Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 49 |
Mobilspel
| Pågående | 19 633 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Snällheten - Ej medlem längre | 2013-04-09 09:07 | |
![]() | Facebook-varför då? Om du vill delta i tävlingar som finns på internet, måste du i många av fallen ha ett konto på Facebook. Varför då? Även de som inte vill eller har anslutit sig till detta medie, måste ju få vara med och tävla. Tycker det är fånigt, vad tycker ni? | |
| blue_moon | 2013-04-09 09:09 | |
![]() | Instämmer. Trots att jag har ett FB-konto så vägrar jag delta i sådana tävlingar. | |
| arbetslinjen - Ej medlem längre | 2013-04-09 09:21 | |
![]() | Varför måste icke-Facebookansluta få vara med? | |
| Bitte - Administratör | 2013-04-09 09:31 | |
![]() | Facebook är ett lysande ställe att sprida reklam och detta då med små tävlingar , så jag kan förstå det företag som använder sig av det. Sedan så även fast jag har FB så är jag aldrig med och tävlar Bitte | |
| Ruckzuck | 2013-04-09 09:45 | |
![]() | Sedan tror jag det är bekvämt för en del att låta Facebook sköta det här med att hålla reda på folks användarnamn, lösenord etc. | |
| Snällheten - Ej medlem längre | 2013-04-09 09:56 | |
![]() | Varför skulle du inte få vara med, arnbetslinjen, bara för att du inte har facebook? =/ En tävling, borde ju vara för ALLA, men så blir det ju inte i desa fall.... | |
| Locomondo - Ej medlem längre | 2013-04-09 10:00 | |
![]() | Varför borde en tävling vara för alla? Har "alla" varit med och skapat denna tävling och därför borde få vara med? Vlken icke-fråga. Skit i det istället och gå vidare och lev livet istället för att skapa problem för er själva..... | |
| RaEl - Ej medlem längre | 2013-04-09 10:08 | |
![]() | J Ö S S E S......=( | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-04-09 10:17 | |
![]() | Men gud. Alla borde få vara med? Företag har väl inte tävlingar för att vara snälla? | |
| corlini | 2013-04-09 10:35 | |
![]() | jag deltar aldrig i dessa tävlingar, hälften är reklam som inte leder till att man fått ut ett skit av det mer än en bortslösad kvart och andra hälften är virus. tävlingarna är marknadsföring eller test inför marknadsföring, inget fel i det. företagsamheten måste få fritt spelrum. men varför är dessa sk tävlingar så viktiga för vissa att få deltaga i? | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-04-09 10:37 | |
![]() | Ja, precis. Köp en lott istället. | |
| personenovan - Ej medlem längre | 2013-04-09 10:41 | |
![]() | det finns folk som tävlar i alla tävlingar dom ser, som aktivt letar tävlingar där första pris är en handduk med något reklammotiv på. Förstår inte grejen riktigt, det är väl lite som hoarding eller nåt. Men om man mår bra av det och har kul, varför inte? | |
| Snällheten - Ej medlem längre | 2013-04-09 10:45 | |
![]() | Shit pomm fritt....=( | |
| corlini | 2013-04-09 10:46 | |
![]() | men tänk vad många handdukar de kan fynda på rusta om de lade samma tid på att jobba :) | |
| corlini | 2013-04-09 10:47 | |
![]() | hur många handdukar med bokstävsmotiv är inte giraffjäveln skyldig oss som fastnar här då? | |
| vassatassar | 2013-04-10 22:49 | |
![]() | Det som stör mig mest är att jag inte får skriva internetinsändare i lokaltidningen om jag inte har FB... ;( | |
| JesusGudsson - Ej medlem längre | 2013-04-10 23:05 | |
![]() | alltså jag fattar intevarför dt ska bli sånt ramaskri över att bli medlem i facebook. det är en gratis tjänst och man behöver den för att kunna göra vissa grejer på nätet. vill ni inte söka rätt på gamla klasskamrater så gör inte det då? ni behöver inte vara aktiva alls, annat än när ni använder er profil till just det ni skaffade den till. tjöt ni lika mycket när ni var tvungna att skaffa en eposttjänst för att i princip alla registreringar kräver det? | |
| meramera | 2013-04-10 23:08 | |
![]() | bra skrivet. jag kan heller inte förstå varför "alla" måste få vara med! alla kan ju ju faktist vara med, regga ett kont o delta, skitenkelt | |
| Cozgubbe | 2013-04-10 23:13 | |
![]() | Då vill jag delta i OS! Alla borde ju få vara med, eller? | |
| nulltj - Ej medlem längre | 2013-04-10 23:26 | |
![]() | Jag vill vara med på facebook, men jag vill inte behöva gå med i facebook. | |