Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 3 |
| Grisen Böjningslistan | 36 |
| Inloggade | 69 |
Mobilspel
| Pågående | 18 933 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Fru_J | 2011-06-15 13:06 | |
![]() | Om Juholt Har efter flera uttalanden i diverse intervjuer med denna man om och om kunnat konstatera att han är direkt osympatisk. Syftar inte främst på hans Hugo Boss-skärp-kopia utan sättet han ständigt framstår som så självförhärligande och ja.. synnerligen osympatisk. Kan väl ge exempel om så önskas, men är det någon mer som upplever samma känsla? Spontant. | |
| le-lou | 2011-06-15 13:10 | |
![]() | jag tyckte bättre om honom i början. nu känns han som en man med för många floskler. gillar icke. | |
| mrsH | 2011-06-15 13:22 | |
![]() | instämmer helt med Fru_J. Osympatisk är vad jag känner. Dessutom upplever jag honom som oärlig. Skulle då inte köpa en begagnad bil av den mannen! | |
| Mikatron | 2011-06-15 13:24 | |
![]() | Han är bra mycket bättre än Salin iaf. | |
| bruttan60 | 2011-06-15 13:41 | |
![]() | väntar med uttalanden då han är sommarpratare i sommar ;) jag tycker inte att hugo boss-kopior har med någonting att göra här? | |
| Gizza Vem - Ej medlem längre | 2011-06-15 13:44 | |
![]() | Hans mustasch gör honom mer lik Åsa-Nisse än Hugo Boss, tycker jag ;-) | |
| bruttan60 | 2011-06-15 13:47 | |
![]() | är det något jag stör mig på är det den ganska utpräglade småländskan som även Maria Larsson har. och Maria Larsson (kd) tycker jag kan hänga sig själv. hon är verkligen pinsam! | |
| YamahaJet | 2011-06-15 13:51 | |
![]() | Det osympatiska med honom är att han fortsätter köra på linjen som (s) redan förlorat på - det vill säga, tjat om påhittad barnfattigdom, utanförskap och massa annat som regeringen inte har något med att göra. Det är väl så man får göra när man inte har en egen politik.... | |
| Laserswärd | 2011-06-15 13:54 | |
![]() | Han är ju knappast mer osympatisk en den till synes omåttligt populäre fd statsminister Persson. Så får man inte glömma att han har en mustasch, man kommer undan med lite allt möjligt om man har en mustasch tror jag. | |
| bruttan60 | 2011-06-15 13:56 | |
![]() | påhittad barnfattigdom.. på din bild kan jag se att du inte varit i närheten av ett fattigt barn, försök se lite adligare ut på nästa! och varför skulle regeringen inte ha o göra med samhällsproblem? | |
| sus50 | 2011-06-15 14:06 | |
![]() | Svar till YamahaJet: Du måste ha ett väldigt begränsat umgänge, om du inte vet att barnfattigdomen är stor och ökande | |
| YamahaJet | 2011-06-15 14:12 | |
![]() | Från 5-19 års ålder (minus tre år) bodde jag med en långtidssjukskriven mamma i en lägenhet som kostade 5500-6000 kr. Det är så fattig som man kan bli i Sverige - när två personer ska leva på det lilla som blir kvar - men varken mor eller jag känns vid hunger och brist på kläder, som det talas om i Aftonbladets/vänsterns nya kampanj mot moderaterna "Barnfattigdomen". | |
| Skugga | 2011-06-15 14:12 | |
![]() | www.dn.se/ledare/huv...nt e-bidrag | |
| sus50 | 2011-06-15 14:13 | |
![]() | Du glömmer att då fanns det fortfarande bidrag som täckte upp | |
| sus50 | 2011-06-15 14:16 | |
![]() | Din långtidssjukskrivna mamma (beklagar) hade i dag varit utförsäkrad. | |
| YamahaJet | 2011-06-15 14:19 | |
![]() | Nej, hon fick just pensionen permanentiserad. | |
| Skugga | 2011-06-15 14:21 | |
![]() | Sus; ALLA långtidssjukskrivna blir inte utförsäkrade... | |
| YamahaJet | 2011-06-15 14:23 | |
![]() | Intressant länk till DN förresten. Enligt Rädda Barnen måste det därmed finnas en extremt stor barnfattigdom i Monaco, Luxemburg, Dubai etc. Med 60% av medianinkomsten där räknas man till "fattig", även om man ändå är miljonär. Med detta synsätt måste det finnas mängder av fattiga i Danderyd också, har man en bruttoinkomst där på 25 000 kr så är man ännu inte uppe i 60% av medianen där borta. Undrar om dom har något oppositionsparti i Monaco som baserar sin politik på att bekämpa fattigdomen och svälten där med. | |
| Skugga | 2011-06-15 14:27 | |
![]() | Du vet vad man säger YJ; det finns lögn, förbannad lögn, och så finns det statistik. :) | |
| Ålandspojken - Ej medlem längre | 2011-06-15 14:51 | |
![]() | Första gången jag hörde Juholt, hörde jag honom på radio. Då blev intrycket rätt bra, verkade talför och medveten tyckte jag då. Sen såg jag honom av en slump i Tv.. det var som ett dåligt skämt! Inte har de väl valt HONOM till Monas efterträdare, det var min absolut första tanke. Ja, jag vet, det är lågt att döma folk efter deras utseende. Men.. alltså... jag vet inte hur jag ska formulera det här... i hans position måste man liksom se... trovärdig ut. Och det gör inte Juholt. Det är möjligt att stylister kunde göra något, men det känns tveksamt. Den här personen kommer inte att föra S-rörelsen tillbaks till 50% sträcket, snarare blir det fortsatt ras.. | |