Spelrum
| Giraffen | 28 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 13 |
| Inloggade | 41 |
Mobilspel
| Pågående | 19 364 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| NicerTrouser - Ej medlem längre | 2013-07-24 13:54 | |
![]() | Psykoanalystråden Betapet är full av duktiga amatörpsykologer som är beredda att ställa träffsäkra diagnoser, om det så är baserat på ett par ynka rader av info och de inte känner personen i fråga. Skriva några rader om dig själv så kommer dessa Super-Freudar att tala om vem du _egentligen_ är, vad det är för fel på dig och hur du borde hantera dina allvarliga problem. Jag fick precis veta att jag är en mansgris, och det känns så skönt att äntligen få en diagnos så att jag kan komma tillrätta med mina tillkortakommanden. Gör som jag och lägg dig i Betapets egen hjärnskrynklarsoffa! | |
| stuvelsberg | 2013-07-24 13:56 | |
![]() | Mansgris? Terapi hos en ORNEtolog att vänta. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-07-24 13:57 | |
![]() | Jag är oerhört ironisk och sarkastisk, lika gärna på min egen som på andras bekostnad. Jag gillar dessutom grönt. Vem är jag egentligen? | |
| -FaMo- - Ej medlem längre | 2013-07-24 14:03 | |
![]() | Nuuuu just nu, saknar jag Illie. Helskotta va kul den här tråden skulle bli. <--- Fet, ful, fattig o totalt ointressant. Finns ingen analys i världen som hjälper. | |
| chupa - Ej medlem längre | 2013-07-24 14:08 | |
![]() | ladysol... grönt som i marijuana? I så fall är du mig. nicer... haha det är många som fått liknande analysresultat som du. Bästa jag fått är "jag har läst av dig och kan din typ" av en som jag samtidigt pratade med under ett annat nick och då var jag tydligen inte lika lättläst. det är troligen så att amatörpsykologerna här är dom som egentligen har svårast problem och projicerar helt enkelt bort det på intet ont anande främlingar. lite som näthatsutövarna. | |
| krysopras | 2013-07-24 14:11 | |
![]() | Att vara ironisk och sarkastisk är ett sätt att skapa avstånd. Till sig själv och andra. Grönt är en hoppfull färg. | |
| SämstpåBeta | 2013-07-24 14:13 | |
![]() | Projicering kan det kallas också....fokusera på andras tillkortakommanden så slipper fokuseringen bli på ens egna...... | |
| SämstpåBeta | 2013-07-24 14:14 | |
![]() | Inte riktat emot kryo utan trådämnets problematik i det stora hela! | |
| Hinken76 - Ej medlem längre | 2013-07-24 14:21 | |
![]() | Jag kan inte sova om nätterna eftersom jag ligger och oroar mig för att jag lider av hypokondri. Och ibland när jag går på stan får jag en läskig känsla av att jag förföljer någon. Diagnos? | |
| krysopras | 2013-07-24 14:27 | |
![]() | Ja, SPB, fast jag tänkte man kunde ta trådämnet lite sådär på skoj, kanske. Jag tyckte mig ana en ton av sarkasm i huvudinlägget. Att vi skulle kunna ge några verkliga analyser av varandras psyken så här på Betaforumet föresvävade mig inte. Fast det finns nog en del här som anser sig besitta i stort sett medial förmåga att intränga in andras psyken med ledning av nåt litet forumsinlägg eller två. Eftersom jag är snäll gissar jag att det mest handlar om ovana att diskutera med meningsmotståndare. Men jag är iofs öppen för andra förklaringsmodeller =) | |
| SämstpåBeta | 2013-07-24 14:32 | |
![]() | De jag vill tolka är de som jag känt länge, vissa runt 10 år här på beta. T.ex han som leder topplistan, han kan man göra en intressant analys av. | |
| SämstpåBeta | 2013-07-24 14:34 | |
![]() | Tolka mig då....en praktiserande beteendevetare, som mer än gärna hobbytolkar på beta! | |
| Jusia - Ej medlem längre | 2013-07-24 15:06 | |
![]() | Hehe ja det finns gott om folk som tror att dom är duktiga =D | |
| NicerTrouser - Ej medlem längre | 2013-07-24 15:37 | |
![]() | Stort tack till SylviaPlath som efter noggrant studium har gett mig diagnosen ODD: en.wikipedia.org/wik...t_ disorder | |
| dinodog | 2013-07-24 15:52 | |
![]() | Tror att en del här lider av Beta syndromet. B = Besserwisser. E= Egocentrisk jag har rätt och ingen annan. T=Tiltade värderingar. A= Alltid på hugget oavsett trådämne. Kan få nästan vilken tråd som helst att skjuta i höjden :-) Nä skämt åsido men lite så är det. En del trådar där svallar känslorna ordentligt. Ingen av debattörerna kan/vill vika sig och medge att den andra kan ha en poäng. Så vi lider av Betasyndromet en del mindre en del mera. | |
| jellyflower | 2013-07-24 15:58 | |
![]() | Eftersom jag noggrant har studerat Sylvias inlägg här under en längre tid och därigenom utvecklat en hel del respekt för hennes åsikter, är jag ganska säker på att hon har rätt i sin diagnos av dig, NicerT =) | |
| NicerTrouser - Ej medlem längre | 2013-07-24 16:35 | |
![]() | Ha ha, när jag nu har kollat igenom symptomen stämmer de väldigt bra in på Sylvia själv. :) | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-07-24 17:08 | |
![]() | Nicer trouser, överviktig man ca 45 år,skild dricker för mycket öl på helgerna,Bitter inteligens över medel,är inte riktigt nöjd med livet,det finns ingen psykisk diagnos här.Bitterheten är stor typ:blev inte livet bättre en så här är en ständigt återkommande tanke hos NT.Mitt synska inre säger att NT kommer hitta en ny kvinna där han minst anar det. | |
| SämstpåBeta | 2013-07-24 17:17 | |
![]() | I kyrkan kanske :-)!!! | |
| NicerTrouser - Ej medlem längre | 2013-07-24 17:25 | |
![]() | Dricker nästan aldrig och är inte singel. Är rätt nöjd med livet just nu. Men bra försök, ttiittii! | |