Spelrum
| Giraffen | 9 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 11 |
Mobilspel
| Pågående | 19 614 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| vooogel - Ej medlem längre | 2013-05-19 22:59 | |
![]() | 18-års present till pojkvän, HJÄLP! Nu är det så att min pojkvän fyller år om mindre än en månad och jag börjar redan känna paniken inför vad jag ska köpa! Kort beskrivning utav honom; Han är en riktig märkes-kille, BARA märkeskläder, så att köpa någon billig tröja från HM är inget alternativ. Han är som alla andra killar, spelar fotboll (dock ingen fotbollsnörd), spelar några dator- och tvspel (ingen speciell nörd där heller) och ja, det är väl egentligen inget speciellt så som skiljer honom ifrån andra killar. Jag känner att jag vill köpa något som är mer personligt. Smycken går bort, då hans mamma är silversmed och han får hur mycket som helst från henne, och rosor och choklad och liknande går också bort, då han inte är någon riktig "gull-typ". Vi bor i en liten stad där det inte finns något större utbud av upplevelser eller hotell, så det blir också svårt på det sättet, och jag har inte pengar till att bjuda med honom till någon weekend i nån annan stad. Ni kanske förstår min panik???? Snälla HJÄLP! | |
| TPP | 2013-05-19 23:03 | |
![]() | Gör en present av kärlek o omtanke, en god middag med rosor på bordet, levande ljus, ge honom ett minne han sent kommer att glömma! | |
| Bitte - Administratör | 2013-05-19 23:09 | |
![]() | www.betapet.se/forum...ch creator= Massor med bra tips finns i alla dessa trådar Bitte | |
| apbur | 2013-05-19 23:11 | |
![]() | Du är inte så mycket äldre du tänker jag mig och har inte ekonomi för att ställa till med dunder och brak. Alla gåvor som ges med kärlek är fina gåvor. Gör en hennatatuering med ditt och hans namn i ett hjärta. Håll masken så länge att avslöjandet att den kommer tyna bort är den bästa present han någonsin kan tänka sig just då. | |
| blue_moon | 2013-05-19 23:16 | |
![]() | I en tidigare tråd hittade jag ett par tips: En god herrparfym, eller snapsglas med tillhörande plunta och alkometer. | |
| Captain MLI | 2013-05-20 01:40 | |
![]() | Ett kuponghäfte som du gör själv är en klassiker. Fyller du det med romantiska upplevelser, t.ex. en hemlagad middag eller en helkroppsmassage (och kanske även lite snusk här och där) blir det nog uppskattat, och personligare än så blir det inte. :) | |
| annakarineli | 2013-05-20 04:09 | |
![]() | Jag har köpt "Kiwi" ljuslyktor i grått & transparent till min lillebror i den åldern. Istället för att lägga ljus i dem var de fyllda med flingsalt & grovmalen svartpeppar och sedan inslagna i cellofan. Uppskattat & rör sig runt ett par hundra kronor. Han har även fått en grå/svart Marimekkoskål på fot med godis i. Snygga och användbara klassiker kan vara kul att ha. Whisky/drinkglas med rund botten var också uppskattat. Tycker man kan hitta lite såna bra & snygga grejer på Cervera alt. på Fabriksbutiken om du bor i närheten av någon sådan. Saker att använda i köket tycker jag funkar för det mesta till killar & tjejer i den åldern. Alla kommer att behöva sånt. Salt & pepparkvarnar, snygga thekoppar med tillhörande gott the... You name it! :-) Lycka till med vad du än hittar! | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-05-20 08:39 | |
![]() | presenter är överskattat och man får alltid saker man inte vill ha,fråga honom vad han vill ha så får han det han önskar sig | |
| Bim1964 | 2013-05-20 10:39 | |
![]() | Biobiljetter är alltid uppskattat. Bjud på middag hemma och hyr en dvd och bara mys. Eller fixa till en picknick ute i det gröna på något fint ställe. | |
| wisse | 2013-05-20 11:50 | |
![]() | När jag fyllde 18 ville jag ha körkort, så en körlektion kanske? | |
| Malero | 2013-05-20 12:10 | |
![]() | Hmmm. 18... Ge honom något han garanterat inte har och som han kommer att behöva resten av livet, så att varje gång han tar fram den/det så tänker han på dig..EN JULGRANSFOT. Finns i olika modeller och prisklasser. | |
| mistmaster | 2013-05-20 13:27 | |
![]() | HAHA en julgransfot, helvete så bra! :-D | |
| idaanja | 2013-05-20 14:30 | |
![]() | Hahaha....:D | |
| vooogel - Ej medlem längre | 2013-05-20 20:54 | |
![]() | Tack för alla fina tips! Har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska köpa än men tänkte iallafall göra ett "kuponghäfte" till honom med massa olika saker han kan få som inte alls är dyra, t.ex. att jag gör trerätters, massage osv. Har ni tips på vad jag ska ha med? Vad hade ni killar gillat?? ;) | |
| Lill-IT | 2013-05-20 20:56 | |
![]() | Haha.. vill du ens veta det? | |
| johanb99 | 2013-05-20 20:56 | |
![]() | Björn Borg rakvatten och deo kanon | |
| So_open_mind - Ej medlem längre | 2013-05-21 18:52 | |
![]() | Ge han en adrenalin kick :) köp ett banjy jump ;) eller kanske fallskärms hopp ?? !! | |
| socionom | 2013-05-21 19:00 | |
![]() | En canvas-tavla på ett fotografi på honom (som du i photoshop gör lite 50-tals-cartoonish). 50x30cm kostar runt 500kr i de flesta fotoaffärer. Det är en sjukt cool present och ALLA, ja ALLA, blir glada att få en idol-tavla på sig själva som de kan ha upphängda. Jag har gjort det här med 6-7 olika personer och det har varit rungande succe varje gång. | |
| corlini | 2013-05-21 20:33 | |
![]() | skaffa en ridlektion till honom!!! han kommer hat-älska rädslan och kicken och det är garanterat oväntat. | |
| jaapmeister - Ej medlem längre | 2013-05-21 23:06 | |
![]() | Arton år? Han vill ha sex på ett visst sätt. Ge honom det. | |