Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 50 |
Mobilspel
| Pågående | 19 337 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| bladlusen62 | 2011-08-20 18:49 | |
![]() | tips på bra "gå skor" till tungviktare ska få fingrarna ur och börja promenera, behöver en bra sko tips någon ???? | |
| Bitte - Administratör | 2011-08-20 18:52 | |
![]() | En bra sportbutik , som kollar vilken typ av sko du behöver , själv använder jag Asics för dum har visats sig var bäst för mig Bitte | |
| Liten Kaka - Ej medlem längre | 2011-08-20 18:58 | |
![]() | Reebok walking typ denna www.stadium.se/varum...ti ft-iii-m kan vara värd att kolla upp. Jättesköna! (Ja jag vet inte hur de är för tungviktare men det kanske inte är så stor skillnad?) | |
| ramotswe | 2011-08-20 18:58 | |
![]() | MBT? Joya? | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-08-20 19:00 | |
![]() | äsch jag har mina vanliga skor | |
| Hinken76 - Ej medlem längre | 2011-08-20 19:05 | |
![]() | Ta dig till löplabbet. Gör klart för dem att du ska ha ett par BRA skor (upp emot 1500 spänn lär du få räkna med) och låt dem köra sina tester. Köp det de rekommenderar på plats. Blir alltid rätt. Är själv gammal elitlöpare och har alltid kört Reebook. Passar för mig. Men min bittraste konkurrent under löparåren, som vann OS-guld i skidåkning härom sistens, hatade Reebook och körde uteslutande med Asics. Så se till att välja DIN favoritsko. | |
| TantDagmar | 2011-08-20 19:09 | |
![]() | När jag var ung var det hemgjorda träskor som gällde när man sprang till skolan. Något nöjesgående hade man inte tid med, korna skulle mjölkas och skörden bärgas. Int behövde vi några speciella skor inte. | |
| pinklady90 | 2011-08-20 19:23 | |
![]() | Om det är promenadskor är även ecco ett bra märke som har bra promenad skor/kängor efter väder. Visst dom kanske kostar lite mera än andra skor men mycket bättre kvalite | |
| Hinken76 - Ej medlem längre | 2011-08-20 19:41 | |
![]() | Ja ecco är jäkligt underskattat! De har grymt bra sulor med lagom fjädring, utmärkt material och gedigen passform. Håller utmärkt även för en enklare fjällvandring, typ Kungsleden. Bättre än de dubbelt så dyra Meindl i samma klass enligt mig. | |
| Tess 08 | 2011-08-21 19:48 | |
![]() | Jag var till ett löplabb och de provade ut de sämsta av alla tänkbara skor till mig!!! Skitdåligt! De sålda på mig ett par Asics... Nuförtiden använder jag walkingskor och de använder jag nästan jämt och året runt! Be om hjälp i din sportbutik, ska du inte springa är walkingskor ett bra tips! Själv använder jag Reebok och Puma! Ofta kan man ha skor rätt länge (beroende på slitage osv) så att lägga ut runt 1000 spänn är egentligen inte så dyrt. Om du har de i ett par år är det inte mycket pengar (jämfört med en massa annat skräp man gärna köper på sig). Lycka till! | |
| Evor | 2011-08-21 20:45 | |
![]() | Prova MBT dom år suveräna men dom kostar ( är värda sitt pris ) | |
| Liten Kaka - Ej medlem längre | 2011-08-21 20:47 | |
![]() | Jag har ett par Asics löparskor. Ljuvliga! Funkar även utmärkt att bara gå i. | |
| apbur | 2011-08-21 21:47 | |
![]() | Det räcker väl inte med att säga att man har ett par Asics. Det är ju inte så att det bara finns ett par Asics-skor. | |
| Liten Kaka - Ej medlem längre | 2011-08-21 21:51 | |
![]() | Det var utifrån Tess 08's inlägg jag påpekade det. Generalisering ftw sirdu. | |
| annakarineli | 2011-08-21 21:55 | |
![]() | Jag har ett par Asics GT 2160. Provade ut dem i butik efter att ha sprungit på löpband. Tror de fungerar alldeles utmärkt att gå i med. Den modellen jag har är för lite bredare fötter och överpronation(?) D.v.s. när foten dippar inåt lite efter det att man satt ner den i marken. Har även ett par Reebook Easy Tone att promenera i, men om sanningen ska fram så har jag nog allt fått lite ont i benhinnorna av dem ibland. :-/ Mina Ecco "basketkängor" är också otroligt sköna och de enda jag inte fått tillstymmelse av skavsår i. Otroligt mju | |
| annakarineli | 2011-08-21 21:55 | |
![]() | ...ka och sköna :) | |
| annakarineli | 2011-08-21 21:57 | |
![]() | Apropå att jag provade ut dem i butik -jag glömde tillägga att jag sedan beställde dem på nätet! Från en engelsk sida där de kostade hälften så mycket. Till det kom en fraktkostnad på 200:-, men de blev fortfarande 600:- billigare än i butik och de kom på 4 dagar! | |
| Tess 08 | 2011-08-21 22:01 | |
![]() | Förlåt OT, men LitenKaka?? Generalisering?? Que? Jag skrev att de skor (Asics) som han sålde på mig var värdelösa! Jag skrev ICKE att alla Asics var det. F.ö är det fler ovan som skrivit att de gillar asics och jag skrev att jag har Reebok och Puma att promenera i. Mina springskor däremot är ett par Adidas Response herrskor :) | |
| Liten Kaka - Ej medlem längre | 2011-08-21 22:08 | |
![]() | Oh my, nu klev jag på ännu en ond tå... Att jag skrev att mina Asics är kanon var en generalisering, precis som din. Sen blev fröken apbur gnällig över detta. Jag har inte en aning om vad mina Asics heter, ville bara påpeka att MINA är ljuvliga till skillnad från de du köpte. Så. | |
| Tess 08 | 2011-08-21 22:33 | |
![]() | Nej då, mina skor är underbara :) Har inga onda tår alls | |