Spelrum
| Giraffen | 44 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 3 |
| Grisen Böjningslistan | 28 |
| Inloggade | 75 |
Mobilspel
| Pågående | 19 405 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Romero - Ej medlem längre | 2012-06-18 01:56 | |
![]() | Dåliga vibbar här Inte konstigt att all verkar fly fältet, iaf alla som har lite humor. Chatten domineras av klubben för inbördes beundran, och gud nåde om någon ny dyker upp, speciellt om det är en snygg ung tjej, då blir tanterna riktigt elaka. Kommentarer? | |
| Mindymoo | 2012-06-18 02:19 | |
![]() | Vilken chatt? Vad talar du om? | |
| Krakatoa - Ej medlem längre | 2012-06-18 02:24 | |
![]() | Inga kommentarer. | |
| Romero - Ej medlem längre | 2012-06-18 04:37 | |
![]() | Vilken chatt? Detta är en chattråd bl.a. | |
| Romero - Ej medlem längre | 2012-06-18 04:52 | |
![]() | Alla som jag talat med är dessutom innerligt trötta på allt tjafs vid bilduppladdning alternativt bildbyte. Kommentarer som: Det är inte du på bilden, kan du inte bestämma dig, det är inte samma person på bilderna, listan är lång. Personligen så tror jag att en viss forumvärd håller på att köra hela Betapet i sank p.g.a. sin minst sagt otrevliga stil. Varför skulle annars antalet inloggade bli färre och färre? | |
| bomah - Ej medlem längre | 2012-06-18 06:00 | |
![]() | Tjam konkurrensen från wordfeud märks garanterat av. Och vad då bilder på ung snygg brud? Det kan väl inte handla om dig då, i och med att du uppgett att du är man. Har som det skrivits om i troll-tråden dykt upp ett antal falskkonton där någon/några uppgett sig för att vara just unga, snygga tjejer... Har detta något med dig att göra? | |
| toonfisken | 2012-06-18 07:35 | |
![]() | Man behöver inte läsa all skit som skrivs ! | |
| slånbär | 2012-06-18 07:37 | |
![]() | Romero-kan kanske bero på att det finns en del som ideligen skapar nya nick och ger sig in i diskussioner som om dom var helt nya fast man direkt märker av det dom skriver att dom inte alls är nya. Ungefär som du själv-om du har gjort 3 inlägg och varit medlem i två dagar-hur kan du då veta hur det brukar vara här? BTW så är jag en av dom gamla rävarna eller tanterna som du skriver och fjag stör mig verkligen inte på vilka bilder folk lägger in-det är forumadmin som sköter sådant gällande vilka bilder som är tillåtna eller inte. Har du problem med reglerna kring forumet så bör du väl ta det med dom det berör istället för att starta ännu en gnälltråd. | |
| Bitte - Administratör | 2012-06-18 07:38 | |
![]() | I vissa fall är det ju så självklar att bilderna inte är på den personen sedan så har man lärt sig känna igen fejk konton som är här bara för att trolla. Bitte | |
| Bitte - Administratör | 2012-06-18 07:41 | |
![]() | Just det glömde säga att även jag är en av de äldre tanterna här , och vad det gäller bilderna så finns det tydliga regler om vad som gäller , dvs det ska vara du på bilden , tagen fram i från och relativt ny Bitte | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-06-18 08:12 | |
![]() | Just att kalla andra för tant är väl inte det bästa sättet att förbättra stämningen på, det är rätt tjatigt att få 'gnällig tant' som motargument bara för att man har olika åsikter.. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-06-18 09:00 | |
![]() | Romero,jag tycker du har fel,och den du syftar på har problem med sitt beteende och borde rikta blicken inåt | |
| toonfisken | 2012-06-18 09:01 | |
![]() | jonisk och Bitte , håller helt med er ! | |
| råisen - Ej medlem längre | 2012-06-18 09:51 | |
![]() | om du menar de som enbart var här för att skriva taskiga saker till andra, så saknar jag dom inte så mycket. | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2012-06-18 10:03 | |
![]() | Jag håller med TS till viss del, (snygga tjejer och bilder har jag ingen koll på) forumet har blivit mer likriktat och därmed tråkigare i mitt tycke. | |
| jonisk - Ej medlem längre | 2012-06-18 10:17 | |
![]() | Ja, det kan jag också hålla med om. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-06-18 10:22 | |
![]() | Grundsnygg,jag håller med dig,jag är ganska bra på att sticka ut och vara annorlunda ,för jag ör annorlunda och går min egen väg men efter att ha fått lite för många hat Pm, så tiger jag offtast hällre visserligen får jag många bra Pm också men det behövs många bra Pm för att väga upp ett hat Pm,att ha ett helt harem efter sig som bara "bankar "på kan bli jobbigt | |
| råisen - Ej medlem längre | 2012-06-18 10:39 | |
![]() | om du tyckte 'finska systrarna' tillförde några bra, roligt eller finurligt här så är du nog rätt lättroad. men visst. såklart att man vill ha högt i tak och fritt fram för massa olika tankar och synpunkter. men inte så kul med inlägg av "jag älskar åska: ): ): ): )" gånger sjuttio. sorry. | |
| Lillstölla | 2012-06-18 10:50 | |
![]() | Lite komiskt att de som är dom som sprider den dåliga stämningen är de som tycker det är dålig stämning. Rimmar illa. | |
| råisen - Ej medlem längre | 2012-06-18 10:55 | |
![]() | håller med lill. | |