Spelrum
Giraffen30
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
17
Inloggade47
Mobilspel
Pågående18 945

Forumkategorier

Användare Inlägg  
kemistens2011-07-03 01:12
Antal inlägg: 44

Fusk
Har sett att det finns många som säger att det fuskas i detta men aldrig sett nån som lett detta påstående i bevis. Går det att fuska eller äre bara skitsnack från dåliga förlorare?

friscooo - Ej medlem längre2011-07-03 01:19
Antal inlägg: 457

Vad för bevis skulle du vilja se då? Typ bryta sig in i vederbörandes hem och rigga upp en kamera? Tar inte ställning i frågan huruvida folk fuskar eller inte men hur tror du själv att man ska bevisa det ifall det förekommer?

friscooo - Ej medlem längre2011-07-03 01:19
Antal inlägg: 457

Det går nog att fuska ja. Finns ju t.ex. anagramprogram osv.

hotshotphoto2011-07-03 03:57
Antal inlägg: 27

Klart det går att fuska. Finns ju ett program som du bara lägger ut dina bokstäver i så genererar den fram alla förslag som går att få fram, det är därför jag bara spelar panik för då hinner de inte.

TrillianN2011-07-03 05:50
Antal inlägg: 4

Jag har alltid undrat varför folk spelar ett spel om man måste fuska? Hur kul är det liksom? Vad är det för ära att vinna genom fusk och vilken känsla har man i kroppen efter att ha vunnit ett sånt spel? Det måste vara ganska tomt inne i en sån person. Men det är väl bara att gilla läget att finns det liv så finns det dumhuvven.

silverbjälke - Ej medlem längre2011-07-03 07:52
Antal inlägg: 928

vad är vitsen? varför då spela alls?

Bitte - Administratör2011-07-03 07:59
Antal inlägg: 24200

Här skriver Odin ett långt inlägg om ämnet fusk
www.betapet.se/forum...ea did=8644

Själv har jag spelat i många år och ett digert antal matcher , kan inte säga att jag mött någon som fuskat under den tiden, vad jag däremot vet är att det finns massor med jäkligt bra spelare med ett ordförråd som även jag skulle vilja ha =),

Bitte

Dumle862011-07-03 08:01
Antal inlägg: 351

Kommer inte heller ta ställning i frågan. Men skulle jag komma fram till anledningar, skulle det nog vara:
Visst är det fusk, men i någon mån lar sig folk orden de använder, oavsett källa.
Så fusk är det helt klart. Men det är också ett sätt för en spelare att lära sig nya ord, om än på fel sätt.

56mapa202011-07-03 09:26
Antal inlägg: 22

Tror inte det är lätt att fuska i detta spel. Men visst finnes det säkert människor som kommit på något knep.

Mitch Ryder - Ej medlem längre2011-07-03 09:40
Antal inlägg: 631

Det är väl så här att fusk förekommer här på likartade grunder som doping inom idrotten. Inte så vanligt alltså, men det förekommer.
Skulle tro att fuskaren ursäktar sig med att "alla andra gör det".

Zaskia - Ej medlem längre2011-07-03 10:30
Antal inlägg: 576

Det är nog svårt att fuska i Betapetspelet. Jag vet i alla fall inget knep.

Minta2011-07-03 10:56
Antal inlägg: 20042

Det har hänt ett par tre gånger att jag misstänkt någon form av fusk (fast jag har ingen aning om hur det i så fall går till) när motspelaren igenom hela spelet lagt mycket svåra ord. De har lagts och hakats i väldigt snabbt, så det är inte enbart de svåra orden i sig jag reagerat på.

Ung Kung - Ej medlem längre2011-07-03 11:23
Antal inlägg: 140

Jag håller med ovanstående som skrev att Panik är att föredra om man vill undvika de påstådda fuskarna. Spelade Stress och Hets tidigare, och efter "misstänkt" lång tid kunde vissa spelare lägga ett ord man tappade hakan av. Att det är ett bevis för fusk vore dumt att påstå, men visst känns det suspekt i vissa fall. Återigen- Panik, då hinner de inte leka med ordprogram eller dylikt.

TopazCat2011-07-03 11:31
Antal inlägg: 117

Det är TRIST att bli anklagad för fusk, när man gjort sitt bästa och haft turen med sig och lyckats pricka in de dyra bokstäverna på poängrutorna, spelar bara slumpad/Snabb, för det trivs jag bäst med

Flygödla - Ej medlem längre2011-07-03 11:31
Antal inlägg: 27

Det blev jag anklagad för i går faktiskt. Fast jag bara vunnit med en liten marginal, på panik och i Grisen dessutom. Kände mig lite stolt ändå - så duktig är jag alltså? Hahaha.

EpsilonNoll - Ej medlem längre2011-07-03 11:32
Antal inlägg: 493

Håller med TrillianN!
Är ganska övertygad om att det förekommer spelande här med hjälp av div. smarta prg, dvs FUSK!

Jonisen2011-07-03 11:32
Antal inlägg: 1338

Visst finns det folk som fuskar, det finns inom allt. Däremot misstänker jag ALDRIG nån för fusk. Ofta kan det handla om skicklighet eller ren tur. Så det går ju inte och avgöra om någon fuskar eller inte. Och därför måste vi helt enkelt lita på att e vi möter är ärliga.

Jag har aldrig förstått grejen med att fuska för mig är det roliga att kämpa själv och göra mitt bästa för att vinna.

Men men, Vi vår hoppas att de inser det själva snart.

Och om jag ska vara ärlig så finns här inte så många fusare utan de flesta på betapet är faktiskt ärliga.

anka_i_potta - Ej medlem längre2011-07-03 11:47
Antal inlägg: 439

Jag tror alla fuskar utom jag. Erkänn nu, ni har gått ihop och byggt den här siten för att lura in mig och göra mig frustrerad.

"Betapet-konspirationen"

EpsilonNoll - Ej medlem längre2011-07-03 11:57
Antal inlägg: 493

Hallå ankan - är du också utsatt? Visst gör det ont när cirklar rubbas...

anka_i_potta - Ej medlem längre2011-07-03 12:01
Antal inlägg: 439

visst gör det ont när cirklar rubbas, varför skulle annars vården vänta...

Visar sida: 1 2 3 4
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?