Spelrum
| Giraffen | 22 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 39 |
Mobilspel
| Pågående | 19 932 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Ouck - Ej medlem längre | 2006-09-20 16:03 | |
![]() | TV Min förra tråd med annan rubrik blev inte allt för lyckad för att uttrycka det milt. Men jag anser att det behövs en TeVe-tråd här på Snack. Diskutera allt från Agenda med Lars-håret-Adactusson till Jackass på MTV! Fight! | |
| Ouck - Ej medlem längre | 2006-09-20 16:07 | |
![]() | Måste få det sagt: Jag avskyr TV4!! ...nästan lika mycket som jag hatar Big Brother! Annars är de bästa TV-kanalerna: Kanal 5 och SvT (när det gäller dokumentärer och likande) Bästa TV-programmen: Scrubs (TV6), Family Guy (TV6), The O.C (K5), LOST (TV4), ALLA Filip&Fredrik-program (K5), The Simpsons (TV3, TV6) m fl. | |
| OneW | 2006-09-20 16:11 | |
![]() | Hur i hela världen kan man komma på ett så pinsamt program som fling? Råkade zappa in på det igår. Där sitter 3 killar bakom en skärm och på andra sidan sitter en tjej. Genom korkade frågor och lekar ska hon välja ut sin fling.... Den ena killen såg ut att lida och undra vad han gjorde där? | |
| kajix | 2006-09-20 16:19 | |
![]() | Jag avskyr också tv4. Seinfeld är bäst. | |
| Lyckokatten - Ej medlem längre | 2006-09-20 16:50 | |
![]() | De enda gångerna jag sätter på min dumburk är för att spela spel. De programmen som är bra går att tanka ner och de nyheterna som är viktiga går att läsa i tidningar. | |
| Ouck - Ej medlem längre | 2006-09-20 16:54 | |
![]() | OneW: Förstår inte heller. "Fling"... Kajix: Seinfeld är grymt! Länge leve Newman! ...Och Days Of Our Life - Sämre program får man fan leta efter.. | |
| Kavum | 2006-09-20 17:02 | |
![]() | Det mesta är skit på tv. Antingen är det menlösa dokusåpor, aptrista dramaserier, förutsägbara sitcoms eller keffa snyftdokumentärer. Ska jag plocka någon kanal som sticker ut i skräphögen får det bli MTV. Den luktar urblästrad skalle lång väg. Simpsons fungerar. Och något annat som jag inte kommer på. | |
| Lyle | 2006-09-20 17:11 | |
![]() | OneW: Som tur ska nu fling läggas ner! Jag gillar lost, Desperate housewifes, och så ROBINS TALKSHOW såklart! Bättre program får man leta efter! | |
| Svamphund - Ej medlem längre | 2006-09-20 17:18 | |
![]() | Jag har canal + för att se fotboll och film när lusten faller på. Annars är min dumburk påslagen för att agera ett menlöst substitut för den familj jag saknar. | |
| Slemet | 2006-09-20 17:22 | |
![]() | Kvarteret Skatan på SVT får man inte missa, inte heller Desperate Housewives, Lost och Prison Break! Sen finna ju Antikrundan, Melodifestivalen och allt med Fredrik Lindström! | |
| Mikkamel | 2006-09-20 17:29 | |
![]() | Om jag hatar några så är det hallåorna på TV 6. Det går en del bra program där, men det är fan nästan inte värt det när man råkar slå över och hör de där vidriga asen sitta och vara lite småroligt sarkastiska och extremt pinsamma. De stör mig nästan lika mycket som företaget Jamba!, vilket för alla som minns "Skicka Rolig 1! Rolig 2! Rolig 3!!!" borde säga en hel del. | |
| Mick E - Ej medlem längre | 2006-09-20 17:33 | |
![]() | Fling är tamejfan det värsta skräpet som någonsin gått på tv, får ont i huvudet av att bara tänka på skiten. Antitesen av underhållningsprogram. Dessutom kan man ju inte annat än spy på alla "makeover" program, nannygrejer och "sluta äta" serier. Vill dessutom varna för allt som går på tv4. | |
| Kavum | 2006-09-20 17:52 | |
![]() | Fling har jag inte sett men kan det verkligen vara sämre än Tutti-Frutti? Det var sannerligen kvalitets-tv för alla självmål därute. Helst när Bruno var lite småfull och skojade till det som bara han kunde. | |
| Svamphund - Ej medlem längre | 2006-09-20 18:16 | |
![]() | Lägger min röst på vilse i pannkakan | |
| Brandonwalsh | 2006-09-20 18:39 | |
![]() | Beverly Hills tycker jag är rätt bra. Särskilt de första sju säsongerna. | |
| tanthäxa - Ej medlem längre | 2006-09-20 18:50 | |
![]() | hoppsan, jag älskar såpor som glamour och våra bästa år, ser även serier som my name is earl, förhäxad och många fler. Kan det vara åldern tro.=) | |
| västgöten - Ej medlem längre | 2006-09-20 18:58 | |
![]() | måndagar kanal 1 20,00 | |
| Ouck - Ej medlem längre | 2006-09-20 22:18 | |
![]() | Brandonwalsh! Han är bäst, Dylan suger :) | |
| LasseBjörn | 2006-09-20 22:52 | |
![]() | Nu är ju visserligen säsongen slut, men Morden i Midsomer måste ändå nämnas. Svårt att överträffa. | |
| leather-face - Ej medlem längre | 2006-09-20 23:26 | |
![]() | Bara fotboll för hela slanten, har årskortet, canal +, viasatsport, Sportexpressen Eurosport 1 och 2.. minst 20 timmar fotboll i veckan | |