Spelrum
Giraffen20
Krokodilen1
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
9
Inloggade30
Mobilspel
Pågående19 593

Forumkategorier

Användare Inlägg  
WildaLi2012-07-15 13:14
Antal inlägg: 342

Sabotera trådar
Hittade detta inlägg i slutet av en tråd:

"Det är rätt kul att se hur samma trollgäng drar omkring på varenda debatt i forumen och bedriver rent sabotage.

Nu är den här tråden förstörd. Men det var väl målet för er."

Ligger det någon sanning i detta?

le-lou2012-07-15 13:18
Antal inlägg: 17500

ah det är du som är johaaan, retabeta osv osv??. Eftersom det var den personen som skrev det ironiskt nog, den som faktiskt blev avstängd till slut?

limpan__22012-07-15 13:25
Antal inlägg: 2847

Nej det ligger ingen sanning i det. Det är väl ganska uppenbart om man läser de olika trådarna.

Vad tycker du själv? Ligger det någon sanning i påståendet?

ttiittii - Ej medlem längre2012-07-15 13:27
Antal inlägg: 37631

troll brukar bli avstängnda och poppa upp med nya nick, så vist ligger det sanning i det

Måns_E2012-07-15 13:32
Antal inlägg: 12028

Nej det är bara struntprat. När argumenten tryter så kommer dessa beklaganden. Inget att bry sig om.

bujum2012-07-15 13:32
Antal inlägg: 1750

Klart att det ligger sanning i det. Har sett det flera gånger. Folk som kommer in och kritiserar sönder folk utan saklig grund, blir bedda om att underbygga sina påståenden gång på gång, men det gör de inte. de bara fortsätter att spy sin galla helt utan stöd för det de säger.

mz_lzrd2012-07-15 13:37
Antal inlägg: 2498

Där var en tråd om världens högsta skyskrapa som skulle byggas i Kina, den förstörde någon. Fast det var ju inte ett gäng och det var en enda tråd.

WildaLi kan inte vara jooohan. WildaLi är alldeles för nyanserad.

WildaLi, att få mothugg i en diskussion är inte liktydigt med att någon försöker sabotera. Jag är inte med i något gäng och inte drar jag omkring heller.

ttiittii - Ej medlem längre2012-07-15 13:46

om alla trådar gick som på räls och det aldrig uppkom det några sidospår hur kul skulle det bli då? Wilda li skapar en tråd och 500 personer kommer efter och skriver håller med ,håller med.håller med.jaha det är dom vilda diskutionerna och dom avikande i sak som ger liv i diskutionen,hur roligt är det på en skala när alla tycker likadant? typ -37

johnjohn742012-07-15 13:53
Antal inlägg: 4

ttiittii Man ska väl hålla sig inom ämnet när man postar i en tråd? Det handlar inte om att hålla med TS, Det man vill med att starta en tråd är ju att få igång en diskussion om ämnet. Di ttiittii verkar vara en sådan person som bara vill förstöra och tjabba emot allt och alla, komma med påstående som är grundlösa.

le-lou2012-07-15 13:56
Antal inlägg: 17500

fy fan vad jag kräks på "nya" fega användare. Stå för vad ni tycker istället med era vanliga nick, why dont ya?

Gautama2012-07-15 13:57
Antal inlägg: 6854

Håller med le-lou!! Det är så uppenbart så man mår illa!!

ttiittii - Ej medlem längre2012-07-15 13:58

och nu undrar jag vem johnjohn är som precis startat ett nytt nick för att våga kritisera,nä det gör jag inte för det är inte så svårt att lista ut

ttiittii - Ej medlem längre2012-07-15 13:59

le-lou det är lite för uppenbart vem denna nya användare är,det borde vara lag på att man bara fick att ett nick,och våga stå för den man är

hundbiten - Ej medlem längre2012-07-15 14:05
Antal inlägg: 2225

Ironiskt nog verkar de som skriker om saboterade trådar och stämningar vara de största marodörerna.

Aquila12012-07-15 14:05
Antal inlägg: 2463

Nu är inte johnjohn74 ny medlem.......

Aquila12012-07-15 14:07
Antal inlägg: 2463

Men det finns de som startar nya nick och går på rövarstråt, det vet vi ju sen länge.

ttiittii - Ej medlem längre2012-07-15 14:07

slånbär och jag kommer inte överens vi tycker olika om stort sätt allt,och båda blir förvånade om vi någongång tycker olika vi kan gapa oss blåa som hund och katt i en tråd,men det är i just den tråden och i en annan tråd börjar vi om hon släpar inte med sig sin negativa skit om mig, till nästa tråd,och det högaktar jag henne för

Bisonbox2012-07-15 14:09
Antal inlägg: 1368

Har ingen aning om vad ni menar med troll
Men saluför man åsikter på marginalen så borde man förstå att man får många och kraftiga mothugg

Måns_E2012-07-15 14:09
Antal inlägg: 12028

Ja han som skriver så brukar ju också häva ur sig en rad invektiv när folk inte håller med honom (vilket lustigt nog nästan aldrig någon gör).

Tråden kan låsas, ämnet är uttömt :)

apbur2012-07-15 14:39
Antal inlägg: 9699

WildaLi är väl ändå MissYoco?

Så här är det: Det skiljer i intelligensnivå på människor och nu menar jag inget EQ-trams utan förmågan att resonera logiskt, stringens helt enkelt. Personer som saknar skärpa uppskattar att de är lika intelligenta som någon som faktiskt är intelligent. Det här betyder att den subjektiva bedömningen är helt värdelös eftersom du får samma resultat på frågan om den egna intelligensen oavsett IQ. Ointelligenta människor saknar också förmågan att känna igen intelligens eftersom de inte vet vad det är. Därför blir ofta mindre intelligenta personer påhejade av andra korkbollar, som de naturligtvis uppfattar som väldigt intelligenta personer, och förhoppningen att de ska komma till insikt falnar. På samma sätt går det inte att hänvisa till forumregler eller för den delen tro att man på något vis kan motverka att de ointelligenta förstör de seriösa trådarna genom att sätta upp regler för vad den seriösa delen ska innehålla och hur den ska skötas. De som saknar förmågan att föra en seriös diskussion kommer inte känna sig träffade och kommer heller aldrig bli medvetna om sina brister.

Det ironiska med hela den här texten är att den skulle kunna vara författad av någon som saknar självinsikt som någon som innehar självinsikt. Både de med skärpa och de med oskärpa kommer identifiera sig som de med skärpa. Lite skrattretande :)

Visar sida: 1 2 3 4 5 6
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?