Spelrum
| Giraffen | 37 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 59 |
Mobilspel
| Pågående | 19 393 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Leasmamma | 2011-08-16 18:50 | |
![]() | Roligaste aggressionen Vad är det roligaste du själv (eller någon annan) gjort mitt i den mest våldsamma aggressionen? Och hur slutade grälet? | |
| Leasmamma | 2011-08-16 18:52 | |
![]() | Jag kan börja med att själv berätta om att jag var så fruktansvärt arg en gång, att medan jag svor, skrek och skällde, satte mitt eget saliv i fel strupe! Det blev så himla fel och tokigt och gjorde mig bara ännu argare, så ännu mer saliv satte sig fel. Det hela slutade med att den jag var arg på, fick dunka mig i ryggen medan vi båda vek oss av skratt. Och så var det med det grälet. | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-08-16 18:55 | |
![]() | jag slog hål i väggen i hallen med knytnäven | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-08-16 18:56 | |
![]() | Och det var inget gräl utan jag var bara förbannad. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-08-16 18:59 | |
![]() | Jag försökte kränka mitt ex nya flickvän (han stod intill) genom att säga att hon säkert "är bra på att plocka svamp, man vad skall han med dig till?" och att "det är ju kul att ni har teknikintresset gemensamt, det är kul att ni har Clas Ohlson gemensamt." Mitt ex kunde inte låta bli att skratta medan hans nya flamma blev rasande. För övrigt en mycket sorglig scen i mitt liv. | |
| recidivfara - Ej medlem längre | 2011-08-16 19:03 | |
![]() | jag har fått två personer att flytta från sthlm, de kunde omöjligt bo kvar. ja, jag är långsint. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-08-16 19:05 | |
![]() | Vad gjorde du? | |
| Leasmamma | 2011-08-16 19:05 | |
![]() | Haha, det där med att slå sönder saker är nog ganska vanligt. Inte så kul när man måste laga dock kanske? ;) Sylvia: Alla lär vi nog oss av våra misstag och nog har man försökt sig på något ex ibland... Rec: Då är man nog minsann långsint, synd att historien inte var längre så man fick veta mer om omständigheterna kring flytten, då Sthlm ju ändå är stort! | |
| recidivfara - Ej medlem längre | 2011-08-16 19:07 | |
![]() | lät min vredes fulhet smeta av sig på dem som individer istället. men det är gammalt och glömt. tror jag. | |
| SethGecko | 2011-08-16 19:13 | |
![]() | jag har slagit hål i nån dörr i min ungdom. inte så roligt alls faktiskt. jag har blivit kallad tölp en gång när jag var 15 år, av en tjej som var 14 år. det kommer jag ihåg och ler åt. | |
| SylviaPlath - Ej medlem längre | 2011-08-16 19:22 | |
![]() | Usch, jag önskar ingen att råka få syn på sitt ex med ny partner av en slump i folkhavet en vacker sommardag... Inte roligt alls, även om mina egna försök att kravla mig upp ur förödmjukelsen är lite smått roande i efterhand. Love hurts. | |
| kaffeflicka - Ej medlem längre | 2011-08-16 19:26 | |
![]() | Nu är jag så vuxen så jag föraktar och begagnar inte smällandet i dörrar och porslinskastande i väggen men det har förekommit tidigare i mitt liv. Roligt var det väl inte men en gång när jag var väldigt ung slog jag sönder ett fönster med bara handen. Det känns fortfarande värt dem jag chockade och ärret som lyser än. | |
| _hedvig_ - Ej medlem längre | 2011-08-16 19:35 | |
![]() | en o annan mus har väl strukit med i Betapet-vrede, ja jag vet det är ju bara på lek men va fan, får man bara N och I i en vecka så ......man är ju bara en fattig syndare | |
| clinton | 2011-08-16 19:55 | |
![]() | Jag drämde näven i köksbänken så lillfingret sprack =p | |
![]() | Jag drämde näven i köksbänken så lillfingret sprack =p | |
![]() | ....bara en gång =) | |
| ektis - Ej medlem längre | 2011-08-16 20:06 | |
![]() | jag brukar inte bli så arg. men blir jag lite halvupprörd kanske jag säger; men va faaaan. mycket spännande. | |
| Leasmamma | 2011-08-16 20:40 | |
![]() | Det där med att slå sönder sig själv och andra saker verkar ligga i människans natur på något vis när man blir arg? Att slå sönder sig själv gör ju dock lite ont kan jag tänka mig, Clinton? Ektis: Ibland måste väl även någon, söt som du bli arg? Det är ju så befriande att bara få släppa ut alla känslor och känna att man sedan blir sig själv igen och att lugnet kommer krypandes igen. | |
| apbur | 2011-08-16 22:10 | |
![]() | Jag har gjort massvis med dumma saker i vredesmod. En lite mer spektakulär sak var när jag var 19 år och min dåvarande pojkvän talade om för mig att jag nog hade varit fin i långt hår. Hade knappt ner till axlarna. Det slutade med att jag rakade av mig allt hår. Har inget tålamod, är det något som krånglar kan man räkna med att jag slår sönder det. Sist var det cykelpumpen jag bröt mitt itu när ventilen krånglade. Min bror fick min frukosttallrik med filmjölk hälld över sig för inte så länge sen. Ni ska vara tacksamma att ni bara behöver drabbas av mig på internet. | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-08-16 22:14 | |
![]() | Gudskelov! | |