Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 60 |
Mobilspel
| Pågående | 19 066 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Nattis Redux - Ej medlem längre | 2013-10-07 01:10 | |
![]() | Manligt horeri Med tanke på den här artikeln - www.aftonbladet.se/n...76 08418.ab - så började jag fundera på om det skulle kunna gå att driva lönsam manlig horverksamhet i Sverige. Vad tror ni? Finns det underlag för sådant? Finns det tillräckligt intresse hos svenska kvinnor (jag vill inte räkna in bögar i frågeställningen)? Tror ni det skulle gå i någon annan kultur än den svenska, om det inte går här? Vilken typ av kvinnor skulle kunna lockas? Äldre? Rika? Uttråkade fruar? | |
| hfranke | 2013-10-07 01:35 | |
![]() | Blir det inte lite samma kunder som åker till Gambia och "köper" en man och hans sällskap under semestern, tror du? Annars kan man väl tänka sig nåt slags eskortverksamhet kanske? Känns som att det hur som helst inte blir nån särskilt stor verksamhet. Vår kultur är nog inte redo för sånt. | |
| kicki56 | 2013-10-07 02:46 | |
![]() | Nej gudske lov för det | |
| Sote | 2013-10-07 06:05 | |
![]() | Hfranke- jag tror inte alls det är sama som åker till Gambia. Många av dom kvinnorna åker för att träffa en man att gifta sig med och antingen flytta dit eller ta hem. Det är ofta kvinnor i medelåldern o uppåt som har levt ensamma och hört att det går att hitta en man där. Vilket det ju gör. Kvinnor som använde sk eskortverksamhet är ju en helt annan sak. I USA är det inte helt ovanligt bland överklassen. Det är nog nästan lika vanligt med manlig som kvinnlig eskortverksamhet idag bland folk med pengar. Det sköts diskret och kostar skjortan. Tror inte det skulle bli lika storthär. | |
| jaapmeister - Ej medlem längre | 2013-10-07 08:51 | |
![]() | Brukar det inte florera siffror på att fler män än kvinnor har sålt sex i Sverige i sådana här diskussioner? Mestadels män-till-män transaktioner alltså. Kan inte minnas rapporten eller hur creddig den här. | |
| Måns_E | 2013-10-07 10:08 | |
![]() | Det är väl från någon undersökning bland gymnasieelever för några år sedan där det visade sig att betydligt fler killar hade sålt sex? | |
| kajix | 2013-10-07 10:12 | |
![]() | fast ts talar inte om man-man-prostitution. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-10-07 10:16 | |
![]() | Det finns ensamma människor, nyfikna, sådana som söker kickar, otillfredsställda, sexmissbrukare och sådana som av olika anledningar inte vill/kan/hittar något att vara i ett förhållande (i) av bägge könen. Tanken på att kvinnor köper sex är ganska främmande i vårt samhälle, men egentligen förekommer det nog oftare än vad man tror. Hysch hyschet kring det är bara större än vad det är gällande den mer 'vanliga' kvinnohandeln. Jag tror personligen att en mer öppen handel med manskroppar eller, om man föredrar, manligt sällskap skulle få en trög start eftersom det känns 'fel' men skulle sedan kunna komma upp i ganska stor omsättning. | |
| A W K - Ej medlem längre | 2013-10-07 10:17 | |
![]() | "...manligt sällskap skulle få en trög start eftersom det känns 'fel' men skulle sedan kunna komma upp i ganska stor omsättning." Precis vad jag tror också. | |
| ingson | 2013-10-07 10:23 | |
![]() | Troligen liten marknad Män är intresserade av kvinnor, kvinnor är intressearde av resurser. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-10-07 10:27 | |
![]() | Det finns många som suktar efter utbyte av kroppsvätskor av olika slag, ingson. Män som kvinnor. Varför skulle kvinnor låta bli nu när världen blivit så pass sekulariserad, jämställd och tolerant? | |
| EvaKson - Ej medlem längre | 2013-10-07 10:34 | |
![]() | Att prostituera sig själv är tillåtet i Sverige men koppleri är ett brott (mao att ta i mot pengar som härrör från prostitution). Ts verksamhet kan alltså bara inkludera honom själv. | |
| Måns_E | 2013-10-07 10:39 | |
![]() | Dessutom så kan TS inte driva verksamheten vitt och skatta för sina intäkter. | |
| jaapmeister - Ej medlem längre | 2013-10-07 10:42 | |
![]() | Jag undrar i vilken mån enskilda prostituerade (manliga som kvinnliga) kan gå ihop och dela på omkostnader och infrastruktur. Som kooperativa taxibolag, som juridiskt sett består av ett antal enskilda åkare men som delar på telefonnumret och kostnaden för telefonväxeln. Horeriet framstår som en bransch där förmågan att effektivt matcha kunder och säljare är särskilt viktigt. | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-10-07 10:49 | |
![]() | Långtifrån alla män är intresserade av kvinnor som sexpartner. Många män är intresserade av båda könen eller alternativt sex på sätt som en annan inte kan föreställa sig. Uppenbarligen har män i alla tider haft ett stort intresse för gossar i puberteten (pederasti). sv.wikipedia.org/wik.../P ederasti Vid intervjuer av svenska skolpojkar har framkommit att väldigt många (jag har inga siffror) har sålt sex till äldre bögar eller män i heteroäktenskap. Direkt eller via webkamera. Att det finns manlig prostitution för kvinnor i Sverige är jag övertygad om (har inga egna erfarenheter). Mycket dold sådan och jag gissar på betydligt ökad marknad om det skulle bli lite mindre tabubelagt. Min egen son har (med avsmak) berättat om kvinnor på krogen, äldre än jag själv, som skulle kunna tänka sig ett visst utbyte för natten. | |
| Nattis Redux - Ej medlem längre | 2013-10-07 14:56 | |
![]() | Anledningen till att jag ville exkludera man-man-affären är att den inte är lika intressant. Dels känner jag att det är ganska uppenbart att män som söker män får ta till lite annorlunda former av kontakt än heterosexuella individer eftersom att det är så pass mycket färre homosexuella att det kan vara svårt att hitta dem lika naturligt som för en hetero person, inbillar jag mig. Sedan är det ingen större skillnad om det är en hetero eller en homo man som köper sex, det är ändå män. Det intressanta är hur kvinnor ställer sig till sexköp. | |
| Nattis Redux - Ej medlem längre | 2013-10-07 14:58 | |
![]() | Jag inbillar mig även att kvinnor hellre letar upp en man att köpa på sina egna villkor (exempelvis på krogen) än går till en uttalad verksamhet. Är jag inne på rätt spår? Hur kommer det sig, i så fall? | |
| Megaherz | 2013-10-07 17:57 | |
![]() | LadySol 10:16 +1 Tror det köps mer sex hit och dit än vad Herr Svensson tror | |
| Aquila1 | 2013-10-07 18:14 | |
![]() | Ingen köper mig! (Fast det beror ju på...........) | |
| meppens - Ej medlem längre | 2013-11-03 05:42 | |
![]() | Helt säker på att det skulle gå hur bra som helst. Jag läste om en ung kille som sålde sex o tjänade feta pengar. Han hade mest kvinnor mellan 40-60 wom kunder o fom betalade och var nöjda:) | |