Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 18 869 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| alphapetig | 2011-05-17 23:45 | |
![]() | det här är jag om 10 år hej! vad har ni för bild färdigställd i huvudet om var ni befinner er i livet om 10 år? - Jag bor på österlen med 13 katter och stor trädgård där jag och katterna endast odlar kattmynta | |
| Tess 08 | 2011-05-17 23:48 | |
![]() | Bor strax utanför staden i ett hus som är större än det jag bor i nu :) Har kanske ett barnbarn eller två och minstingen är nästan redo att lämna mamsen och flytta hemifrån... Stort växthus på tomten med odlingar. En gäststuga | |
| mrperfect | 2011-05-17 23:49 | |
![]() | pensionerad, bor i Korpilombolo och flugfiskar varje dag :) | |
| Ceckes1 | 2011-05-17 23:53 | |
![]() | I värsta fall flyttat ned till barndomsstaden o är utfattig o bor spartanskt..Det är den fasansfulla bilden jag har som jag är rädd för..lever utan barn o ensam som en gammal nucka. Den positiva bilden jag har är att jag har ett eller två barn o en kärleksfull man dvs man har träffat mannen i sitt liv och är lycklig och har det gott ställt ekonomiskt och kan åka på en o annan utlandsresa ibland. Bor gärna i ett litet torp också och så har jag tagit körkortet. Men det är drömbilden..frågan är om det nånsin kan bli så..jag som är så strulig o otursförföljd :( | |
| alphapetig | 2011-05-17 23:59 | |
![]() | låter som fina planer, tess och mr p! Ceckes1 din tid kommer, det är jag övertygad om. man får göra det bästa av situationen oavsett vart man bor :) annars får du bo med mig och mina 13 katter på Österlen så kan vi öppna en konstgalleria eller ett drejeri! | |
| Ceckes1 | 2011-05-18 00:03 | |
![]() | Ja varför inte? Låta en barmhärtig medmänniska ta hand om mej ;) Konstgalleria, drejeri och gärna en skräddarbod..det låter nice! | |
| mrperfect | 2011-05-18 00:04 | |
![]() | skillnaden är att jag faktiskt äger ett par fastigheter varav en ä'r betald, så jag kan hanka mej fam på en ganska låg pension, svårt med jonbbet mu så jag kommer inte att få så hög pension,,,,men ifall jag hittar nån at bo ihop med så ser det ju bättre ut ;P | |
| Vetenskap - Ej medlem längre | 2011-05-18 00:17 | |
![]() | Åh, Perfa raggar! Massa hus och allt, du är ju ett kap. :) Fancy mobil har du också! | |
| tavi | 2011-05-18 18:22 | |
![]() | Dessvärre kommer jag troligen vara död eftersom jag nyligen fått diagnosen Bältros. Har stannat hemma från jobbet nu i 3 veckor utan att säga varför eller svara i telefon, kommer troligen bli avskedad. Men vad gör det när jag ändå snart bara är ett skal. Min vardag går nu ut på att strosa omkring i lägenheten och läsa för tusende gången i min gamla läkarbok. Försöka förstå varför detta händer just mig. Så jag önskar jag kunde ge ett mer utförligt och muntert svar men döden är definitiv och kompakt när den kommer så där finns inte så mycket att utveckla. | |
| Maja G | 2011-05-18 18:31 | |
![]() | Om 10 år så hoppas jag att jag har ett annat jobb. Ett jobb som har med samtal,lärande eller rådgivning att göra. Annars så är jag nog leabruten och har ont överallt efter nästan 40 års knegande på äldreboende.. Har förmodligen några barnbarn som jag får ta hand om lite då och då. Mannen och jag är ute och reser. Har väl äntligen gjort min drömresa till Jukkasjärvi ishotell med kusinträff inkluderat. Har även gått ner 20 kg i vikt, fått långt,tjockt hår som räcker ner till rumpan:) | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2011-05-18 18:35 | |
![]() | 6 feet under... om jag får önska. | |
| Maja G | 2011-05-18 18:37 | |
![]() | men Tanten M då...Du ska ju se ditt barnbarn växa upp och jag vill se dig här på Beta i minst 30 år till ju:) | |
| Tanten M - Ej medlem längre | 2011-05-18 18:38 | |
![]() | Puh, näver in my foot. Då ligger jag äntligen o sover permanent. Resten får klara sig utan mig :) | |
| alphapetig | 2011-05-18 18:39 | |
![]() | Tavi, det var tråkigt att höra. Vad gör man för för att friskna till? Hoppas du blir bättre, annars får jag önska dig det bästa livet efter döden! | |
| nettan23 | 2011-05-18 18:44 | |
![]() | Om tio år är jag gift (med min nuvarande sambo) vi har 2 barn en pojke och en flicka. Vi bor i en energi villa eller ute på landet, i hus med gård. Vi har massa olika djur, men bl.a. flertalet hundar, naturligtvis Jack Russel terrier, däribland våran nuvarande hund som då kommer vara 12 år. Jag jobbar som behandlingspedagog på ett behandlingshem och trivs med det. Den lilla fritiden vi har över, ägnar vi åt resor och god mat. Egentiden och självutvecklingen löser jag med målning, böcker, röd vin och olika intressanta diskussioner med familj och vänner, nya som gamla. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2011-05-18 18:45 | |
![]() | Min arkitektfirma har tagit ordentlig fart efter tre-fyra sega år i början. Jag bor i t ex Melbourne, med man och minst en hund. Jobbar massor, tjänar bra och trivs kanon med det jag gör. Har förmodligen haft magsår minst en gång, men det är smällar man får ta. Reser så mycket jag hinner, och kopplar av med flugfiske, umgänge med vänner på min egenritade terass och mängder med böcker. | |
| nettan23 | 2011-05-18 18:46 | |
![]() | Tanten och Tavi, inte då, då kommer jag akut med defibrillator och återupplivar er tills ni kommit på bättre tankar :) | |
| Malreek | 2011-05-18 18:51 | |
![]() | Rolig kategori =) Skulle kunna tänka mig att jag bor i Tyskland och startat företag där. Kanske någon form av familj verkar vettigt... | |
| Björn K-hamn | 2011-05-18 18:59 | |
![]() | Om 10 år kommer jag nog sitta med en hagelbössa på en väl synlig plats på gården för att skrämma bort alla hormonstinna tonårspojkar som vill uppvakta mina flickor som då är 13 och 15 år gamla. Dom får gärna träffa pojkar, men det gör inget om pojkarna vet att flickornas pappa är galen och att eventuella snedsteg kan få väl anade följder. | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2011-05-18 19:01 | |
![]() | Hahaha :') | |