Spelrum
| Giraffen | 20 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 22 |
| Inloggade | 43 |
Mobilspel
| Pågående | 19 411 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| snorklan | 2011-10-25 21:34 | |
![]() | Julinsamling Hej! Jag har startat en julinsamling hos MinStoraDag. Syftet är att samla in pengar så att vi tillsammans kan få ett sjukt barns högsta dröm att gå i uppfyllelse. Insamlingen pågår till och med julafton så sprid gärna informationen vidare. Då jag själv är volontär i stiftelsen har jag förmånen att med egna ögon se vad det faktiskt betyder för barnen när deras drömmar förverkligas och det är en häftig upplevelse som värmer hjärtat. Klicka på länken så gör vi något stort tillsammans: www.minstoradag.org/...ll ectid=84 Mer information om stiftelsen hittar du här: minstoradag.org Tack för att du vill hjälpa till! Drömmar är viktiga :) Ps. Snälla rara admin, känn julkänslorna spira och låt tråden finnas kvar. Kanske tillomed pinna den? ;) | |
| Mouche - Administratör | 2011-10-25 21:51 | |
![]() | Tråden pinnas. | |
| Mouche - Administratör | 2011-10-25 21:56 | |
![]() | Och jag ska givetvis ge ett litet bidrag så snart jag är på plats där jag ska vara. Jättefint initiativ snorklan =) Mouche | |
| snorklan | 2011-10-25 21:59 | |
![]() | Tack rara Mouche! :) | |
| snorklan | 2011-10-25 22:06 | |
![]() | Informationslänken var ju galen.. denna fungerar dock www.minstoradag.org/ | |
| snorklan | 2011-10-26 08:25 | |
![]() | Kul att ni läser, men mer kan vi väl göra? :) Sedan igår kväll, när insamlingen startade, har det kommit in 800 kronor! Det är toppen, men mer behövs. Jag länkar till en artikel om en kille som fick se sin dröm gå i uppfyllelse och jag hade turen att få ordna det. helahalsingland.se/b...st ora-idol | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-10-26 14:39 | |
![]() | hehe | |
| snorklan | 2011-10-26 14:52 | |
![]() | Kul att du är glad. Nåt du undrar över? | |
| Mouche - Administratör | 2011-10-26 15:03 | |
![]() | promenad: Ibland bär du dig så dumt åt att man blir förvånad. Hur kan man visa någon slags konstig skadeglädje i en tråd som handlar om att hjälpa barn? Jag låter ditt så kallade inlägg ligga kvar så att alla kan se hur småsint och dumt du bär dig åt. En sådan här sak till från din sida och jag ska ägna resten av året till att hålla koll på att du inte sniker in här på Betapet under annat nick. Detta eftersom det här nicket då kommer att vara bannat. Mouche | |
| diffdiff | 2011-10-26 15:17 | |
![]() | Underbart snorklan. Ska givetvis skänka till barnen. Kärlek alla betaspelare ngn krona var gör massor. | |
| kaffeflicka - Ej medlem längre | 2011-10-26 15:20 | |
![]() | Det här ligger mig varmt om hjärtat och jag sprider såklart vidare. De flesta av oss kan nog undvara några kronor till till glädje för barn som har/har haft det bekymmersamt. Plusgiro: 90 05 13-3 Bankgiro: 900-5133 | |
| diffdiff | 2011-10-26 15:26 | |
![]() | Gjort min första insättning. Ska sprida infot vidare. | |
| Spankywhip - Ej medlem längre | 2011-10-26 15:29 | |
![]() | snorklan: Det var mkt fint gjort utav dig :) ..och naturligtvis, kommer även jag att skänka en slant. | |
| snorklan | 2011-10-26 15:35 | |
![]() | Tack, va fina ni är! Det är kul att se insamlingen ticka på så nu ser jag fram emot att se era bidrag ramla in :) (Den är uppe i 1 800 nu :)) | |
| diffdiff | 2011-10-26 15:43 | |
![]() | :) Mer ska vi samla in till barnen | |
| snorklan | 2011-10-26 17:08 | |
![]() | Varför skulle den inte vara det? MinStoraDag är en högst seriös stiftelse med Prinsessan Madeleine som beskyddare. Och insamlingen går också direkt via deras hemsida så det är inga pengar som på något sätt passerar mig. Så förklara gärna vad det är du tycker är "lite kul" och vad som framstår som oseriöst? | |
| Trekantig | 2011-10-26 17:11 | |
![]() | Snorklan, är det du som sedan är med och beslutar till vad pengarna i den insamling du startat går eller läggs det in i alla andra insamlingar? Vad jag menar är om du nu vet att "Kalle, 13 år och svårt sjuk" har som dröm att gå på en viss konsert och träffa någon artist. Kan du då "öronmärka" eller besluta att nu ska han få det för de här pengarna? Eller är du "bara" adminstratör för att du är aktiv och för att folk kanske är mer benägna att skänka om de känner den som startat insamlingen? Inget ifrågasättande från min sida utan blev bara nyfiken! | |
| snorklan | 2011-10-26 17:18 | |
![]() | Jag har inget alls att säga till om i insamlingen. Pengarna går inte att öronmärka utan de kommer alla barnen till godo. Jag startade insamlingen för att stiftelsen är viktig för mig och jag vill gärna göra mer än att bara ge av min tid. Tyvärr har jag ingen förmögenhet att skänka så jag började med att sätta in 200 kr och sen har jag bett andra genom mail och facebook att ge nåt litet om de vill och kan. Vem som helst får öppna en insamling, så skulle du vilja är det fritt fram att göra det och att sprida den vidare :) | |
| emmsahn | 2011-10-26 17:32 | |
![]() | Kan man ge pengar via paypal på den där sidan? | |
| snorklan | 2011-10-26 17:43 | |
![]() | Nej, men det går via payson. Så det är en säker överföring. Och du kan välja om du vill ta det direkt via banken med dosa eller via kort. | |