K" vid drottningtorget som malmöfrisör. De är grymma! Särskilt då Anna S och Henke. Om man beställer tid en fredag brukar man dessutom bli bjuden på vin under klippningen. Det är trevligt! :) Det kostar dock inte 50 spänn tyvärr.. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2011-05-12 11:51 | |
![]() | Nästa gång nå'n får ge sig på mitt hår blir det på K, bara hört gott om dom =) Och vin är ju sällan fel. | |