Spelrum
Giraffen16
Krokodilen1
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
9
Inloggade26
Mobilspel
Pågående19 932

Forumkategorier

Användare Inlägg  
latherese2012-10-15 22:42
Antal inlägg: 158

Berätta en rolig historia
Höstmörkret ligger som ett svart lock utanför fönstret. Tänd hur många värmeljus och ta så många långa varma bad du vill men en rolig historia förgyller hösten liiite längre. Berätta en historia som är: sann, påhittad, kanske en Bellman eller alla barnen.. ett blondinskämt ja någonting som får dig att skratta. :)

latherese2012-10-15 22:56
Antal inlägg: 158

Jag drar till med en fräckis:
En fransk, en amerikansk och en engelsk vampyr kom in på puben. De gick fram till bardisken för att beställa.
- En kopp varmt blod, tack!, sade den franska vampyren. Han fick sitt blod och tog en klunk.
- En kopp varmt blod för mig också!, sade den amerikanska vampyren. Han fick sin kopp och drack lite.
- En kopp varmt vatten för mig!, sade den engelska vampyren. Hans två vänner tittade chockat på honom. Då tog den engelska vampyren fram en använd tampong ur fickan: - Teatime, boys

seaburg2012-10-16 16:30
Antal inlägg: 2676

Abbotten i klostret var illa omtyckt av nunnorna. En dag höll tre nunnor på att städa hans kontor.
- Ni får inte säga något, sa den första nunnan, men jag har gjort hyss för abboten, fniss, jag har hällt klipulver i hans kaftan som han ska ha i mässan. Fniss.
- Det var inte mycket till hyss, sa den andra nunnan. När jag städade här en dag så hittade jag ett paket kondomer. Då tog jag en nål och stack hål i alla kondomerna.
Då svimmade den tredje nunnan...

Daggdroppe2012-10-16 19:15
Antal inlägg: 1078

En kille kvävdes av en korv med bröd.
Hot dog.

Mm22012-10-17 01:38
Antal inlägg: 693

An arab at the airport:
-Name?
-Abdul al Rhazib
-Sex?
-Three to five times a week
-No, no... I mean... male or female?
-Male, female, sometimes camel!
-HOLY COW!
-Yes, cow, sheep, animals in general.
-But isn't that hostile?
-Horse style, doggy style, ANY STYLE!
-Oh deer!
-No, no... deer run too fast

Midden - Ej medlem längre2012-10-17 04:13
Antal inlägg: 55

Gubben kommer oväntat hem med blommor åt frun. Frun säger torrt: Jag antar att jag måste sära på benen nu? Gubben svarar: Varför det har du ingen vas?

seaburg2012-10-17 09:35

Två kompisar var på bilsemester i Louisiana. När de närmade sig staden Natchitoches blev de oense om hur namnet uttalades.
De diskuterade fram och tillbaka tills de stannade för lunch. När de beställde frågar de blondinen bakom disken:
- Innan vi beställer kan du avgöra en tvist vi har?
Var snäll och uttala var vi är .. väldigt långsamt?
Blondinen lutar sig fram över disken och säger:
- Burrrrrr, Gerrrrrr, Kiiiing...

peter2012-10-17 09:54
Antal inlägg: 1710

Variation:

Två män på sjunde våningen tävlade om vem som kunde luta sig ut från fönstret mest. Plötsligt vann den ene.

BellaHbg2012-10-17 10:12
Antal inlägg: 385

Den gamla damen kom in hos tandläkaren o medan hon väntade på tandläkaren tog hon av sig kjolen o trosorna o satte sig upp i undersökningsstolen med benen vitt isär.
Tandläkaren kommer in o säger..."tant har nog missförstått...ni är hos tandläkaren"!
Varpå den gamla tanten svarar...
"Ja....det var väl du som fixade gubbens protes igår...var nu snäll och ta bort den!"
:-)
(hoppas inte den var "to much"!)

seaburg2012-10-17 10:22

Kan det bli fööör mycket.

Blondinerna och fiskmåsen
Det var en gång 2 blondiner som gick på skolgården. Då kom en fiskmås och sket i den ena blondinens hår.
Blondinen:
- Jag kommer strax, ska hämta papper.
Då sa den andra:
- ... men jag tror måsen redan har stuckit i väg...

