Spelrum
| Giraffen | 10 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 12 |
Mobilspel
| Pågående | 19 749 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| _kicki_ | 2011-12-02 15:26 | |
![]() | Julklappstråden Någon som har påbörjat (eller kanske tom. är färdig) julklappsköpen ännu som kan komma med tips och idéer på julklappar till oss som har noll fantasi? | |
| Joda11 | 2011-12-02 15:42 | |
![]() | Jag kan ju alltid göra ett försök :) Men blir lite lättare att spåna på idéer om jag vet ålder/kön! | |
| Mindymoo | 2011-12-02 15:47 | |
![]() | Och prisläge... Kommer ni på nåt så kan vi julklappsrimma, det är kul och det är jag bra på! Men måste ju kolla först: Det finns säkert en gammal tråd ;) eller rentav julklappssnöre | |
| _kicki_ | 2011-12-02 15:52 | |
![]() | Jag tänkte iofs bara att alla idéer oavsett kön och ålder var välkomna:) Men okej.. Största problemet är till brorsan, inga direkta intressen förutom mat och dryck kanske, 28 år. Mamma och pappa är också ett problem, 55 år. Säger att de redan har allt och vill ha snälla barn i julklapp ;) | |
| Alviina88 - Ej medlem längre | 2011-12-02 15:54 | |
![]() | www.sieni.us/?id=18 | |
| Bitte - Administratör | 2011-12-02 15:54 | |
![]() | Testade att söka på julklapp och jösses vad mycket förslag och tnakar kring klappar det fanns Bitte | |
| Joda11 | 2011-12-02 15:56 | |
![]() | Haha, föräldrar samt mor -och farföräldrar är ett stående problem! Men finns det inte massvis med mat -och dryckkurser man kan gå på? Provsmakningar osv. Köpa ett presentkort åt bror? | |
| Stickig - Ej medlem längre | 2011-12-02 15:58 | |
![]() | Jag tycker det borde vara en separat tråd för rimmen :-) Kicki, kan inte upplevelser vara något då? Det finns en rad sådana där för två personer. När det gäller din bror kan du kanske rentav följa med själv på...vinprovning? När det gäller dina föräldrar så verkar en upplevelse också bra om de ändå redan har allt. | |
| 6_of_9 | 2011-12-02 16:03 | |
![]() | unicef.se/gavoshop | |
| emarie | 2011-12-02 16:17 | |
![]() | Bästa förslaget! Tack för det, det underlättade för mig. | |
| blue_moon | 2011-12-02 16:28 | |
![]() | Bra idé! Det finns en tråd om Julklappsrim, nu på första sidan i Ordlekar! | |
| kungmons | 2011-12-02 16:33 | |
![]() | Jag ska köpa jamie olivers matberedare till tjejen jag dejtar! | |
| blue_moon | 2011-12-02 23:48 | |
![]() | Jadey, skriv här i stället! :) | |
| jadey - Ej medlem längre | 2011-12-03 00:33 | |
![]() | ok :) i våran familj så finns det typ en "regel".. köp inget som är för billigt.. så är man arbetslös som jag så är det ganska så svårt att göra föräldrarna nöjda :( men.. man ska väl uppskatta att man ens får något.. är det inte det som är tanken.. inte att man ska köpa svindyra grejer till varann? | |
| jadey - Ej medlem längre | 2011-12-03 00:34 | |
![]() | kungsmons.. åh bra sak du kommit på där :) | |
| blue_moon | 2011-12-03 00:44 | |
![]() | Ovanligt med föräldrar som ställer såna krav! De flesta brukar väl nöja sig med att ha "snälla barn". :) | |
| nyckelpigan_ | 2011-12-03 00:44 | |
![]() | Ett tips på julklapp till föräldrar som blivit mor och farföräldrar är tidningsprenumeration och något barnen gjort själva (om de nu är under ca 10 år eller nåt). Julen varar då länge. Varje gång de får tidningen så blir de påminda. Kanske något för många mor och farföräldrar som dessutom behöver bli påminda :-). Hrm....... yes - där växte hornen lite :-) Morfar/Farfar uppskattar alltid alkohol så whiskey och cigariller/cigarr är inte fel :-). såvida de inte fått tillräckligt av det tidigare i livet. Annars är bungyjump ett alternativ eller bibliotekskort då de får obegränsat med böcker :-) Va? Ska man bara vara snäll på jul? Trodde det bara gällde barn och djur.... Kanske en och annan sambo oxå | |
| nyckelpigan_ | 2011-12-03 00:47 | |
![]() | Däremot behöver jag tips på julklapp till 15 årig son och dotter! Sonen är stormförtjust i IT. Har värstdator+skärm+mus o annat samt spel. Även moppe och moppekort. 42 tums TV, Iphone, bärbar dator. Luktagottsaker, kläder, skor å dylikt. Dotter bor på internat och har fullmöblerat. Samma uppsättning som ovan i princip. Tips? | |
| jadey - Ej medlem längre | 2011-12-03 00:50 | |
![]() | dina barn verkar ju ha många grejer så kanske köpa något till de på liveit.se? så får de andra saker än materiella ting. | |
| pingulina | 2011-12-03 00:55 | |
![]() | Varför måste julklappar handla om materiella ting? tycker det är mer värdefullt att få något som betyder och som man kommer ihåg, t ex spabesök, resa, en middag, nånting hitte på som ger minnen.. istället för en pryl som man har glömt till nästa jul. Så sjukt mycket pengar vi lägger på grejer runt jul, saker som egentligen inte betyder nåt utan bara är döda ting. ...såvida man inte köper en hundvalp, förstås ;) | |