Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 58 |
Mobilspel
| Pågående | 19 393 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| annakvack | 2011-07-22 15:19 | |
![]() | rullare Sorry, måste spy av mig. Är ju trött på de som rullar. Ja inte alla då men de som passar, byter, tänker, passar, byter..och vips så kan de rulla. Spy!! Så nu mår jag bättre! | |
| annakvack | 2011-07-22 15:22 | |
![]() | Nu spelar jag bara panik och fegar då motspelaren så blir det spelet hopplöst segt! | |
| elak kanin - Ej medlem längre | 2011-07-22 15:24 | |
![]() | Så alla ska alltså spela precis som du vill bara? | |
| bokmärke | 2011-07-22 15:24 | |
![]() | Gör som jag! Nekar alltid spel mot "stor rullare" :) | |
| Snurransnurr - Ej medlem längre | 2011-07-22 15:26 | |
![]() | elak kanin- 5 | |
| bokmärke | 2011-07-22 15:26 | |
![]() | elak kanik! Vad är det som är så magiskt med att rulla? Så kan ni gnälla på folk som inte hälsar eller tackar. Bara för att annakvack klagar behöver du inte fälla en så korkad kommentar! | |
| Aquila1 | 2011-07-22 15:27 | |
![]() | elak kanin ställde en relevant fråga. | |
| elak kanin - Ej medlem längre | 2011-07-22 15:28 | |
![]() | Ska jag låta bli att rulla bara för att göra motståndaren glad? Dessutom tycker jag allt jävla gnäll om tackande hit och dit är precis lika fånigt. | |
| elak kanin - Ej medlem längre | 2011-07-22 15:30 | |
![]() | Då kan vi lika gärna ta bort hela tävlingsmomentet i spelet och bara singla slant om vem som ska vinna.. | |
| Aquila1 | 2011-07-22 15:30 | |
![]() | Hehe | |
| Gautama | 2011-07-22 15:36 | |
![]() | Rulla är såååå kul!! | |
| kajix | 2011-07-22 15:39 | |
![]() | www.cointossr.com | |
| blue_moon | 2011-07-22 15:42 | |
![]() | Måste hålla med annakvack lite där. Att spela mot en notorisk rullare är nog inte så kul om man spelar panik. En motspelare som "mjölkar" genom att lägga en bokstav i taget, passa eller byta. Ens egen tid går åt till att dra hela lasset, dvs hantera de flesta brickorna, medan rullaren har det mesta av sin tid kvar. | |
| Bitte - Administratör | 2011-07-22 15:59 | |
![]() | I min värd kallas det taktik, och det ingår väl i spelet , att byta, blockera och "mjölka" Bitte | |
| Labyrint | 2011-07-22 16:03 | |
![]() | Jag spelade mot en sådan idag, på panik. Vann med 724-46. Ingen vidare strategi alltså. Men inte gör det mig nåt, vill man skänka borta sin rating får man skylla sig själv. | |
| slånbär | 2011-07-22 16:04 | |
![]() | Bokmärke-det speciella med att rulla är ju att det är en del av spelet bara. Fast det är klart om man nästan aldrig rullar så vet man väl inte hur kul det är heller Håller med kaninen här. Det är en del av spelet precis som allt annat och vet man att den som kommer in i spelet har en spelstil man inte gillar så kan man ju neka och annars så vet man ju det till en annan gång. Jag är en multirullare själv och jag fattar verkligen att en del tycker det är skittråkigt när jag rullar tre fyra och ibland fler gånger i ett spel. Men vill dom inte möta mig igen så är det ju deras val-jag skiter i vilket. Jag gillar att rulla helt enkelt.Har fem st kvar till 5000 gränsen just nu. | |
| blue_moon | 2011-07-22 16:06 | |
![]() | Taktik av olika slag ryms inom spelet, ja. Men det blir inget flyt och inga snygga spel om den ena eller båda "mjölkar". Jag är nog en utpräglad estet, jag vill bygga snygga "korsord" hellre än att blockera, mjölka och spela taktiskt. | |
| lycopersicon | 2011-07-22 16:07 | |
![]() | Jag rullar gärna och hyfsat ofta men skulle aldrig hålla på att passa och lägga ut en bokstav i taget för att få ut min rull. De spelare som håller på så brukar oftast förlora. Vad är meningen med att passa halva matchen för att till slut "äntligen" få ut sin -are-rull med två blanka som ger under 60 p? Och dessutom förlora matchen med 423-227! | |
| paddel - Ej medlem längre | 2011-07-22 16:09 | |
![]() | Håller med annakvack! Visst är det ok med att rulla det är nog inte så hon menar. Det som är pest att spela med är de som byter brickor, lägger en bokstav. byter brickor, passar, för att sen få i en rull. Spelar man då panik är det inte så kul precis som blue_moon menar. Jag spelar nästan aldrig med de som rullar typ hela tiden! Mitt sätt att slippa "skiten" :) | |
| slånbär | 2011-07-22 16:11 | |
![]() | Då tycker jag spelen blir mycket tråkigare när man spelar slumpat bräde och ingen vill lägga åt det hållet som dom röda och gula har klumpat ihop sig. Där kan man snacka stängda och tråkiga spel. Jag spelar aldrig slumpat bräde och ser man på- jag får välja det alldeles själv. Det är väl det som är så fantastiskt i det här spelet- att man kan välja själv hur man vill spela. | |