Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 30 |
| Inloggade | 65 |
Mobilspel
| Pågående | 19 617 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| madde_1 | 2005-10-11 20:00 | |
![]() | Sämsta skämtet ni nånsin hört?? Vilket är de sämsta skämtet ni nånsin hört?? Som är så dåligt att de ändå blir bra!! Jag har en som en kompis skrev till mig när ja var lite nere: Hönan till Tuppen: Jag vill ha BARN!!! Tuppen till hönan: Barn?!? Jag trodde du brukade få kycklingar!!! Just då tyckte ja den var jättekul för ja var så nere!!! | |
| Brandonwalsh | 2005-10-11 21:00 | |
![]() | -Vad trött du ser ut! -Ja, jag har inte sovit på hela natten för att katten skrikit så. -Aj då! -Men detta var sista gången, det lovar jag. För nu har jag huggit av den svansen. -Svansen? Men då slutar den väl inte att skrika? -Jo om man hugger av den vid halsen. | |
| Trav Arne - Ej medlem längre | 2005-11-06 10:40 | |
![]() | -Vilken trevlig fågel du har. -Ja det är en umgås. Sug på den | |
| Levade | 2005-11-06 11:19 | |
![]() | Har en i samma klass ... Jag tror min pojkvän har fått fågelsjuka.... -jasså.. - han hackar hela tiden | |
| Freds | 2005-11-06 16:48 | |
![]() | - Vad heter Irans mest kända prostituerade ? Khom In I Mej Ni Den är så dålig att den blir bra. | |
| Mercedes | 2005-11-06 18:37 | |
![]() | Påminner mej om längsta gubben i Lappland: Enok Nitti Kortaste kvinna i Lappland: Sirkka Nitti | |
| Mimer - Ej medlem längre | 2005-11-06 19:22 | |
![]() | SÄMSTA jag har hört är när jag i september eller oktober 1994 var när jag 1994 såg Lenni Norman och Peter Wahlbeck uppträda i FALUN och först drar ett skämt om Estpmoa- ".. För att några minuter senare dra ett skämt om vad som gör en massmördare/seriemördare framgångsrik..Jo, att personen är "Flink och Quick" (detta var alltså innan ytterligare ett namn lades till det där skämtet) Observera att det här alltså var I FALUN och september eller oktober 1994...Såväl Flink som Quick är ju från Falun och dessutom var Flinkmassakern i juni...Och när det gäller Estonia var grannorten Borlänge en av de som drabbades allra mest. Deras framträdande blev inte speciellt långt. | |
| Schackrutor | 2005-11-06 22:22 | |
![]() | Den om två tomater.. | |
| Pekkis | 2005-11-15 22:36 | |
![]() | En fiskare kom hem till sin hustru. - Jag har fångat en fisk på 7 kg. - 7 kg, sa hustrun. Hur vet du det? - Det kom en våg. | |
| Okej - Ej medlem längre | 2005-11-16 16:22 | |
![]() | Min pappa brukade berätta följande tre historier när jag var liten (döm själva vem av dem som är den sämsta): 1) En pojke var lessen för att kompisarna retade honom för hans stora huvud. Hans mamma sa: Gråt inte mer. Gå och handla åt mig istället. Pojken frågade: Vad ska jag ta varorna i? Mamman svarade: Ta dem i mössan! 2) Oscar den andre till en pressfotograf, som tog bilder på honom: - Ja, blixtrar den ene, så åskar den andre! 3) Det var hästen på ängen. Det var poängen. | |
| Jakejoker | 2005-11-16 19:12 | |
![]() | Tomatskämtet. Det kan inte finnas ett enda skämt som är sämre i hela världen (förutsatt att man inte räknar serien Laban som 'skämt', för då slår den rekord varje dag i tidningen...) Men anledningen till att tomatskämtet är så trist är väl för att det är en totalt misslyckad översättning av en engelsk ordvits ("ketchup"/"catch up")? Vilken dåre trodde att själva innehållet i skämtet var så roligt att man kunde översätta det rakt av till svenska??? =O | |
| monk - Administratör | 2005-11-16 19:16 | |
![]() | jag målade ett staket idag, det var vitt sen. | |
| jssfrk | 2005-11-16 21:06 | |
![]() | A man walks into a heavy metal bar. Ouch. | |
| Upset_Nerd | 2005-11-16 21:42 | |
![]() | What's brown and sticky? -A stick. | |
| Fjupplisa | 2005-11-17 10:18 | |
![]() | -Vad är det för skillnad mellan en brevlåda och ett koarsel? -Inte en aning -Då kan man inte skicka dig med brev. | |
| saittam75 - Ej medlem längre | 2005-11-17 10:49 | |
![]() | Det var två män som stod och pratade. -Jag har tappat bort mina däck till bilen. Har du nått tips på hur jag kan hitta dem? -Ja, du kan ju alltid anlita en däcktektiv... | |
| bernst | 2005-11-17 11:01 | |
![]() | En kille hade tappat bort sin klocka och bad sin kompis om råd. Denne svarade , gå till Sj, dom har ju tåg som spårar ur. | |
| PaddansKlan | 2005-11-17 11:25 | |
![]() | Vad får man om man korsar en cykel och en bil? En cykel-bil. | |
| saittam75 - Ej medlem längre | 2005-11-17 13:48 | |
![]() | De va två älgar som va ute och flög. Plötsligt säger den ena: - Men vänta, vi kan ju inte flyga. Då säger den andra med lugnande röst: - Men de gör inget, min mormor har en brödrost... | |
| saittam75 - Ej medlem längre | 2005-11-17 13:51 | |
![]() | Det va en gång två tomater som skulle gå över en väg. Men så blev den ena INTE påkörd, då säger den andra tomaten: - Men va fan. Nu förstörde du ju hela skämtet. | |