125478 - Ej medlem längre2012-10-17 12:40
Antal inlägg: 8332

BellaHbg, din var bäst hittills. :)

LMC792012-10-17 12:55
Antal inlägg: 213

En data historia:
OM RESTAURANGER FUNGERADE PÅ SAMMA SÄTT SOM MICROSOFT
- Hovmästaren!
- Hej. Jag heter Bill och jag är servitör i dag. Vad är det för problem?
- Det är en fluga i min soppa.
- Försök igen, flugan kanske är borta nu?
- Nej, den är fortfarande kvar.
- Det kanske beror på hur ni använder soppan. Försök att äta den med en gaffel i stället.
- Flugan är kvar även när jag använder en gaffel.
- Soppan kanske inte är kompatibel med tallriken. Vad använder ni för tallrik?
- En sopptallrik!
- Hmm, det borde fungerar. Det kanske ett inställningsproblem. Hur fick ni tallriken?
- Ni bar fram den på ett fat. Vad har det att göra med att det är en fluga i min soppa?
– Kommer ni ihåg allting ni gjorde innan ni upptäckte att det var en fluga i soppan?
– Jag satte mig ner och beställde dagens soppa!
– Har ni funderat på att uppgradera till senaste version av dagens soppa?
- Har ni mer än en dagens soppa varje dag?
- Ja, dagens soppa uppgraderas varje timme.
- Okej, vad är dagens soppa just nu?
- Just nu är det tomat soppa som är dagens soppa.
- Då tar jag tomatsoppa och notan, jag har bråttom.
- Varsågod. Dagens soppa och er nota.
- Det här är ju potatissoppa.
- Ja, tomatsoppan är inte klar.
- Jag är jättehungrig nu. Jag äter vad som helst. Hovmästaren! Det är en mygga i min soppa.
Nota:
Dagens soppa: 30 kr
Uppgradering: 15 kr
Sopp-suport: 60 kr

seaburg2012-10-17 13:54

Microfood suger.. Efter garantilagning av min dator har jag en falsk kopia av Windows men äkta dekal på burken. Kedjan är i kk. Servitören bryr sig inte om mitt bord. Inget skämt sorry...dumma blonda mig men

Brunetter är ju ändå dummare än blondiner, för dom tror ju att intelligensen sitter i hårfärgen...

konstig2012-10-17 15:48
Antal inlägg: 27

...när den egentligen sitter i hudfärgen.

Avslutade meningen åt dig seaburg.

seaburg2012-10-17 19:44

Vit fet och koko jojo,,

En norsk helikopter rapporteras ha störtat mitt i en kyrkogård. Hittills har man hittat 2411 döda...

Jobbar2012-10-17 20:50
Antal inlägg: 503

Det var dansbandskväll. En kvinna blev uppbjuden av en man, som var välklädd och snygg. Han var också en fantastisk dansör, så det blev flera danser. Efter några stycken så viskade han i hennes öra: - Vill du knulla? Hon gav honom en örfil och gick iväg. När den värsta vreden lagt sig blev hon nyfiken på hans taktik, gick fram och frågade honom om han alltid var så direkt. - Jo, medgav han. - Det blir väl en hel del örfilar, då? - Jo, sa han, och såg moloken ut, men så sken han upp och sa: - Men det blir mycket knulla också

Observer2012-10-17 21:00
Antal inlägg: 266

Soldaten stod lutad mot en väg med ena handen djupt nerkörd i ena byxfickan, när sergeanten kom förbi.
- Varför i h-----te har soldaten handen i fickan, fryser ni om den ?
- Nej Sergeant, jag bara håller om den ändå …

fredray2012-10-17 21:07
Antal inlägg: 73

Varför får inte jag gala?
När Portu-gal, Sene-gal
Och Mongol-iet

lisa20092012-10-17 21:17
Antal inlägg: 39

Den kvinnliga ridande polisen stoppar lilla Peter och fråga om han fått cykeln av tomten? Ja sa han. Då kan du hälsa han att det ska sitta lysen fram och bak. Det här blir böter. När hon skrev ut böterna frågade Peter om hon fått hästen av tomten, ja sa hon och skrattade. Då sa Peter att hon kunde hälsa tomten att fittan ska sitta bak på en häst och inte ovanpå!

mir_anda2012-10-17 21:57
Antal inlägg: 68

Lisa - den var go !! :- ))))))

Visar sida: 1 2 3 4 5
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?