Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 57 |
Mobilspel
| Pågående | 19 087 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Svardfisk | 2011-07-23 17:24 | |
![]() | Häng på Söder Jag bor ensam på Södermalm, nästan vid Slussen, nyinflyttad sen några veckor och känner inte en kotte i stan. Nu är jag trött på att sitta framför datorn hela lördagskvällarna, så till frågan: Vart på Söder går jag för att dricka billig öl och muntra upp tillvaron lite? Jag är inte van vid att gå ut ensam men det kan ju vara värt ett försök! | |
| mikenomad - Ej medlem längre | 2011-07-23 17:30 | |
![]() | Det är bara att vandra kring götgatsbacken, St Paulsgatan, mariatorget, Hornsgatan. Det kryllar av ställen på Söder nära dig. Ta en runda och hitta dina favoriter. Oftast coolare stämning på söder än i city | |
| -50- | 2011-07-23 17:39 | |
![]() | maps.google.se/maps?...93 58349168 Prova Kellys eller Kvarnen om du är mellan 20-35 även Snaps på Medborgarplatsen är ok sen finns hela Götgatsbacken att tillgå med pubar. Vill du träffa lite äldre prova BigBen eller Oliver Twist, hoppas du får en trevlig kväll. | |
| mikenomad - Ej medlem längre | 2011-07-23 17:41 | |
![]() | Kvarnen tror jag är Hammarbys stamställe, så gå dit på rätt dagar :) Oliver Twist kan rekommenderas. Men det finns som sagt mång precis i närheten av dig. | |
| Dumblondin - Ej medlem längre | 2011-07-23 17:47 | |
![]() | Jag tänker så här också: Jag vet att flera här på Betapet brukar träffas och "sammankallande" brukar vara en spelare som heter "Tanten_M" (tror jag) och hon bor, som jag fattat det, precis som jag själv på Söder. Varför inte slå två flugor i en smäll, alltså - både gå ut på Söder och träffa trevliga betapetare. :) Du kan säkert söka här i forumet efter någon tråd. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-07-23 17:47 | |
![]() | Carmen är nog ditt slags hak. Östra söder rekommenderas. | |
| juanco - Ej medlem längre | 2011-07-23 17:54 | |
![]() | Carmen, Petsound, strand, bröderna olsson. Kellys e lantishak med billig öl, inte så trevligt. Debaser har du nere vid Slussen/Gamla stan oxå. | |
| Klappa dvärg - Ej medlem längre | 2011-07-23 18:06 | |
![]() | Skånegatan | |
| Tjattefackap | 2011-07-23 18:08 | |
![]() | Kelly´s är det obligatoriska förkrökarstället för de som brukar poppa rock av det hårdare slaget. Billig dricka och bra musik men trångt och rätt sjabbigt. | |
| mikenomad - Ej medlem längre | 2011-07-23 18:21 | |
![]() | Rätt sjabbigt var väl en underdrift? ;p | |
| mistmaster | 2011-07-23 18:26 | |
![]() | lantishak? hahahaha... | |
| Svardfisk | 2011-07-23 19:06 | |
![]() | Tack för tipsen! Får se vart stegen bär mig ikväll men nu har jag nåt att utgå ifrån :) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-07-23 19:40 | |
![]() | Hur gammal är du? Vilken musik gillar du? Vilken slags tjejer (eller killar) attraheras du av? Gillar du lugnare ställen eller röj? Svarar du på de frågorna så kan vi svara ännu bättre. :) | |
| lacrimosa | 2011-07-23 19:43 | |
![]() | billig öl finns även på dovas på hornsgatan. annars gillar jag kellys. men, det är väl för att jag är lantis.. | |
| Svardfisk | 2011-07-23 19:45 | |
![]() | Jag är 22 och straight, inte så kräsen men är väl egentligen inte ute efter att ragga. Gillar väl mest dansmusik och rock när jag är ute men tycker inte om att dansa om jag inte har folk som jag känner runt omkring att dansa med. Kan tycka om både lugna ställen och röj, som sagt, men i det här fallet får det nog bli nåt mittemellan. | |
| Tjattefackap | 2011-07-23 20:00 | |
![]() | Ta med dig en kasse och dra till vitan...där finns det alltid nån att snacka med=) | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-07-23 20:06 | |
![]() | Vita bergen (en park på östra söder), that is... Ja, där brukar det vara folk men det faller sig inte direkt naturligt att slå sig ner med främlingar kanske... Med tanke på din ålder och så - jag tror på Snaps och Carmen och kanske Kellys och Högbergs i Götgatsbacken. Kvarnen också, hur nu det är nuförtiden? Oliver Twist är för gammalt klientel för dig. Snotty på Skåengatan är ett hål i väggen där det är så trångt att man lätt hamnar i samspråk med nån om man sitter i baren - det kan vara värt ett försök! | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-07-23 20:09 | |
![]() | Delicious, hallå där! Jag tycker du kan ta dig an ts - du kan ju söder och är väl någorlunda i samma ålder? :) | |
| -FaMo- - Ej medlem längre | 2011-07-24 13:47 | |
![]() | Vart hamnade du till slut o hade du kul? | |
| Svardfisk | 2011-07-24 18:08 | |
![]() | Jag hamnade på Gröne Jägaren, tänkte börja där snabbt och sen gå vidare till Carmen, men insåg rätt snabbt att jag inte tyckte det var roligt att vara ensam så jag pallrade mig hemåt rätt tidigt igen. Tyvärr. Men hittade tråden om betapetträffar här i stan så det kanske kan bli nåt istället! | |