Spelrum
| Giraffen | 32 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 11 |
| Inloggade | 44 |
Mobilspel
| Pågående | 19 000 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-07-04 19:28 | |
![]() | Fint och fult väder? Solhets Är det någon mer än jag som blir provocerad av meteorologernas (på tv) deprimerade uppsyn när de berättar att det ska regna/snöa/inte vara sol? Är det sol och över 20 grader verkar de istället ha tagit uppåttjack av den glädje de utstrålar. Gärna med en uppmaning om att njuta av det "fina vädret" av den knallbruna meteorologen och ett instämmande av thailandssemestrande programledare/nyhetsankar e. Är det "fult" väder för att det inte är sol? Kan man inte vara ute i regnet/snön eller ha picknick fast det är mulet? Jag kan förstå om folk vill ha sol på sin semester, men den här hetsen om solsken och värme är ju bara löjlig. | |
| MiniMiii | 2011-07-04 19:31 | |
![]() | Hua jag är så glad för att det inte är sol! Tycker det är underbart när det är lite mulet men ändå varmt och skönt! :) | |
| shulten | 2011-07-04 19:32 | |
![]() | Japp, Riktigt oförskämda är de. De förtjänar verkligen att bli ordentligt sol och vårade... | |
| Hoodman - Ej medlem längre | 2011-07-04 20:00 | |
![]() | Avskaffa sol och äckelvärme! Mulet och svalt är ok. | |
| apbur | 2011-07-04 20:02 | |
![]() | Tycker det är perfekt när det är lite svalare och mulet. Då kan man vara aktiv utomhus utan att gå åt. | |
| -Robbish- - Ej medlem längre | 2011-07-04 21:07 | |
![]() | "Fulväder. Väder som ofta uppstår en kulen eftermiddag i november. Brukar kännetecknas av en styv kuling som piskar ditt ansikte med snöblandat regn." | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-07-04 21:22 | |
![]() | Upphovsmännen till detta beteende jobbar enligt mina hemliga källor på SJ och SL och har en organisation som heter "Ett snö-,regn- och molnfritt Sverige" :O | |
| elgen5 | 2011-07-04 21:30 | |
![]() | kollar aldrig på vädret, det blir vad det blir : ) | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2011-07-04 21:42 | |
![]() | Del,jag känner honom han är i maskopi med mig | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-07-06 20:32 | |
![]() | Det är viktigt att vara brun när jobb/skola drar igång igen så man visar att man har ett liv. Typ. | |
| le-lou | 2011-07-06 22:15 | |
![]() | jag tycker inte om värme alls har jag kommit på. Är det fint väder ute, sitter jag gärna inomhus. | |
| Legend1337 - Ej medlem längre | 2011-07-06 22:18 | |
![]() | Älskar sol och värme. Allt blir så mycket roligare med sol. | |
| MeeleX - Ej medlem längre | 2011-07-06 22:19 | |
![]() | Skare vara sol på sommaren e det ett måste att ha tillgång till bad asså! Men vårsol när man ska iväg på morgonen kan ju vara hur underbart som helst :) | |
| Miss_jk | 2011-07-07 07:23 | |
![]() | Instämmer till fullo med dessa uppåttjackade meteorologer. Sol och värme är underbart, regn och annat fulväder är inte roligt alls. | |
| ullis1164 - Ej medlem längre | 2011-07-07 07:28 | |
![]() | Meterologerna tänker inte på alla bönder som behöver regn ibland! | |
| Zaskia - Ej medlem längre | 2011-07-07 10:54 | |
![]() | Gillar när det är lite mulet och svalare. Då är det skönt att vara ute. När solen gassar vill jag bara in. | |
| guggee | 2011-07-07 12:06 | |
![]() | Usch nej! Jag hatar kyla och regn. Sol och mellan 25 och 30 grader plus, det är perfekt! När man kan sitta lättklädd i skuggan utan att frysa, så är det bra väder enligt mig. Övriga vädertyper är dåligt väder! Tyvärr har vi i vårt land "bra väder" endast några få veckor per år. Jag undrar vad som drev mina förfäder att bosätta sig i detta gudsförgätna land... | |
| frukantarell | 2011-07-07 12:08 | |
![]() | De måste nog kännas roligare för meterologerna om de kan visa upp solar på kartan i semestertider. Själv vill jag ha några torra dagar så att jag kan måla färdigt. Självklart kan man ha trevligt ute även i regnet. Det är däremot inte kul när man tältar och allt flyter omkring eller när man tänder grillen och det börjar regna lagom tills maten skall tillagas? | |
| guggee | 2011-07-07 12:16 | |
![]() | Det värsta är kylan! Mulet är OK, bara det är varmt. Jag grillar gärna i mulet, fast utan regn då, förstås. Det är kylan som gör mig på dåligt humör, medan värme gör mig glad och snäll. | |
| guggee | 2011-07-07 12:17 | |
![]() | Folk på mitt jobb har klagat de senaste dagarna på att det är för varmt på natten! :-O De kan inte sova, säger de. Märkligt, för det är ju inte varmare på natten än vad vi ändå värmer upp våra hus till under vinterhalvåret. | |