Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 45 |
Mobilspel
| Pågående | 19 551 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Naity_ | 2011-09-28 00:32 | |
![]() | Vad har du upplevt för mystik och fenomen? Sett mystiska grejer i himlen. En gång var det en röd stor boll som flög över luften ljudlöst. andra gånger stjärnor som slocknat och tänts. Haft en uppenbarelse typ som betyder mycket, från ingen stans. drömmar som varit för verkliga.. Vad har du upplevt? spännande :) | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-09-28 00:33 | |
![]() | Kärlek vid första ögonkastet. | |
| Naity_ | 2011-09-28 00:35 | |
![]() | "Kärlek vid första ögonkastet" Åhja!! Ömsesidigt då ? Har ju hänt nån gång och det är jobbigt, eftersom för de flesta hinner inte känslor gro fram så fort och då ligger man steget före i sin kärleks bubbla och måste vänta in den andras kärlek :( | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2011-09-28 00:35 | |
![]() | Jag visste att min farmor (som aldrig var sjuk nästan) dött, ett par minuter innan mamma ringde och berättade. | |
| Naity_ | 2011-09-28 00:36 | |
![]() | Ibland känns det som man känner en person jättebra fast det är första gången man träffas, skumt.. Finns ju själ-teorier som är rätt intressanta (: | |
| Naity_ | 2011-09-28 00:41 | |
![]() | Mycket intressant nulltj! Var det en uppenbar känsla eller hur visste du det? | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2011-09-28 00:50 | |
![]() | nej, obesvarad | |
| difkepan | 2011-09-28 01:54 | |
![]() | Hur kan varsel och liknande uppstå så lägligt att slumpen passar in? Eller är det inte slump det handlar om? | |
| Palini | 2011-09-28 11:24 | |
![]() | Nu i senaste spelet kände jag på mig att jag skulle få Z som sista bricka. Så blev det också... Creepy! | |
| paddel - Ej medlem längre | 2011-09-28 12:08 | |
![]() | Tanten dog och jag fick hennes lägenhet. "Sett" henne ett flertal gånger och hunden darrar och skäller varje gång..kusligt. Det komiska är att jag alltid sagt att sånt tror inte jag på..bluff. Men det är ju sant!! | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-09-28 12:11 | |
![]() | ! | |
| LisaLong | 2011-09-28 12:13 | |
![]() | Har sett en hel del då jag har lite medial förmåga, men vill inte ta upp en diskusion om det. Gjorde det i en tråd för länge sen och fick bara lite halv dumma kommentarer:) | |
| LisaLong | 2011-09-28 12:14 | |
![]() | paddel om det är jobbigt prova att säg åt henne högt att hon ska lämna dig ifred | |
| nippertippan | 2011-09-28 12:15 | |
![]() | Varit med om en hel del. Träffat/sett änglar, UKU, Varsel osv | |
| paddel - Ej medlem längre | 2011-09-28 12:17 | |
![]() | Det gjorde jag sist när hon satte sig på min säng. Vaknade mitt i natten av att sängen tyngdes ner. Hunden blev helt tokig och då sa jag till henne att lämna lägenheten och gå vidare. Än så länge är det lugnt :) | |
| nippertippan | 2011-09-28 12:30 | |
![]() | paddel, det var ju bra att det funkade :) | |
| Laserswärd | 2011-09-28 13:52 | |
![]() | Har varit med om en del saker som jag upplevt som mystiska tills jag funnit en logisk vetenskaplig förklaring till dem. Den som söker skall också finna. | |
| Bim1964 | 2011-09-28 18:01 | |
![]() | Har vid ett flertal tillfällen hört hur ytterdörren öppnas, men det är ingen där. Senaste gången stod jag och sonen och lagade mat, när vi hör hur dörren ytterdörren öppnas. Jag trodde att det var gubben som kom hem, så vi ropade hej men det var ingen i hallen. Katten brukar titta och följa något med blicken ibland, särskilt i trappen. Och jag känner ofta att jag har någon snett bakom mig, men det är inget obehagligt. | |
| Oranjestad - Ej medlem längre | 2011-09-28 18:11 | |
![]() | En gång så städade min tonåriga son sitt rum utan att någon bad honom om det!! Förklara det den som kan! | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2011-09-28 18:19 | |
![]() | Har varit med om samma sak som Bim. När jag bodde hemma, dock bara på vår första adress där det för övrigt spökade, hörde jag ett par ggr min mamma komma hem (nycklar i låset och dörren som sedan slår igen). Första gången blev jag sjukt rädd. Ropade "Hallå" ett par ggr och fick inget svar, sen när jag gick ut i hallen var ingen där och ingen var i lägenheten heller. Kände till sist på dörren som var låst. Mamma kom i regel hem en kvart-halvtimme efter att jag hört ljudet. Undrar om hjärnan "plockar upp" ljudet man undermedvetet förväntar sig när man råkar kolla på klockan men inte bryr sig så mycket om tiden men ändå registrerar den. | |